vandaag was het sow ver ben onder het mes geweest bij de kaakchirurg verdoving is nog nie uitgewerkt, maar ben wel goed ziek van de narcose,steeds over me nek en het is ff wennen met een kunstgebit hihihi
jeetje...heftig..waarom heb je (nu al) een kunstgebit? Sterkte de komende dagen....hoop dat je niet teveel pijn hebt
Als ik er alleen al aan denk krijg ik al de kriebels. Gelukkig voor jou viel het mee. Nu maar snel beter worden. Mijn man zegt na een narcose moet je wat eten dan voel je je beter,.
dat overgeven is denk niet van de narcose maar van al het bloed wat je hebt binnen gekregen. sterkte de aankomende dagen en nog een tip mocht je naar buiten gaan dan is het fijn om een sjaal voor je mond te dragen.
Jeetje heel veel sterkte!! Ik hoop dat je je snel beter voelt!! Van de narcose kun je heel erg misselijk worden idd.... Ik ben zelf gelukkig nooit misselijk geweest, maar ik had mensen op mijn kamer die bleven maar overgeven... Erg hoor!!
hoe gaat het vandaag met je? woensdag is mijn man ook bij kaakchirurg geweest had ontsteking in kaakbot hij heeft nu een wang als een hamster ik wou je even beterschap wensen het is toch niet niks en wel heel stoer dat je dit gedaan hebt
bij mij valt het tot nu toe mee met de zwelling en ja het gaat wel ben gelukkig nie meer misselijk alleen eten gaat nog nie echt haha