Mijn droger is momenteel kapot dus ik mag mn rekjes weer tevoorschijn toveren, maar mijn handdoeken worden altijd zo hard... Wat is nu dé tip om ze zacht te houden? Of bestaat die gewoon echt niet?
Ik lees mee.. De mijne was paar maanden geleden ook kapot en of ik nou een dopje of een halve fles wasverzachter gebruikte ze bleven hard na opdrogen... (Mijn man vind dat juist fijn,maar ik niet!)
Zo dat zou ik ook wel eens willen weten! Ik gooi namelijk het hele jaar door handdoeken in de droger omdat ze inderdaad "hard" worden als ze buiten hebben gehangen....
Heb daar toch echt geen last van Lekker wasmiddeltje en wasverzachter en het is zo zacht als een fluwelen mantel (bij wijze van )
Ik had de liquid caps van ariel en daarbij robijntje wasverzachter ook lenor geprobeerd dat maakte hier geen verschil. Welke middelen gebruik jij?
niet in de zon hangen.. ik hang handdoeken sowieso altijd binnen neer.. en echt zodra ze droog zijn meteen vant rek af en vouwen.. tuurlijk ze zijn niet zo zacht uit de droger maar gewoon normaal.. en niet kartonhard..
Pasgeleden had ik wat teveel waspoeder gebruikt en toen waren de handdoeken zacht. Ik hou daar niet van, dus ik zal dat niet meer doen, maar voor jou is het wellicht juist wel een idee
Azijn in het wasverzachterbakje. Echte wasverzachter nemen je handdoeken geen vocht meer op. Heb je er ineens drie nodig om je af te drogen en voor je haar.
Ik wrijf ze altijd even tegen elkaar voor ik ze opvouw. Heb ze nu niet kartonhard, maar met het tegen elkaar wrijven worden ze ook wat zachter. Gebruik ook gewoon wasverzachter, handdoeken gaan hier altijd mee op 90 graden met andere dingen. Nooit problemen mee dat ze geen vocht opnemen door gebruik van wasverzachter.
Ohhhhh, heb daar ook echt geen last van..bekertje wasverzachter erbij en ze zijn echt niet hard hoor?..
Ik zal eens wat azijn proberen dan. Wasverzachter werkt hier niet, en ik hang ze binnen op niet buiten. Ben gelukkig niet de enige
Uhmmm gebruik nu frisse reus/zwarte reus en wasverzachter robijn/lenor.. Maar ook met andere middelen geen last van harde handdoeken, ook niet dat ze minder vocht opnemen..
Ik droog eigenlijk nooit. Altijd over een waslijn heen. Ik gebruik gewoon wasmiddel van de Lidl en wasverzachter van Robijn. En de handdoeken zijn niet als karton hier.
Welk type azijn? En hoeveel? Is misschien wel wat voor mij ook, ben allergisch voor alle wasverzachters en handdoeken zijn idd net schuurpapier
Gewoon natuurazijn en dan een plons in je wasverzachterbakje (tot het streepje/randje of wat er dan ook zit ) Schoonmaakazijn vreet je leidingen weg dus niet doen! Het ontkalkt ook gelijk dus mooi meegenomen.
Als ze in de droger zijn geweest krijg je ze buiten de droger niet meer zacht. Een nieuwe droger kopen?