Jammer zeg! . Ik las op een nieuwssite dat veel kaartjes voor heel veel geld op o.a marktplaats worden aangeboden. Zo stom vind ik dat. Fans vissen achter het net omdat anderen er geld aan willen verdienen. Zou niet mogelijk moeten zijn.
Ik een nieuwe ring besteld heb ❤️ Hij wordt nu gemaakt en hoop hem volgende week binnen te krijgen! Bekijk bijlage 752456
We zonnepanelen gelegd hebben! Echt een sport, zit de hele dag op de app te kijken. Gisteren 13 kwh opgewekt, met maar 9 panelen op een bewolkte dag. Hoe leuk is dat! Dat verbruiken we bij lange na niet op een dag. Normaal fluctueert verbruik tussen 6-11 kwh, afhankelijk van wassen en drogen. Dus echt helemaal blij.
Vandaag (en heel het jaar al) zo blij met de schoolkeuze van/voor oudste zoon. Hij is met de natte voeten over naar havo 2. Vandaag een nederlands toets net so vaak moeten herkansen tot hij genoeg punten had om van de gemiddelde 5,4 een 5,5 of hoger te krijgen. Anders zou hij op 0,1 blijven zitten. Hopelijk gaat volgend jaar beter en heeft hij nu écht door dat huiswerk doen em opletten in de klas belangrijk is
Dankjewel! Een nieuwe handmixer, mengkommen, Lego botanical, parfum, een hele mooie vaas met zijde bloemen, een boek, boekenbonnen, geld en een bon van een hele leuke chocolaterie hier in de buurt! Echt zo leuk allemaal, precies waar ik van houd
Plottwist: ik heb de functie alsnog gekregen Wat een weekend vol emoties en uitersten. Maar nu wel op een andere plek met minder uren (sta dus nog met één been in huidige functie) maar met de toezegging dat ik doorstroom zonder solliciteren zodra een collega vertrekt. En laten en nu twee binnenkort met pensioen gaan . Ik ben echt zo blij!
We vandaag voor zoon toch een MBO school hebben gevonden voor volgend schooljaar. Via een oud collega bij mijn oude werkgever. Hij doet volgende week een toets en dan horen we of hij niveau 1,2 of 3 gaat doen. Die toetsen heeft hij al meerdere keren gemaakt dit jaar om te kijken op welk niveau hij zat en met rekenen scoort hij niveau 3 en Nederlands niveau 2 dus ben benieuwd wat het word. Alles beter dan dit schooljaar dus ben erg enthousiast en hij zelf ook.
Het is duidelijk dat ik last heb van mijn zwangerschapshormonen. Ik droomde vannacht over @Achterkantvandemaan ik ken je helemaal niet, geen idee hoe je eruit ziet, maar je zat in mijn droom blijkbaar vroeger bij mij op de middelbare school. Als jij het snapt, dan ik ook Ik ga stuk. Hoezo?! Verder weinig plannen voor vandaag. Heb beide kindjes vandaag en ik denk dat ik na het slaapje van zoontje met ze op speeltuintjes jacht ga. Dus elk speeltuintje in onze wijk af. Lekker tijd verdrijf, goed voor de beweging
Hahaha hoe grappig is dat hoe zag ik er uit in je droom?? Leuke plannen, misschien doe ik met je mee!