Woohoo, zo fijn Wennepen! Ik zelf vandaag EINDELIJK ongi geworden, dus uiteindelijk een mooie cyclus gehad van 29 dagen in totaal. Hopelijk gaat mijn lichaam deze ronde normaal reageren op de Clomid en gewoon netjes 1 of 2 eitjes...
Spannend dames!!! Oh dat moet ik dan maar eens onthouden. Krijgen jullie die testen dan op recept? Hier weer niks te zien. Alleen het baarmoederslijmvlies weer een beetje gegroeid . Vrees zelf een beetje dat ik resistent voor de clomid ben geworden. Hoop dat ik het mis heb. Maar zo zonde van de tijd.
Hier gisteravond een oplopende ovulatietest. Vanmorgen richting knaller... maar ochtendurine is te geconcentreerd voor ovulatietest toch? Tussen de middag nog een keer en die was beetje net als gisteravond. Grrr... hopelijk issie nog niet gesprongen. Woensdagavond laat zijn we voor het laatst de koffer in gedoken. Vanavond kan pas weer... Fijn he.. een vrachtwagenchauffeur on route als man... grr!
Dat is zeker lastig Alle kansen benutten dus. Maar inderdaad is ochtend urine te geconcentreerd. Nog even door blijven testen misschien komt je piek er nog aan. Ik heb pech gehad met mijn digitale ovulatietest want apparaatje functioneerd niet. Zkh gebeld blijkt dat ik de laatste heb gekregen die hun op voorraad hadden. Clear blue gebeld en die sturen een nieuwe op maar die moet vanuit Engeland komen dus te laat om mijn lhpiek te vinden. Nu maar toch action testen gehaald.
Oehh wat een positieve berichten allemaal folikkels hier hahaha @meisje1987 helaas dan weer niet. Hoeveel rondes heb je nu clomid gehad? Dosering werkte voorheen wel? Zo balen als het dan een ronde niet is... @Dio1985 ja volgens mij is ochtend urine niet handig bij ovu testen ivm vals positief, en is het ook dat als je een positieve ovu test hebt, je ei ná 24 uur en voor 48 uur gaat springen. Dus die vrachtwagen moet gewoon een beetje doorrijden Hier volgens mij een richting positieve ovu test. Zal straks/morgen een fotootje plaatsen. In ieder geval zijn wij ook weer actief geweest. Dus duimen maar!!
Hier ook echo gehad!! Ik heb 1 grote van 18 en 2 van 13 a 14 mm links. Ook nog 2 kleinere. Dit op 25 mg clomid! Mag geen gemeenschap hebben maar de vorige ronde had ik een vergelijkbare echo. Toen zijn we er voor gegaan en nu gaan we er ook weer voor! Vorige ronde is er maar 1 gesprongen verwacht niet dat er nu 2 of 3 gaan springen .. Ik ben zon geval dat in het team wordt besproken . Waarschijnlijk zal ik (indien nodig, hopelijk niet) de volgende ronde dan maar 3 dgn clomid 25 mg slikken.
Ik zou niet durven eerlijk gezegd Maar is jullie keuze. Je man/vriend weet alles en weet van de consequenties?
Ja hij staat er hetzelfde in. Mocht er meer dan 1 springen wil het nog niet zeggen dat ze ook al allemaal bevrucht worden.
Hahaha ja hij heeft doorgereden... was 7 uur thuis. Uurtje later maar even het legertje aangevuld hahaha sorry ! Ik wacht het nu maar gewoon af. Zal dit weekend nog doortesten voor de zekerheid.
@syl33 inderdaad een lastige keuze. Belangrijkste is dat jullie er hetzelfde over denken. Gelukkig is dat het geval. @Dio1985, Ah hopelijk zijn jullie nog op tijd!! Lijkt me inderdaad lastig plannen zo. @BB83, ja zeg dat. Heb komende week nog 3 keer een echo. Is er vrijdag nog niks word ik weer besproken. Maar voor mijn gevoel zit ik nu al te ver in de cyclus. Dit is nu mijn tweede ronde clomid. Wij hebben bij ons eerste kindje puur geluk gehad. Bij de eerste ronde clomid op dag 15 een eisprong en meteen raak. Nu gewoon helemaal niks. Ik denk zelf dat het dit keer aan komt tot aan spuiten. Waarom weet ik niet. Maar dat gevoel heb ik. Hoop dat mijn gevoel me in de steek laat deze keer.
Bwuuuhh.. lig ziek op de bank.. vannacht is alles er uitgekomen. Ben gisteren gaan uiteten, misschien wat verkeerd gevallen. Of buikgriep, want dat heerst ook erg. @Pancakes Eindelijk! Hoe je daar toch naar kan verlangen, hè? Bizar. @meisje1987 hopelijk gaat ie toch nog aanslaan. Anders ook nog 150 proberen? @Dio1985 ovutesten zijn sochtends niet handig, niet vanwege vals positief, maar juist vals negatief. Daarom kan alleen de CB s ochtends omdat die gevoeliger is. Je LH piek maakt je lichaam vaak vroeg in de ochtend, waardoor er nog te weinig LHhormoon zit. Hopelijk ben je op tijd geweest @BB83 succes maar weer op de wachtbank!
Ik ontvang graag jullie mening. Zou ik mijn ei al gehad hebben? Donderdagavond? Sperma leeft 3 dagen (of iets langer). En de "reis" duurt ook een uur of 12.. toch? Hahaha Heb ook gelezen dat de kans groter is op een meisje als je 2 a 3 dagen VOOR ovulatie vrijt. Nu maakt het geslacht mij niet uit.. maar wel de "2 a 3 dagen VOOR" vond ik prettig om te lezen hihi. Ik denk dat ik het maar vanaf nu moet gaan loslaten.. en afwachten.. wat denken jullie?
Zou eerder zeggen dat vrijdag de lh piek gevonden is. Dan binnen de 24/48 uur eisprong dus vandaag of morgen. Heb ook gehoort over geslacht. Bij mijn zoon zaten we echt op de dag van de eisprong