Ben nu 8dpo en had een moment van zwakte vandaag Heb dus getest en was natuurlijk negatief domme doos Wel voel ik vanalles. Kleine krampjes in mijn buik trekkende liezen en last van mijn darmen. Je begint van alles te voelen Nog 3 dagen wachten dan gooi ik er een testje tegen aan.
@fluffyfishy hier nu op 10 dpo... Gisteren had ik bijna de hele dag misselijkheid gevoel. Echt irritant. En ik merk ook dat mijn borsten en tepels nog gevoelig "blijven". Vorige rondes was het bij 8 dpo alweer slapper zeg maar. Dus wie weet zijn het vroege symptomen of is het toch iets van pms. Vrijdag test ik... dan ben ik 12 dpo. En ergens ook weer heel erg bang voor teleurstelling. Niet leuk! @Dio1985 ik begrijp wat je zegt, en klagen mag dus hier! Ik merk ook dat ik het deze ronde alweer moeilijker vind dan de vorige keren. Ben ook een beetje sip aan de buitenkant. (En van binnen dus ook) Dat is in ieder geval opgemerkt door mijn vriend. @wennepen80 ohnee. Ik duim ook mee voor een temp stijging morgen. Hou vol! X
Ja dat is het rare ik heb dus geen echo nu in de planning. Tegen mij zeiden ze je progesteron is boven de 1 dus hij springt binnen 24 a 48 uur. Moet dinsdag wel weer opnieuw prikken. Of zal ik toch maar bellen voor nog een echo?
Net de uitslag van progesteron binnen. Was 19 dus ze vonden hem nog te laag. Moet boven de 20 zijn. 19, 20 in mijn ogen niet veel verschil Komende dagen even afwachten. Mocht ik weer ongesteld worden gaan ze misschien de clomid ophogen naar 150mg.
Op welke dpo heb je laten prikken? 19 is inderdaad wel laag (20 is echt de ondergrens, dus ook eigenlijk erg laag..) Bij mij was die afgelopen maand 53 en daarvoor 49 om even het verschil te laten zien.
Vervelend dat je je sip voelt. Ik merk dat ook wel aan mezelf. Iedere maand opnieuw opladen na een teleurstelling begint zwaarder te worden. Hopelijk zijn je kwaaltjes positief!! Hoop het heel erg voor je!
Als je dinsdag geprikt wordt, zou ik dat nog even afwachten. Als die dan nog rond de 1 hangt zou ik wel vragen om een echo!
Klagen mag! Begrijp je gevoel ook helemaal. Hier beetje hetzelfde. En dan nu deze maand die zo mooi had kunnen worden. Maar je doet er weinig aan. er zijn dagen waarin ik me zo rot voel. Maar ik heb nog 2x clomid liggen en daarna zouden we een volgende stap gaan bekijken.
Als mijn ei was op de dag dat ik denk... dan is mijn NOD ergens tussen as zondag en as dinsdag... zit nu op 12 dpo vandaag als het goed is. Ik heb deze ronde mijn ei niet heel duidelijk kunnen vangen... ondanks een ei van 20 mm op cd 11... grrr
Ohhh ik vind het zo spannend deze keer... niet leuk. Ik denk dat ik morgen ga instorten als ik een witte test te zien krijg Heb nu andere lichamelijke symptomen dan vorige rondes... al 2x misselijk geweest zonder aanleiding, mijn borsten blijven nog steeds gevoelig en geen pms hoofdpijnen. Ben nu 11 dpo, ahh dit is verschrikkelijk!!! Of mijn lichaam houdt me voor de gek