waarom kunnen mensen niet van andersmans spullen afblijven in een pretpark? vandaag in avonturenpark hellendoorn in de boomstammen voor de laatste keer want het park ging sluiten, komen we terug bij de buggy is de jas/vest van zoon weg de rest van de jassen hingen er nog wel aan, maar die van hem lag op de zitting en is nu foetsie. gelukkig was het geen slecht weer maar balen is het wel!
Ik snap eerlijk gezegd niet dat je je jassen in de buggy laat. Natuurlijk moeten mensen van andersmans spullen afblijven, maar dat doen ze gewoon niet. Sterker nog, ik zet zelf mn buggy op slot gezien er ongelooflijk veel wagens gestolen worden.
Het is dieptriest....maar je kunt inderdaad niks meer laten staan tegenwoordig. ... zelfs in de speeltuin laat ik niks zomaar even staan, hooguit een paar passen bij me vandaan. ...
nou ik neem bijna alles mee maar je neemt toch geen jas mee van een kind? tja ik ben dan een beetje te makkelijk misschien, maar is toch niet normaal dat je daar aan moet denken?
tja ik leg alles aan een slot dus als de jassen er liggen dan ook de jassen en de buggy gaat ook aan een slot aan een paal. de rede juist door de aso's die er lopen en de spullen lopen te jatten want ze lopen er op in zulke parken
Er zijn idd ook mensen die er gewoon met een mooie buggy vandoor gaan als ze de kans krijgen. Zo'n cijferslotje is echt ontzettend handig voor dit soort dingen! Sneu dat het nodig is, maar helaas is dat dus zo....
Mijn broertje kon ooit (20 jaar terug) na leszwemmen op zaterdag in de winter terug naar huis op zijn blote voeten in zijn zwembroek.. Álles was gejat, tot zijn onderbroek en sokken aan toe. Moraal van 't verhaal: wil je het zeker weten niet kwijt, dan moet je het meenemen. Wat ik belachelijk vind, overigens
Wilde het net schrijven. Bij mijn zusje ook bij zwemles gebeurd. We moesten zelfs nog met OV naar huis omdat mijn vader werkte en mijn moeder geen rijbewijs had. Ze moest toen met een handdoek om d'r middel naar huis.
Het zou maar een hele dure jas zijn en als het niet zo is dan alsnog. Je hoort gewoon van andere de spullen af te blijven, bah! Kan me voorstellen dat je boos bent zou ik dus ook zijn.
Jeetje, wat lame-ass! Ook van het zwembad trouwens dat ze je zusje (en jou) niet even naar huis hebben gebracht. Ik haat jatterts! Helemaal wanneer het om dit soort dingen gaat. Hallooo, koop even lekker zelf een jas. Wat voor een pauper ben je als je niet eens een jas voor je eigen kind kunt kopen/lenen of krijgen... Tsskk. Ga desnoods naar het Leger des Heils.
Hier ook gebeurt met de oudste, toen hij 4 maanden was. Gebeurde in een dierentuin. We zaten te eten, wagen stond naast ons, jas hing op de wagen. Na het eten, jas weg. Serieus gejat terwijl wij ernaast zaten. Gelijk personeel erbij gehaald, die waren geshockt, net als wij. Krijgen we 2 weken later ineens een dikke envelop. Ja hoor het jasje. Gevonden in de struiken in het park, paste schijnbaar niet. En een medewerker had onze gegeven genoteerd, voor het geval hij nog mocht opduiken. Jasje was nog helemaal netjes, even gewassen en ik heb hem nog steeds (was handgemaakt door een oma)
Jeetje wat balen zeg! Zo onbeschoft om zoiets te doen! Ik heb een keer in de Efteling gestaan bij de treintjes. Slot om de kinderwagen (gloednieuwe!), maar gewoon doorgeknipt en meteen alarm geslagen, maar de vogel was al gevlogen. Sta je dan met 2 kinderen van 4 en 2 en een baby van 3 maanden. Tis al wel 12 jaar geleden, maar god wat heb ik toen gebaald zeg.
Nou idd...en wat brutaal ook om het slot door te knippen vrienden van ons een keer op cp..kwamen uit het zwembad met een babytje van 4 maanden en de kinderwagen weg...sta je dan.
Jemig serieus het slot doorgeknipt? Zoiets valt toch op? Hier ook altijd de wandelwagen op slot in een pretpark en ik laat er nog geen buggy speeltje aan zitten want ze jatten alles. Vervelend hoor ts
Pasgeleden in het kleine zwembadje int dorp, zag een bevriende moeder, een andere moeder in het jasje van willemijn loeren, ze had het al in der handen om der dochter te laten passen... Waarop de bevriende moeder zegt, dat jasje is van willemijn hoor... Reactie was oh oh oh, ik dacht dat deze was blijven hangen ik vond ehm erg leuk, oftewel, als de bevriende moeder er niet stond was t jasje ook weg geweest... Raar volk, ze heeft t jasje al wkn aan
Vooral merken zoals bugaboo en stokke zijn erg gewild. Maar als je bekijkt wat die kinderwagens kosten.. Is dat nog niet zo gek, dat ze gestolen worden. Maar het is wel dieptriest als je daar met je baby staat en je kinderwagen is weg.