Dat de huisarts heeft vastgesteld dat ik een compleet normale pigmentvlek in mijn gezicht heb en hij ‘m direct heeft aangestipt. (Volgens Skinvision was het een hoog risico plekje). Zit er nu al een paar jaar en stoort me. Nu hopen dat dat ding verdwijnt.
Hier is het gelukkig droog dus alles staat open. Afgekoeld van 31 naar 18 graden buiten dus ik hoop dat het binnen ook een paar graden afkoelt. Hier gaat de warmte er ook slecht uit. Hoef in november de verwarming pas aan te zetten. Hele dag de zon op de hut.
We nog een heerlijke dag Efteling voor de boeg hebben!! En ik zeker weten in de Baron kan vandaag. Gister steeds pech!
Eigenlijk hetzelfde als wat ik al jaren doe, maar nu er voor betaald krijgen hahaha. Ik deed het voor m'n eigen ontwikkeling naast/in m'n huidige baan (veel overlap), maar er was nooit mogelijkheid tot doorgroei. Dus ik vulde m'n rugzakje met het idee dat ik dan elders zou solliciteren. Ware het niet dat er een kind tussen kwam. Maar nu is er een nieuwe directeur die doorgroei wel mogelijk wil maken, so here we are. Ik vreet m'n schoen op als ik deze functie niet krijg.
Got it, ken dat (ook nieuwe directie). Bij mij net even anders, jaren lang iets beloven, niet waar maken. Dan sollicteren, eerlijk vertellen, oeh kan wel en hier heb je er geld bij. Nu geld bij maar van de functie nog steeds niets terecht gekomen . Resulteert in nog steeds dezelfde verveling, daarom veel te veel tijd hier op ZP te zijn en nog eens een opleiding onder werktijd volgen waarvan zij denken dat ik rete hard aan het werk ben terwijl ik mijn huiswerk zit te maken hahahaaha. Dus nee jij gaat je schoen niet opvreten want je krijgt het gewoon.
Ik ben blij dat ik vanmorgen al bij de Aldi was met mijn dochter en daarna thuis gebleven ben tot haar Middagslaapje omdat er ineens een storm over ons heen kwam Gisteren ook al zo heftig... Wat een kracht heeft de natuur...
Dat de examens hier bijna afgelopen zijn en het einde van het schooljaar ik zicht is. Ik enkel morgen nog van 08u45 tot 16u30 , de middelste is klaar en onze oudste morgen zijn aller laatste examen en laatste dag de school op de school waar hij nu zit.
Zo blij met mijn kringloop koopje. Een oude sigaren doos met tekenspullen Vooral met de caravan d arche fixpencil en 5 rotring pennen. Nu nog uitzoeken hoe het zit met vulling en of ze het nog doen. Oja en kijken wat sommige dingen zijn
Ook dat is ie, maar spreektaal van ons onderling had ik even weg moeten halen. Noem hem van alles hahahaha.
Dat mijn zomerbloemen zo mooi bloeien heb ze een aantal weken terug gezaaid en staan nu mooi in bloei.
Dat zou zó een oud kistje van mij geweest kunnen zijn van mijn grafische schooltijd (1988-1992), inclusief de sigarendoos (kan mijn opa uittekenen met een sigaar tussen zijn afgezaagde stompvingers, wij bewaarden thuis dus altijd van alles en nog wat in sigarendozen)