Misschien was je cyclus langer dan normaal, en had je nog niet zoveel hcg in je urine. Je had gisteren licht positief getest. Ik zou over enkele dagen weer testen, en kijken of het al donkerder is geworden. Hcg wordt ieder twee dagen verdubbeld. Als je een miskraam had gehad zal het juist gelijk of lichter zijn geworden (omdat hcg afneemt of gelijk blijft). Ik zal voor je duimen.
Misschien was je cyclus langer dan normaal, en had je nog niet zoveel hcg in je urine. Je had gisteren licht positief getest. Ik zou over enkele dagen weer testen, en kijken of het al donkerder is geworden. Hcg wordt ieder twee dagen verdubbeld. Als je een miskraam had gehad zal het juist gelijk of lichter zijn geworden (omdat hcg afneemt of gelijk blijft). Ik zal voor je duimen.
ik zou testen met de matcare (ultra) proberen. die zijn zo gevoelig dat je ze 6 dagen voor nod kunt gebruiken. De kruidvat, predictor en clearblue testen hebben echt heel veel hcg nodig. groetjes Marieke
We kunnen allemaal elkaar de hand schudden dus Denk je eindelijk zekerheid te hebben na je NOD . zit je nog in de stress bij mij zijn er vandaag en gisteren al zeker 6 testen doorheen Maar bij mij is het niet de bedoeling om zwanger te raken ! de enne geef iets heel lichts de andere geeft negatief aan
@mariekebr1 die testen van matcare zal ik eens proberen, kun je die ergens bestellen of zijn ze in de winkel te koop?
Ik heb het al gevonden en heb ze ook meteen besteld. Nou heb ik net een ovulatietest gedaan, en die was vet positief! Hoe kan dat nou? Want ik heb deze ronde ovulatietesten gebruikt, begonnen vanaf dag 13 en op dag 15/16 vet positief. Ik heb de ovulatietesten gebruikt totdat ze bijna helemaal negatief waren.