Hoi Meiden, Breek even in. Hier ronde 3 clomid net gehad. al meer dan jaar bezig voor een 2e kindje. eerste na 5 ronden clomid 50. Vandaag weer bruin bloedverlies en morgen NOD dus weer een ronde mislukt. sluit me graag bij julie aan.
Dat is zo we wachten wel af Ze is 2 geweest ze is van begin september 2015 Haha nee gaat hard hè hier ook echt een dametje.
Woooow @fluffyfishy wat geweldig!!! Ben blij voor jullie! ♡ Nu 1e keer met hormoonspuiten toch? @Dio1985 hoe is het nu? Wat vervelend dat je cyclus nog niet weer terug op de rit is na je mk eerder. Schiet zo te lezen nog niet zo op, maar moet te verklaren zijn en wat aan te doen zijn toch? @wennepen80 jeetje. Ook nog galstenen? Doet het zeer? Hopelijk wel gewoon gezellig tafelen met Kerst voor je. En beterschap voor je kleintje! @Meisjeje welkom hier! Op welke dosis clomid zit je nu? Ook weer 50mg? Xx
Heb nu in 1 jaar tijd 5 aanvallen gehad. En of het pijn doet zal het zo zeggen als je een galstenen aanval heb je nog nooit zoveel pijn gehad ooit Kunnen het behandelen met diclofenac maar dat kan je vruchtbaarheid aan tasten dus daar ben ik zeer zuinig mee om te gebruiken tijdens zo'n aanval. Kan ook zijn dat ze me gaan opereren. Dan ben ik wel meteen van alle ellende af. En ze zeggen dat zo'n ingreep best wel mee valt. In iedergeval veel om over na te denken.
Dankjewel lieverd! Ja klopt! 1ste keer en meteen geluk..! Er waren bij mij wel wat dingen anders door het spuiten! Sowieso was mijn baarmoederslijmvlies nu 7 mm, maar ik had ook vruchtbaar slijm. Bij Clomid nooit gehad. Ik denk dus dat Clomid bij mij zorgde voor minder toegankelijk slijm. Ach, we zullen het nooit zeker weten. Pff ik heb veel menstruatiekrampen, ben echt wat angstig. Mijn zus heeft 3x een vroege miskraam gehad afgelopen jaar. Merk ook dat ik daardoor flink onzeker ben..
Hele fijne feestdagen allemaal! Ik hoop dat jullie allemaal heel snel goed nieuws krijgen. Ik duim voor jullie!! Ik lees nog flink mee met jullie, maar zal me verder wat afzijdig houden. xxx
Ja een eitje van 18mm Vrijdag weer even terug om te kijken of hij gesprongen is. Tot dan ovulatietesten gebruiken en aan de klus
Yesss!!!!! Veel plezier Hier nog steeds geen menstruatie Vandaag opnieuw contact gehad met de fertiliteitsarts. Ze vindt het ook raar en vervelend. Ik mag provera nemen als ik dat wil, maar heb besloten deze week nog af te wachten. De vele afscheiding kon een zwangerschap betekenen, maar de resultaten van de test spreken dat in ieder geval tegen. Zit vandaag alweer op dag 46 pfff.. De volgende ronde moet ik in ieder geval met 100 mg aan de slag (afgelopen 4x 50 mg) en ik moet weer op controle komen. Wachten.. wachten.. wachten..
Ik kom ook weer even aanwaaien! *zwaai* @fluffyfishy volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd, dus van harte meis! Hopelijk een voorspoedige zwangerschap. @wennepen80 fijn dat er een ei groeit! @Dio1985 sjeetje wat balen. Ik hoop dat het snel doorbreekt zodat je verder kunt Ik ga morgen testen, 13dpo. Volgende maand hebben we een rustmaand zonder hormonen. Als het gebeurd gebeurd het, het is meer dan welkom maar we gaan er even niet extreem mee bezig. Ook krijg ik een onderzoek naar mijn cyste (vermoedelijk dermoid cyste) om te kijken of hij kwaadaardig is of niet. Kans is klein maar dat ding zit er al zo lang en het hoort er niet. Alvast een fijne jaarwisseling allemaal!
Hee @Chocoladetaart !! Haha toch een testje morgenochtend, spannend. @Dio1985 ohnee echt zo vervelend dit he, PCOS deju vu! Grrrr... maar snap wel dat je wordt opgehoogd. Hopelijk met resultaat! @fluffyfishy ik ga je hier missen hoor. Dus gewoon blijven posten
Hier ook nog aan de klus, maar dat gaat ons gelukkig goed af deze ronde Ik zit nu op cd18 en denk morgen of overmorgen mijn ei. Ik zeg denk want doe geen ovu testen deze ronde. Luister nu wat meer naar mijn lichaam en dat vind ik eigenlijk ook wel prettig. Had kerstavond zelfs voor het eerst rekbaar slijm. Tenminste met naar de wc gaan zag ik ineens een soort van snottebel aan het papiertje hangen. Sorry voor de details, maar ik was er een soort van blij mee hopelijk een goed teken! Nu nog ff die ei-buik-pijn doorstaan, zodra dat weg is weet ik dat mijn ei is geweest. Dan dat wachtbankje weer...
@wennepen80 fijn dat er een ei is! Hopelijk een mooie maand! @Dio1985 wat vervelend zeg dat er nog steeds niks is! Hopelijk komt het nu snel! @BB83 succes ik heb trouwens nooit ovu testen gebruikt! Hier dag 35 en nog steeds niet ongesteld zo irritant. Denk morgen maar eens bellen
Waardeloos zeg voor jullie dat wachten!! Tegen mij zeiden ze in het zkh dat als er op cd42 er nov steeds niets was, ik moest bellen voor een afspraak. Maar dat zou dan nog een week duren voor jou @Stormpy even bellen kan natuurlijk altijd. Succes! Xx
Zo net gebeld en hier is het echt boven de 35 dagen dat ik moet Bellen. Maar moest iets halen om te zorgen dat ik ongesteld word en dan clomid 150 gaan gebruiken. En dan moet ik dus weer elke keer langskomen zegt ze.
Ik denk met dat "iets" je provera krijgt? Ga je dit meteen vandaag innemen? Dan heb je weer een nieuwe ronde in ueder geval. Hopen dat de 150mg aanslaat bij je. Dan houden ze je inderdaad ff goed in de gaten of je daarop goed reageert. Hoeveel rondes clomid 100 had je nu?