Na 1,5 sukkelen met schildklier dat eindelijk op orde was, daarna hernia, hernia operatie, nieuwe hernia en operatie geplant voor 31 juli nu dus weer de lul. Ik heb sinds maandag blaasontsteking en ook pijn aan de voeten. Dacht kan er ook nog wel bij en vast uitstraling van de hernia. Ondanks 3x 30mg morfine per dag werd de pijn in mijn voeten steeds erger en linker voet begon op te zwelle en lopen werd onmogelijk. Vrijdag ging ik naar de dokter ontstoken gewrichten en spieren . Over Weekje terug komen en rusten . Zaterdag werd ik wakker en de pijn was zo hevig dat ik flauw viel. 3x en elke keer als ik wilde lopen. Ook overgeven was wat nieuws. Eten of drinken blijft niet binnen. Savonds huisartsenpost geweest en ontstekinremmer gehad. Omdat jicht in de familie zit en hij hier meteen over begon moet ik vandaag bloed prikkend . Denk je bijna van het een af te zijn begint het volgende. Omdat ik ook al weken pijn in de polsen heb kan het ook reuma zijn . Hoeveel pech kan een mens hebben
Iemand ervaring met jicht? En waar moet ik rekening mee houden? De pijn is nu vorige Week maandag begonnen en vanaf donderdag werd het steeds heftiger