@Annabella86 Hoi! Net wat @fluffyfishy zegt, ik ben met 100mg begonnen wat helemaal verkeerd is gegaan. Ik kreeg overstimulatie en heb een aantal maanden cystes gehad. Waarvan er eentje nog zit. Dit betekent niet dat dit bij jou ook zal gebeuren, hoop het zo van niet! Alleen laat je goed informeren. Je kunt beter met een lage dosis beginnen en langzaam opbouwen. Dan gelijk vol erin en vervolgens een paar maanden eruit liggen met alle gevolgen van dien. Succes en blijf je intuïtie volgen!
Holaa! Lief dat je aan ons dacht? Ik ben eigenlijk nauwelijks meer online. Heb heftige weken achter de rug. Laatste keer melde ik dat ik op gesprek moest komen. Hier hebben we alles op een rijtje gezet. En ze gaven aan dat ze een kijkoperatie willen om te zien hoe m'n eileiders erbij liggen. Alleen wilde we deze maand toch nog een laatste poging Iui doen. En na 4 maanden is die vandaag eindelijk doorgegaan! Whoehoeeee.. geen Clomid, alleen ovitrelle. Toch weer een stapje voorwaarts! Met kerst zal ik meer weten.... ben ook even klaar met het ziekenhuis. Deze week 5 dagen langsgeweest, leeg geprikt, elke keer die benen wijdt.. je kent het wel! Hoe is het met jou? Ik volg niets meer dus ben erg benieuwd
Gister weer begonnen met clomid. Mag dit keer 150mg gaan proberen Eens kijken of we wat meer progesteron kunnen gaan kweken zei ze Zo bang voor overstimulatie Volgende week cd 10 terug met de benen wijd
Hey meiden, sorry had gisteren geen tijd meer om hier even te lezen. Dus hoop dat ik nu niemand ga vergeten en anders de ik het in 2 postst even. (Slechte concentratie haha) Ik heb gisteren nog gebeld naar het ziekenhuis, omdat ik toch wilde weten waarom wij meteen met 100mg moesten beginnen, ondanks dat mijn cyclus gewoon netjes en regelmatig is. Ook heb ik een nette eisprong, dit hebben ze toen via echo's en bloedtest al bekeken. dus waarom het naar meer dan 2 jaar nog niet gelukt is? Schijnbaar is het toch normaal in het ziekenhuis waar ik loop bij IUI als je onverklaarbare onvruchtbaarheid hebt, omdat ze dan een extra kans willen creeeren op zwangerschap. Ik weet ook niet wat het gebruikelijke is, maar heb dus gebeld, en ze zeiden dat het standaard procedure was bij IUI?! Dus ik weet het niet, wacht de volgende ronde wel af dus wat het gaat doen. https://www.bernhoven.nl/patientenfolders/4650_bijstimulatie-en-iui.pdf Het maakt mij wel enorm onzeker hoor. Vind het toch allemaal wel spannend!!!
Wat vervelend Dio, die onzekerheid!! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Wennepen, poeh succes! Hoe reageerde jij op de clomid? Bedoel dan meer pscyhisch etc. hihi
Hmm, ja, heb dus gebeld en ze willen echt met 100mg starten. Nu ga ik weer onzeker worden of dat dan wel goed is. Moet ik weer terugbellen denk je? Het is voor mij allemaal erg nieuw, en zit niet op overstimulatie of cystes te wachten natuurlijk
Dat het voor IUI is zou natuurlijk niet uit moeten maken! Ik hoop voor je dat het gewoon het gewenste resultaat levert.. je wordt sowieso goed gevolgd, maar zou zo zonde zijn als je overstimulatie krijgt.. De kans dat het goed gaat is natuurlijk wel groter
Goed dat je zo je afstand kan bewaren!! En fijn eindelijk goed nieuws van je te lezen. Laat je me bij goed nieuws (of slecht nieuws als je wil) even wat weten? Kan ook via PB. Hoop het zo voor je! Met mij goed hoor! Ben begonnen met hormoonspuiten en nu in standje wachten. Zondag ga ik testen of ik moet van te voren al ongesteld worden. Dus nog even mn geduld bewaren..
Spannend!! Saampjes op het wachtbankje. Ik zal je zeker op de hoogte houden, andersom ook he. Je bent lief! Fijne avond.
Deze ronde enorme hoofdpijn maar dan gelukkig niet the bitch from hell zoals de vorige rondes( lief koosnaampje heb ik gekregen van mijn man hé )