Ik heb gedurende die 2 jaar geen regelmatige cyclus gehad. Als ik geluk had, dan was er sprake van 1 cyclus in 1 a 2 jaar. Ik zit nu op cd 13 en ben begonnen met ovu testen op cd 9. De testen lijken steeds donkerder te worden, maar het lijkt me heel sterk dat er nu al een eisprong zou zijn, al is dat alleen maar omdat het heel lang geleden is dat ik überhaupt een eisprong heb gehad . Ik vind het zelf ook gek dat ik het alleen moet doen met temperatuur bijhouden. De gyn vertelde namelijk nog dat ze liever geen meerlingen willen, omdat dat medische complicaties met zich mee kan brengen. Misschien heeft het ermee te maken dat we deze cyclus moeten afwachten om te onderzoeken hoe lang mijn cyclus is.. Ik maak me toch wel zorgen als ik lees hoe het bij jou is gegaan.. Dat je vanaf het begin in de gaten werd gehouden of er een ei groeit en hoe die groeit. Achja, de gyn verzekert mij ervan dat het goed zit, dus ik wacht het even af. Wat spannend allemaal, ik hoop dat het dit keer raak is en je over een aantal dagen een mooie positieve test in handen hebt, ik zal voor je duimen!
Ik voel me eigenlijk heel erg goed. Ben wat vermoeid, maar verder nergens last van. Denk ook niet dat dat nu nog veel veranderd. Voor jullie komt die tijd ook! Ik weet dat het nu ‘makkelijk’ praten is voor me, maar jullie moeten er in blijven geloven, ook al is het soms lastig..
Hier inmiddels 8 dpo en ik begin toch weer meer hoop te krijgen dat het gelukt is deze keer. Had gisteravond ineens echt 3 of 4 echte steken in mijn onderbuik/baarmoeder gevoeld, wat ik nog nooit eerder heb gehad. Maarja, ik weet ook net zo goed dat het niets hoeft te betekenen... en ook irritant, omdat ik weet als ik straks toch ongi moet worden, ik de zakdoeken weer binnen handbereik moet hebben. pfffff
Oh, toch weer spannend he meid! Ik hoop voor jou zo van harte op een mooie test! Maar ik weet helemaal hoe jij je voelt, als het niet zo is! Ik duim voor je mee!!
Nee echt nikszeggend inderdaad. Ben elke morgen weer benieuwd wat ie doet en dan weer zo'n teleurstelling. Mijn man elke avond beloven dat het de laatste keer is en dat mijn temp de volgende morgen toch wel gestegen is en dat we mijn ei goed benut hebben
Super irritant zeg!!! Bah.. Hier steeds meer het besef dat ik eigenlijk "stil sta" sinds 1e week oktober vmk... gister laatste tabletje provera. Dus hopelijk volgende week een bloeding.
Aahhwww @Dio1985 wat een klote inzicht ook als je terug gaat tellen... hopelijk zet het snel door en kun je weer vooruit kijken en je dpo's weer gaan optellen! ♡ @wennepen80 en wat zegt je lichaam? Als je goed "luistert" en bedenkt of je meer zin hebt of niet? We blijven ook gewoon zoogdieren met een voortplantings-instinct...
Met een puberpeuter aan je been hangend de hele dag kan ik er bijna niet aan denken of ik zin heb of niet Wel een aantal dagen krampjes gehad en beetje meer vloei.
Hoop met je mee hoor meis dat je maar snel weer ongesteld word en je cyclus weer een nieuwe ronde aan kan gaan
Heb met het zkh gebeld en zo'n beetje geeisd dat er vandaag naar me gekeken word. Mag half 3 komen Helaas niet bij mijn top 3 van gynecologen maar iig niet bij de lul van vorige week