Ohhhh, heerlijke timing. Wist mijn oudste ook voor elkaar te krijgen op haar eerste verjaardagsfeestje Beterschap, hopelijk is hij morgen fit voor z’n eerste party!
Wooooow 1 jaar alweer!!! Alvast gefeliciteerd ♥️ waar blijft de tijd.. heel veel plezier morgen en ik hoop dat hij een beetje opknapt sneu
Dank jullie dames! En ja wat een timing haha. En dan ook nog zo warm morgen, 32 graden. Toppie hij was afgelopen woensdag écht jarig, maar toen moesten we gewoon werken en aangezien hij toch nog maar 1 jaar is merkt hij er niks van . Zal ongetwijfeld toch gezellig worden morgen!
Zo snel als ze ziek worden, zo snel zijn ze vaak ook weer beter, dus hopelijk is hij morgen opgeknapt. Nog gefeliciteerd!
Nog steeds koorts, maar hij doet wel z'n ding.. met een zetpil dan. Ik hoop maar dat ie het blijft volhouden vandaag! Ligt nu in bed voor z'n eerste dutje, hopelijk pakt ie een uurtje ipv een half uurtje!
@Achterkantvandemaan ik hoop dat jullie dreumes en jullie zelf toch kunnen genieten van zijn feestje vandaag!
Dat A veeeel beter buiten de buik groeit dan in de buik. Vandaag anders de uitgerekende datum nu is hij al 3 weken bij ons ❤️
Ik vind dat echt jammer. Ook in corona tijd: man zijn werk kan absoluut niet thuis. Ben tot 17.15 de enige volwassene thuis. Ik mis wel eens grote mensen aanspraak
Ik vond het juist heerlijk dat hij gewoon naar zijn werk ging. Ik had overal kinderen achter schermen en schoolboeken zitten. Als mijn man dan ook nog ergens had zitten had ik dacht nergens meer een plekje over. Nu werkt hij ook nooit thuis. Lekker hoor, gewoon alle vrijheid en ruimte om mijn eigen ding te doen