Spanning loopt aardig op! Heb je vroege test? Anders test je misschien te vroeg meis en dan is de teleurstelling heel groot
@wennepen80 oooo ik had zo gehoopt op een hogere temperatuur! Nu hopelijk dan morgen gestegen na het rozeverlies. Nog even spannend! @BB83 ik heb een goed gevoel bij jou...! Hopelijk hebben we, na lange tijd, weer een positieve tester! Succes morgen..! Ik heb bij mezelf geen goed gevoel. Pff, helemaal nergens op gebaseerd natuurlijk. Ik ben pas 4 dpo. Is denk ik ook een stuk zelfbescherming. Als ik me al voorbereid op negatief dan valt het straks mee, ofzo. Ik had alleen gehoopt dat nu met de nieuwe behandeling ik ook weer meer hoop zou krijgen. @Dio1985 ook al rond de 12 dpo! Heb je al getest of kun je het goed uitstellen?
Nou, vals alarm ofzo, want het was een witte test... En nu kan het nog steeds want ben pas 12 dpo, I know I know. Maar met die early test had ik het nu toch wel verwacht iets te zien als ik zwanger zou zijn.
Vannacht gedroomd over dat ik zwanger was van een 4ling Dat is weer een beetje veel van het goede Maar denk dat ik vandaag of morgen toch echt ongi word naar mijn temperatuur te kijken
Wat rot die witte testen.. knuffels voor jullie meiden en ook voor degenen die nog in onzekerheid zitten. Valt niet mee. Ik heb nu 4 dagen Puregon 75 gespoten. Heb alleen gisteren de naald er te hard ingeramd, dus deed zeer. Zondag FM. Heb sinds de injecties wel ineens bizarre dromen. Droomde eergisteren dat ik een inbreker vermoord had.
@BB83 bwuuuuhh, stom!!! Wie weet over twee dagen dan! Mijn intuïtie kan ik dan ook niet op vertrouwen.. had echt een positief gevoel bij jou.. @Chocoladetaart heee fijn weer iets van je te horen! Haha, voorzichtig met die naalden hè? Hopelijk heb je zondag een mooie echo! Hoe voel je je? Beter als met de Clomid? @wennepen80 stomme temperatuur! Ik denk dat er nog weinig aan te redden is, inderdaad. Maaaaar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
@fluffyfishy spannend we lopen aardig gelijk. ik ben nu als het goed is 3 dpo. @wennepen80 spanennd hopelijk zet je ongesteldheid niet door! 4 ling is wel heel veel. Ik had gedroomd over de datum. 18-8-2018. @BB83 jammmerr maar het kan nog!!
Oei oei.. heb me niet kunnen weerhouden. Vanavond getest. Slaat nergens op... zo vroeg (denk 13 dpo) met avond urine... natuuuuuurlijk negatief. Ik ga morgen niet testen... ga het wat uitstellen of gewoon m'n ongi afwachten Het was ook wel iets te mooi geweest... gelijk weer zo snel zwanger na vmk...
Hoi dames, Heb geen meldingen gehad! Spannend voor de dames die bijna mogen testen! Ikzelf ook, wil op z’n vroegst pas maandag testen ben dan dpo 13 volgens FF maar zelf denk ik dan 12 dpo. Moet zeggen dat ik t nu spannendervind dan de vorige ronde :-/