Bah ik baal enorm. Moet de cyclus weer gaan afbreken. Recept kan ik morgen of overmorgen pas ophalen. Weer 10 dagen aan die vreselijke medicatie. Ik ben daar toch zo een eng mens van bah. Dan weer starten met de hoeveelheid dat we nu geindigd zijn. Mogen dan nog ophogen tot 150. We zullen zien weer wat het gaat geven.
Wat klote zeg @meisje1987 !!! Grr.. Spannend @Stormpy !!! Hier op 9 dpo... pff aan het aftellen om te kunnen testen. Afgelopen vrijdag bloed geprikt, vanmiddag uitslag gekregen dat er inderdaad een eisprong is geweest. Nu dus afwachten...
@meisje1987 wat klote zeg! Hopelijk ben je snel weer ongesteld! @Dio1985 succes met afwachten hopelijk word je geduld beloond
Duim voor je @Dio1985 !! @meisje1987 waarom moest je het nu toch afbreken ik dacht dat je met prikken door kon gaan met ophogen ? Effe weer resetten voor een nieuwe kans is misschien nog niet zo verkeerd. Maar wel klote als je zo er weer zo naar van zou worden.
Ja dat dacht ik dus ook. Mijn baarmoederslijmvlies was iets aan het afbreken. Maandag was het 8.9 en nu 7.2-7.7. Ze zijn bang dat ze doorgaan en stel er komt wel een ei, dat het baarmoederslijmvlies niet goed genoeg is voor een eventuele innesteling. Nee dat dacht ik ook. Maar al meer dan een half jaar bezig en gebeurt gewoon niks. Daar baal ik toch wel enorm van . Maar ja morgen weer op naar 1,5 week het humeur op de kast, en dan komt het vast goed
@meisje1987 klote dat je weer aan die rot medicijnen moet maar misschien ook beter met een nieuw bedje voor je aankomende ei
Nou ik heb geprikt! Pfoe werd er zenuwachtig van maar het viel me 100% mee alleen even door de huid voel je wat. Alleen daarna ging het bloeden is dat normaal?
@wennepen80 succes vandaag bij de gyn! @Stormpy geen idee of dat normaal is maar knap dat je het hebt gedurft! At andere, jullie ook veel succes lieve meiden