Laatste echo deze ronde gehad. Bms was iets geslonken maar nog steeds dik genoeg, 8mm. Cyste ook nog steeds 26mm maar niet gevaarlijk. Maandag progesteron prikken en nu op het wachtbankje. 10 december nod.
Gezellig... samen op het bankje. Ik heb mijn testen maar "opgegeven" haha en mezelf op het wachtbankje gezet. Zondagavond voor het laats "gezellig" kunnen hebben... mijn man komt als het goed is vanavond thuis. Dus ja... ga het maar gewoon afwachten...
Leuk toch kunnen elkaars handje vast houden op het bankje en elkaar tegen houden om te vroeg te gaan testen
@fluffyfishy hier ook altijd dik slijmvlies. Vervelend dat je er zo mee zit, snap ook wel wat je bedoelt. Maar ik denk dat als de gyn zegt dat het oké is, je daar vanuit mag gaan. Vergeet niet dat het slijmvlies vaak meegroeit met je eitjes, en aangezien die nog vrij klein zijn grote kans dat het slijmvlies nog dikker wordt! Dames op het wachtbankje (of slachtbankje ) veel succes. Hier gisteren negatief getest en mocht van de gyn stoppen met medicatie. Wij gaan naar ronde 21. Wacht nu dus menstruatie af en dan moet ik bellen. Voor ons gaat het 'prik-avontuur' ook beginnen. Ga wel extra psychische hulp krijgen want merk dat ik het allemaal niet zo meer kan handelen. Die onzekerheid, verdriet van al die verplicht witte testen enzovoort. Zou eigenlijk het liefst stoppen. Het boek sluiten. Maar ik weet dat ik spijt ga krijgen als we niet álles geprobeerd hebben. Dus ja, toch maar door.. vast herkenbaar voor jullie.
Ik heb ook dun bms. Bij de fm op cd 10 was die 3,3. Het groeit nog door tot je eisprong zeker! Lees 1 mm per dag. Ik weet wel , had vorige ronde dag voor mijn menstruatie ook een echo dat hij doorgroeid. Was toen 8 mm. Dus wil niks zeggen hoor!!
Vandaag weer meting gehad. BMs was nu 6,8. Rechts wat ze eerst een ei dacht was van 23 naar 18 gegaan. En blijkt dus toch een cyste te zijn. Was ook niet echt rond. Gelukkig zat er links nu een ei van 13 mm. En gaan we ons daar nu op focussen. Weer bloed geprikt en progesteron was van 0,33 naar 0,57 gegaan. Wat een verhoging is natuurlijk . Maar wat is normaal? Ik heb het gezocht op internet maar kan het niet echt vinden. Morgen weer terug om te kijken. Omdat ze bij ons in het weekend niet doen. Bedankt voor de lieve reacties
Bedankt lieve meiden. J0o, je ei en bms zien er dus al goed uit, je progesteron laat inderdaad nog geen eisprong zien, maar dat is dus te verklaren. Hij komt nu vast snel
Leuk, er is weer veel geschreven vandaag. @Chocoladetaart ik maak me nu misschien ook te druk om nog niks. Bij Clomid kwam het eigenlijk nooit verder dan 5,5. Ook als follikels al groot waren. Maar dat wil niet zeggen dat het nu niet meer doorgroeit. Morgen weer spieken en dan hoop ik heel erg dat het minstens 6 mm is. Verder een dikke knuffel voor jou!! Goed dat je hulp zoekt als je er zo mee in de knoop zit.. Een deel is wel herkenbaar, maar ik kan ook nog heel goed mijn rust bewaren. Maar ik zit dan nu ook ‘pas’ in ronde 16, dus weet niet hoe ik daar over 5 maanden insta.. @J0o als je progesteronwaarde boven de 20 is er een eisprong geweest. Daar is bij jou nog geen sprake van. @syl33 ah jij dus ook dun slijmvlies Ach ik hoop dat ik morgen een mooi beeld heb bij de echo
Nou goed nieuws me ei links is gegroeid naar 18 mm. Rechts de cyste zat er nog en was een drukke bedoeling daar met kleine eitjes. Maar focus nu links. Als het goed is van het weekend me eerste eisprong ooit. Ben benieuwd hoe we dat gaan ervaren spannend. Nog even goed aan de klus vant weekend. En hopen dat die maandag is gesprongen
Ik heb ook goed nieuws! Baarmoederslijmvlies was gegroeid naar 7,1 mm! Links en rechts een follikel, dus dubbele kansen. Morgenvroeg de Ovitrelle zetten en dan nog flink aan de klus. Dan zouden we precies gelijk opgaan! Ik heb maandag dan als 1 dpo.
Ooh Jaa dat zou leuk zijn. Ben benieuwd we moeten nog even geduld hebben. Hoe is het met de dames op het wachtbankje?