Laatste wasje voor vandaag zit in wasmachine. Daarna droger nog 1x aan. Ondertussen kijk ik Grease (ja ik weet het verschrikkelijk, but i like it) zit lekker komkommer te eten en was op te vouwen.
mn dochter gooide het potje koffiemelk om, daar wilde ze om huilen, maar we hebben er samen om gelachen.. daarna alles maar opgezogen en meteen tot aan de tussenverdieping gestofzuigd
klinkt alsof ik aandacht zoek, of medelijden nodig heb... maar dat is dus niet het geval Ik ben vandaag goed bezig omdat ik ondanks het bericht dat ik wederom werkloos ben over twee weken tóch mijn werkdag heb afgemaakt en mezelf echt heel erg heb vermand. Goddank morgen vrij.. even alles laten bezinken.
Aylen ik vind Grease ook geweldig maar veel mensen vinden hem verschrikkelijk omdat hij vaak op tv komt.
Ben een behoorlijk stuk wezen wandelen met mijn zoontje , die 11/04 met een keizersnede te wereld kwam
.... ik vandaag op mijn werk een landelijk onderzoek had en ik als enige goed voorbereid was en de papieren had ingevuld trots op mezelf omdat ik nogals eens lax ben met dit soort dingen
Vandaag ben ik ook goed bezig geweest. Het hele huis van boven tot beneden schoon. Alle was weggewerkt, bed verschoond, en ook nog even 2 uurtjes gewandeld met de hond. En als afsluiter een heerlijke ovenschotel gemaakt
omdat ik bijna klaar ben met mijn achterstand in mijn werk. Door omstandigheden had ik geen puf meer om me in mijn werk te verdiepen, nu gaat het met mezelf iets beter en heb ik de stap weer gezet om te werken. Het is gelukt!!! Morgen nog een beetje achterstand, en dan helemaal klaar voor de toekomst
... ik ben op het werk geraakt en heb bijna een volledige boterham met choco binnen, lang leve de misselijkheid
Ik ben goed bezig omdat ik mn frituurpan schoongemaakt heb, beneden de boel aan kant heb (wc, stoffen, stofzuigen, dweilen) en ik boodschappen heb gedaan. Vanmiddag misschien nog een paar gaten in broeken dichtmaken en een rokje langer maken. (Maar dat kan lekker in de zon)
Want ik heb vanochtend vroeg al de afwas gedaan. Er bleef altijd veel te lang vaat staan, dus heb afgesproken met mezelf elke ochtend de afwas te doen!
Omdat ik al het beddengoed in de was heb gedaan, woonkamer heb operuimd en gezogen en nu met dochter richting het zwembad ga. En dat terwijl we pas om 11uur uit bed kwamen, heerlijk vakantie
...ik heb zojuist m'n laatste gifstokje gerookt. Ben van plan nooooooit meer één op te steken, helemaal mee gehad.
... Want ik heb het hele huis vanmorgen opgeruimd, gezogen en gedweild, afgewassen, een taart gehaald voor mijn verjaardag en nutteloos zitten wachten op mijn uitgenodigde moeder en zus We hadden afgesproken dat ze voor de middag zouden komen en ik heb tot nu toe zitten wachten (bekant 13:30u) en nu heb ik er schijt aan en ga ik toch echt mijn gebruikelijke middagdutje doen.
Vandaag dag 2 van 30 day shred en ondanks de spierpijn toch gedaan. Morgen weer!! Wat een leuk topic dit