Ja ik had dat door vorige ronde ook met ovutests. Ging deze ronde toch nog een keer doen omdat vrijdag bloed wordt geprikt... had het anders denk ik niet gedaan.
Oh jeetje @Dio1985 dat is echt op de valreep Hihi. Veel plezier het weekend. Hier fm gehad vanmorgen. Niks te ze zien voor de verandering. Bm 8.2 verder niks. Bloed moeten prikken op oestrogeen. Willen graag weten of de eierstokken ook mee gaan doen en niet alleen het bm slijmvlies. Maandag weer terug en dan weer bloed prikken. Op basis van die 2 uitslagen verhogen of niet. Ben benieuwd. Zelf denk ik dat het nog 1-1,5 week nodig heeft. Waarom ik dat denk weet ik niet Haha. Maar mijn gevoel heeft me bij de clomid ook niet in de steek gelaten. Hopelijk nu ook niet.
Hopelijk krijg je snel antwoorden. Ik heb nu sinds oktober weer het gevoel beetje grip terug te krijgen... hopelijk heb ik gelijk daarin. Ik heb trouwens weer al dagen last van mn ei zeg. Jeeeeetje mina!! Hopelijk issie inmiddels gesprongen (vanmorgen weer gestest en was al minder donker, ook de CB gaf geen smiley). Ga het vanavond nog een keer proberen voor de zekerheid.
Ja och ja ik ga er van uit dat het helemaal goed gaat komen. Wauwwwww dat is een hele mooie test. Zo onwerkelijk hè. Van harte gefeliciteerd!!!
Yippee!! Gefeliciteerd @Annabella86 !! Ik denk dat ik toch een avondtester ben met ovulatietests haha... avond 2 een smiley (vanmorgen geen smiley).
Heel onwerkelijk en nog zooo onzeker! Hoop echt dat alles goed gaat, en dat het op de goede plek zit etc. Vind het wel weer spannend hoor! Oeh, spannend, ennuh, succes
@BB83 hoe gaan je tests? Hier sinds gister duidelijk geen buikpijn meer.. en test terug gelopen. Ei moet dit weekend gevlogen zijn. Benieuwd naar de bloeduitslag als ik vrijdag ga laten prikken. Komende tijd genoeg afleiding.. krijgen donderdag sleutel van ons nieuwe huis... Wat zou het romantisch zijn... verwekt op het oude adres & geboren op het nieuwe adres hihi
Spannend meis! Succes met bloedprikken! En way leuk een nieuw huis! Zou een mooi nieuw begin zijn! Fingers crossed
@Annabella86 gefeliciteerd hoor. En kom maar door met die hcg plaatjes. Ga je nog testen of geloof je het nu inmiddels? @Dio1985 hier nog geen ei gezien... voel wel de groei-buik-pijnen. Dus in de loop van deze week zou moeten. Hou jullie natuurlijk op de hoogte
@BB83 oeh spannend. Veel plezier deze week @Annabella86, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Dat zou idd een top begin zijn!! @Dio1985 is je test nog positief? Ook veel plezier natuurlijk . Hier vandaag weer fm gehad. Weer niks te zien. Alles gegroeid behalve een ei. Hoefde na overleg toch geen bloed te prikken. Snap er niks meer van, hoezo we werken een beetje langs elkaar heen Haha. Maar goed. Ik moet vanaf vanavond gaan ophogen naar 100 en vrijdag weer terug. We gaan er weer met volle moed tegen aan deze week!! Succes allemaal!!