Ben zelf ook redelijk moe, maar een van de buurvrouwen zit er behoorlijk doorheen en nu speelt hun oudste lekker hier, zodat zij kan bijkomen. En ik doe het graag, want ik heb me ook zo gevoeld, zoals zij zich nu voelt en dan is het héél fijn als iemand de kinderen (of in elk geval één) even kan vermaken. (Als je dit leest: Love you buuf!)
Ik heb vandaag een heerlijk brood gebakken met de kinderen. Heb een lekkere maaltijd en romantisch avondje voor mij en manlief in gedachten...de kinderen zijn alvast gedoucht, die zijn doodop en kunnen dus na het eten naar bed Alle was weggewerkt. Iig zal mijn man dus vinden dat ik goed bezig ben
Ik ben vandaag goed bezig, want: ik ben eindelijk weer aan het werk na 1,5 week ziek thuis te hebben gezeten! Terug in de grotemensenwereld, hoera!
Sam was vanaf maandag logeren bij mijn ouders, net weer thuis, gisterochtend gewerkt en daarna een half uur stevig gewandeld eenmaal thuis opgeruimd stofgezogen. Vandaag geslapen tot 8.30 daarna ontbijten boodschappen gedaan ff langs kantoor geweest vanmiddag een half uur op de Wii fit, goed bezig omdat ik vond dat ik te weinig aan beweging deed en dat nu dus opgepakt heb! Morgen weer naar aquarobic.
Ik ben goed bezig want: Ik heb vanmorgen mijn man in Middelburg opgehaald, (2 uur rijden vanaf thuis) hij was een paar dagen zeilen op zee met een vriend. Nu net thuis, om 17.00 brengt mijn man Jelle naar de zwemles, intussen mik ik een pizza voor mezelf in de oven. Zij zijn om 18.00 terug, mijn man neemt dan pizza van de pizzeria mee op de terugweg (ik vind dat niet te eten) en om 18.15 moet ik weer weg om te gaan werken, een slaapdienst vannacht, dus van 19.00 tot 23.00 werken, van 23.00 tot 7.00 slapen... (En dan maar hopen dat ik er niet uit hoef vannacht) Dan morgenvroeg om 7.00 als de brandweer weer naar huis om mijn dan jarige dochter wakker te zingen met cadeau's... Om 8.30 moeten ze op de BSO zijn, dan ga ik het huis verjaardagsklaar (lees: Als de wiedeweerga door het huis heen met stofdoek en stofzuiger emmertje sop en doekje) maken en de taart en tompoezen ophalen bij de Hema. Om 12.30/13.00 ga ik ze weer halen en om 15.00 komt de eerste visite... Gelukkig heb ik de boodschappen gisteren al gedaan...
Ik heb 3 maanden mijn rijbewijs en ik ben vandaag goed bezig, want ik heb in Berlijn gereden. Wat een chaos hier. Gelukkig alles overleefd, maar zal het niet snel nog eens doen, bah.
Jeetje, jij durft! Ik heb 17 jaar een rijbewijs en ik had al de zenuwen omdat ik mijn man eigenlijk in Oostende moest ophalen. Gelukkig ging dat niet door omdat het komend weekend slecht weer word en zijn vriend dan niet alleen met de boot van Oostende naar Vlissingen durft... Ze zijn dus in NL gebleven en dat vond ik al spannend genoeg... Zo vaak rijd ik zo'n stuk niet in mijn eentje...
Wij zijn voor werk in Berlijn, heb mss maar 5km totaal gereden. Ze staan gewoon op de weg geparkeerd, fietsers tussen 2 rijbanen in is hier ook heel normaal. Mensen keren zonder pardon op de weg. Wat een chaos. Ik durfde niet in Amsterdam te rijden ivm de drukte, maar ik geloof dat ik dat nu wel aankan, haha
Nou dit topic komt het op het juiste moment.. Ik vond namelijk ook dat ik goed bezig was vandaag. Vanochtend de hele bovenverdieping gestoft en gezogen. Badkamer schoongemaakt, bedden verschoont en nog een uurtje gewerkt ( achter de computer plannen voor mijn werk ) Vanmiddag boodschappen gedaan met dochterlief naar de speeltuin, de wc beneden schoon gemaakt. Ondertussen 3 wassen gedraait een uitgebreide gezonde maaltijd in elkaar geflanst een flinke ronde met de hond gewandeld dochterlief op de step mee. Bij thuiskomst nog een uurtje gewerkt achter de computer Nu alles opgeruimt kind op bed en ik vertrek zo richting sportschool...
Want..ik heb me heerlijk uitgeleefd in de stad (koop sinds m'n zwangerschap/geboorte dochter alleen nog maar baby stuff) en ondanks dat ik daarna gesloopt was heb ik toch nog lekker gekookt voor mn man.
Ik ben goed bezig want heb eindelijk alle zomerkleding gesorteerd en de rest wat op zolder lag. Nu hoef ik alleen nog te lezen wat er op de doos staat en zo pakkenipv iedere keer alles uitpakken en dan 1 ding vinden. En heel consequent tegen zl geweest want die had vanmiddag filmmiddag en omdat hij zijn broertje geen dutje liet doen mocht hij niet gaan en ook geen tv thuis.
Vanmorgen eerst in ondertrouw gegaan, en daarna mijn moeder verhuisd. Net thuis en nu ons huis opruimen. Ik heb 'vakantie' dat draait hier altijd uit op heel veel afspraken klusjes en dingen doen heeeeeeeelijk.... Morgen ook weer druk..