Vreselijk hè je bent al benieuwd wat ze gaan zeggen enz en dan nog uitloop. Ik had dat ook toen ik dat gesprek kreeg echt precies uur uitgelopen
Nou moet dus eerst minimaal 8 kg afvallen voordat ze verder gaan met mij. Dus nu door verwezen naar de diëtist. En als ik ze kwijt ben mag ik weer een afspraak maken. Kleine tegenvaller maar we gaan de schouders eronder zetten en hard aan het werk.
@wennepen80 meen je dat serieus dat vind ik dus zo belachelijk hè! Ik snap dat dat een tegenvaller is. Dikke knuffel hoor! Het gaat je lukken en als het even niet gaat zijn wij er voor de support!!
Oh pfff! Ik moest ook eerst maar afvallen voor we hulp kregen. Uiteindelijk 16 kilo eraf maar toch! Alsof dikkere mensen niet spontaan zwanger worden. Succes meis
Ze hadden geluk dat ik mijn favoriete gynecologe had die dit me moest vertellen Elke andere had ik over de tafel heen getrokken Dank jullie wel voor jullie steun ga ik nodig hebben. Nu de roeimachine weer onder het stof uit trekken en vanaf morgen weer konijnenvoer
Hmmm... zwaar irritant!! Wat ik wel gek vind is dat ze er nu mee komen en al wel eerder een traject zijn gestart met je... zien ze dit als plan B? Zet m op!
Hebben wel eens vaker een opmerking gemaakt dat ik af moest vallen maar niet de behandeling gestaakt daarvoor.
Tegen mij hebben ze het ook gezegd bij de start.. dat het beter zou zijn als ik zou afvallen... nou zet m op meis!!
Hier ook wel hoor dat beter zou zijn als ik paar kg afval en ze vragen ook telkens hoeveel ik weeg. Maar ze hebben niet gezegd wat ze gaan doen als je eenmaal afgevallen bent?
Mogelijk nog een robde clomid, om te kijken of mijn gewicht de boosdoener is die er voor zorgt dat de clomid zijn werk niet deed. Anders over op spuiten.
@wennepen80 nee dat meen je niet. Dat is idd een enorme tegenvaller. Jeetje!! Maar dan toch een beetje om je een hart onder de riem te steken, 8kg moet wel redelijk snel haalbaar zijn toch? Heel veel succes!! @Stormpy, dat kan dat je een adertje hebt geraakt. Of misschien te hard geduwd op de spuit. Is geen probleem overigens waarschijnlijk wel een blauwe plek erna. Hier mag je dan niet meer spuiten op die plek totdat hij weg is. Succes, fijn dat het meegevallen is! Ik ben inmiddels weer op dag 3 van de provera. Mega chagarijnig bah zo vreselijk. Ben blij als het er weer op zit. Heb me ook voorgenomen om bij de uitgangsecho eens een hartig woordje met ze te gaan spreken. Ga niet meer zo vroeg in de cyclus afbreken. Hoor het ze nog zeggen toen ik aan de clomid zat. Jammer dat je niet doet spuiten anders hadden we kunnen ophogen. Maar goed nu niks meer aan te doen, gaan maar fijn aan het lange protocol.
@meisje1987 Oké dan zal dat het wezen tis niet blauw ofzo maar indd gister geprikt en bloedde niet. En nog even succes ik vond het ook waardeloos spul niks kunnen hebben en dan nog niet ongesteld worden. Hopelijk word je het snel
Ja echt hè. Ben echt niet mezelf. Zeg ook iedere avond als ik hem pak tegen vriendlief sorry alvast Haha. Nog maar 7 dagen te gaan en dan nog gezellig wachten. Wat een feest is het eigenlijk ook hè
Hier niet meer kunnen wachten, in ieder geval 13 dpo vandaag... gister CB Niet zwanger en vandaag witte test. Mijn man zegt dat ik moet wachten, dat ik weer te vroeg wil testen... ik weet het niet... Met mijn vroege miskraam testte ik pas dag 15 positief... maar ja... dat ging niet voor niets mis denk ik dan... grrr mind fucking dit zeg!!! Bah! Zal dinsdagochtend nog 1x testen (als ik dan niet ongi ben).. heb steeds weer dat gekke gevoel onderin mijn buik, zulke verwarrende signalen...
@Dio1985 hoop zo dat je gevoel gelijk heeft! Hier eind middag afspraak ben best beetje zenuwachtig want heeft het iets gedaan?. Het prikken gister ging even wat minder deed zo zeer hopelijk is het niet coor niks dan
Heel veel succes! Zit je nu op dag 10? Hopelijk zien ze al wat. Ik heb dat ook een aantal keer gehad. Bij mij hielp het heel goed als ik meer naar beneden deed spuiten. En afwisselen met rechts en links. Niet iedere keer op dezelfde plaats. Laat je wat weten. Ik duim voor je!
@meisje1987 Nee op dag 8 met die clomid was altijd dag 10 maar met dat prikken dag 8. En oké bedankt voor de tip ik ga dat even proberen en laat straks wat weten heb 15.45 afspraak