Dat ik nog 5 werkdagen heb voordat we vakantie hebben! En over 8 dagen in het vliegtuig zitten naar de zon.
Dat we volgende week eindelijk een huis mogen bezichtigen! Hebben ondertussen al op zo'n 250 woningen gereageerd, dus had de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven.
Dat ik vandaag voor het eerst na een kleine ingreep weer mag sporten. Heb er gewoon echt zin in! Vanavond gaan we er weer voor!
Mijn to-do in m'n hoofd en telefoon zo goed als leeg zijn dat komt zelden voor. Ik heb alles heerlijk onder controle en ben lekker proactief bezig geweest, dat is voor deze controlfreak zó fijn (en zelfzaam )!
Dat ik vandaag het spel andor jonge helden heb gekocht bij de kringloop. Krijgt goede recensies en ziet er uit al nieuw. Vanavond maar een potje spelen. Prijs nieuw tussen de 26 en 36 euro. Gekocht voor 5
Dat onze camper probleemloos door de contrôle technique (APK keuring) is gerold en er weer 2 jaar tegenaan kan. Gelijk maar even een weekendje doen weer.
Dat ik met echt wel wat hulp voor het eerst van mijn leven een kabeltrui heb gebreid. Nooit gedacht dat het zou lukken.
We hadden een fantastische namiddag. Lekker wandelen, strandje, bar,.... Flauw weertje maar toch geweldig. Een plekje in Nederland waar we heel graag naartoe gaan. Mijn man ging daar als kind, ikzelf al vanaf dat ik samen ben met hem en wij doen met onze kinderen hetzelfde als hij vroeger met zijn ouders. Prachtige plek.