Koffie bestaat 0615 "goedemorgen mama" Ugh ik slaap vannacht op zolder en ze zoeken t maar uit morgen
De controle bij de verloskundige weer goed was! De kans om ingeleid te worden word zo steeds kleiner..
Dat ik eindelijk een Zoo abonnement heb genomen, nu kunnen we met mooi weer er elke week naartoe en aangezien jongste (grote dierenvriend) op vrijdagen altijd thuis is, kan ik vaak met hem erheen en er zijn leuke speeltuinen
Dat ik een heerlijk weekend zonder plannen tegemoet ga. Vanavond fijn How I met your Father kijken en morgen Make up your mind. Moet alleen morgen 10u en zondag 8u weer in het zwembad zijn voor zoon (zwemles) maargoed.. prima tijd want dan hebben we nog wat aan de dag.
Ik vakantie heb En zoon aan zijn 4e droge dag op een rij bezig is. Zonder plaswekker! #trotsemama En nu maar hopen dat ik 'm niet gejinxt heb door te benoemen voor de dag voorbij is.
Dat mijn dochter vandaag weer beter is, gisteren de hele dag overgegeven. Enige jammere is dat ik het nu heb, behhh
...ik toch nog mijn favo schoenen heb kunnen bestellen in Duitsland en ze zijn net binnen en zooooo leuk!
Dat ik met mijn verkouden lijf de hele dag spreekuur heb gedaan en dat mijn stem het heeft overleefd.