Vandaag ben ik goed bezig omdat ik al het behang er af heb gehaald en de eerste drie banen van het nieuwe behang er al weer op zitten
Ik ben ziek, de hele dag alleen thuis (man is werken en de kleine naar mijn ouders) en ik heb mijn tijd goed gebruikt. Ik heb documentaires gekeken op uitzendinggemist.nl en ik een tekening gemaakt. Ik voel me al een stuk beter.
Ik was goed bezig omdat ik -ondanks dat ik afgelopen weekend een flinke buikgriep had en nog doodmoe ben- toch met D. naar de kinderboerderij ben geweest, geverfd heb en boodschappen ben gaan doen. Oh wat had ik graag gewoon de hele dag op de bank gelegen.
Vandaag ben ik goed bezig want ik heb mijn tattoo af laten maken en daarna lekker niks gedaan haha.. alleen met de kids zitten spelen
want ik ben opgestaan zodra ik wakker was terwijl ik er nog in mocht blijven, heb vers brood gebakken, het huis schoongemaakt, mijn man geholpen met de studie en het haken weer opgepakt. Het enige waar ik tegenop zag was het avondeten in elkaar zetten maar manlief belde net dat we buiten eten, dus ik word lekker beloond.
Ik ben goed bezig vandaag nadat ik niet mijn 'cool' heb verloren bij mijn rij-instructeur die vandaag een zeikbui had en niks goed was (hij gaf het zelf toe dat hij zijn dag niet had; het lag niet alleen maar aan mij - ik dreigde nog om hem buiten de auto te zetten zodat hij kon gaan lopen; ik heb rijles voor mijn rust, niet voor zijn gezeik over mijn richtingsgevoel). Dat ik voor niks een uur naar school gegaan ben, 40 minuten heb gewacht, voor een les die daarna vervolgens uitviel. NIKS AAN DE HAND (normaal gesproken zou ik al minstens 4x uit mijn vel zijn gesprongen) Daarna ben ik naar de gastouder gegaan om mijn mooie kind op te halen en naar de kinderboerderij te gaan... Waar overigens ook nog eens geen kont aan was (but i just smiled and said i was having fun with my precious little baby who is totally cute and awesome so it was worth tha trip) omdat alle dieren lekker lagen te chillen buiten bereik van de 50 overige bezoekers. Daarna zijn we naar het winkelcentrum gegaan om *iets* persoonlijks voor mij te kopen en kwamen we terug met 10.000 dingen voor de baby en mijn partner en het avondeten, maar nog niet dat *iets* voor mij omdat we het waren vergeten na uiteraard het softijsje te hebben genuttigd. Nog steeds 'cool'... De baby zijn potje gegeven -> babyvoeding belandde in zijn neus. STIL COOL. Ook nadat hij mijn computermuis afpakte toen hij op de grond zat omdat mijn partner er geen zin meer in had nadat de baby zijn vingerkootje per ongeluk in mijn partners oog drukte, hem op de grond neerzette en hij aan het snoer van mijn muis trok en DE BABY ging zitten surfen op marktplaats vanaf de grond en het laserlampje van de muis probeerde op te eten - samen met zijn linkersok. En toen had de baby nog eventjes zijn restje diarree vandaag voor de tweede keer (terwijl we gisteren al gestopt zijn met de antibiotica omdat hij dit dus al zo'n tig keer deed op de meeste momenten dat het helemaal niet uit kwam) waarbij ik mijn kleine lieve schat verschoonde en hij met zijn voet nét die ene waterige poepluier een extra zetje gaf en hij ondersteboven in zijn bedje belandde en ik in slowmotion alvast: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO riep, en ik daarnet een ledikantje heb afgehaald en verschoond inclusief poep van zijn pluche hondenknuffel af heb staan schrapen en in de handwas heb gedaan om zo dadelijk lekker op 40 graden te wassen. En nog steeds ben ik mijn geduld niet kwijt ! Ik ben een lieve moeder.
Ondanks dat ik nog niet helemaal beter en fit ben toch opgeruimd heb in huis, de was gevouwen, stofgezogen en wat dingen in de tuin gedaan heb.
Ik ben goed bezig want ik heb eindelijk het donatie-gebeuren van onze stichting geregeld. En uiteraard, zoals met alles wat je uitstelt, was het een fluitje van een cent
Ik heb net enorm gelachen om het stukje van joycey en ik vandaar de woonkamer eens goed onder handen heb genomen en met zoonlief zijn auto's heb uitgezocht. Alles wat kapot was is nu weg.
Ik ben goed bezig geweest, heb veel complimentjes op het werk uitgedeeld en heb daarna nog lekker hardgelopen en gezond gekookt.
Dat weet ik niet. Hoe denk jij dat ik praat dan? *gooit Tena Lady naar je hoofd* Tijd om de baby te badderen! Brb
Ja, maar dat merk je niet zo heel goed; pas als je me beter kent Je zou mij zomaar tegen kunnen komen en denken dat ik 100% normaal ben...