Je had in ieder geval donker haar en donkere ogen, denk dat ongeveer 1.68 lang was, niet veel groter dan ik hahaha.
Ik weet vrijwel 100% zeker dat we elkaar niet kennen. De kans dat je in de Achterhoek woont is erg klein
Met zoveel leuke lieve mensen de buurtbbq van vrijdag aan het voorbereiden ben. Leuke versiering, lekker eten etc. Zoveel zin in.
Vandaag alles naar de leerplichtambtenaar op de mail gezet. Die was ook enthousiast. Zelfs zo dat ze direct (binnen 5 minuten) de toestemmingsformulieren om met 15 jaar en zonder vmbo diploma op het mbo te starten heeft ondertekend. Ik ga eindelijk met rust de zomervakantie in!
Totaal niets in de richting die hij wil, maar op deze locatie had ik connecties en elders werd het door zijn leeftijd en gebrek aan vooropleiding onmogelijk. Hij gaat nu sport en recreatie doen. We vermoeden niveau 2 of 3. Daarmee haalt hij zijn startkwalificatie en is de druk van de ketel die leerplicht heet. Hierna kan hij installatietechniek niv. 3 of 4 gaan doen, maar dat is dan vrije keuze en de richting die hij wil dus dat voelt voor hem heel anders. Hij ziet wel in dat dit een kadotje is en mijn laatste poging hem te helpen. Verpest hij dit dan zoekt hij het maar uit. Al verwacht ik dat niet. Kleine locatie, klassen van Max.10 kinderen, 70 kinderen op de hele locatie, erg gemoedelijk. Op een sportpark.
Uit ervaring weet ik dat het heel fijn is dat je het krijgt maar ook weer verdrietig omdat je niet vrijwillig stopt met werken
Mijn dochter heeft zich geregistreerd voor de concerten van Taylor Swift volgend jaar juli en ze krijgt net bericht dat ze geselecteerd is!! Ze stuiterde heel blij op en neer
Mijn taart zo goed gelukt is èn ik de buurvrouw er blij mee heb gemaakt (Jarige buurvrouw + geen kadowensen + nog geen taart + hekel aan bakken) × (zin in bakken + eters gezocht + geen kado idee) = een appel lemoncurd merengue taart kado geven
Dat ik een ontzettend leuke sollicitant op gesprek heb gehad met wie we na 1 minuut al een klik hadden en dat hij bij ons komt werken. Perfecte achtergrond, leuke persoonlijkheid, heel blij dat we deze vis gevangen hebben.