Als het goed is wel heb vrijdag middag die pregnyl gehad dus kreeg voor zaterdag avond “klusadvies” maar nu gewoon afwachten of ik weer ongesteld word of niet en dan weer bellen En succes vrijdag! Op hoeveel zit je dan?
Oh doen ze dat dan niet meer na kijken? Balen hè dat wachten. Zo zenuwslopend. Euhm dan zit ik op dag 14 dus kan nog alle kanten op. Ik hoop zo dat ze niet weer zo snel gaan afbreken. Maar goed we zullen zien.
Hii meiden, hoe gaat het bij jullie?? Hier goed... ik vermoed dat m'n ei gister of vannacht gesprongen is... heb geen "ei-last" meer... maar puur gebasseerd op gevoel en bms aangezien ik geen controle heb gedaan of tests gebruik deze ronde... een ronde op goed geluk dus. Spannend!!! Hihi We hebben iig afgelopen dagen goed benut, dus daar kan het niet aan liggen.
@Dio1985 spannend duim voor je dat gelukt is! Ik ook maar de dagen afwachten tot ik wel of niet ongesteld word
Spannend @Dio1985. Laten we hopen dat het eens een keertje mee zit. Hier weer niks te zien vandaag. Nog even door gaan met 125 en maandag eventueel ophogen. Jeetje word een lange ronde geloof ik. Vorige waren ze zo snel met ophogen. Maar ja
@meisje1987 balen zeg dat er weer niks te zien was En @wennepen80 jeetje 4 al dat doe je snel!! Knap hoor hoop dat de rest er ook snel af is! Doe je speciaal dieet ?
Konijnen dieet Rijstenwafels als ontbijt en lunch en ijsbergsla met rasp wortel paprika en pijnboompitten als avond eten en voor slapen nog een kommetje yoghurt.
Oh jeetje dat klinkt echt als marteling! Maar heel knap hoor zou voor mij ook goed zijn ik heb alleen maar vreet kicken
Dat doe je goed!! Knap dat je het zo goed doet. Maar alles voor het goede doel. Zet hem op, gaat je lukken!
Nou vandaag weer fm gehad. En jawel. Er is een groei te zien. En hoe Haha. Ze verwachten een flinke overstimulatie. Maar goed even afwachten of het ook allemaal door gaat zetten. Woensdag weer terug. Maar eindelijk gebeurt er iets na een half jaar week in week uit 3 x per week naar het ziekenhuis. Dit was ook een andere arts. Had ik vrijdag ook. Daar heb ik toch uitgesproken dat ik vond, dat ze iedere keer te vroeg stopte. Ze heeft me het voordeel van de twijfel gegeven en zo zie je maar weer. Mijn gevoel heeft me niet in de steek gelaten. Nu hoop ik natuurlijk stiekem dat er maar 1 of 2 eitjes door gaan groeien en niet allemaal Haha. Maar goed we zullen zien. Eindelijk weer een beetje moed. Had net zo iets dat als ik weer niet zou reageren een pauze ging in lassen. Dus net op tijd
Jaaaaaaaa net terug!!! Ik ben zo blij Hihi. Er zijn er meerdere maar is 1 kop loper. Ik moet morgen weer terug. Was nu net iets te klein voor de pregnyl te zetten. Ze durven niet te wachten tot vrijdag. Zijn bang dat ze dan allemaal te groot zijn. Dus morgen middag weer terug en dan waarschijnlijk de pregnyl zetten. Heb er zelfs een foto van gemaakt hahaha. Hoe is het bij jou nu? Hoelang moet je nog wachten?
Jeeeeh super zeg @meisje1987 hoe groot was tie nu? En hier nog 3 dagen wachten dus ben beetje zenuwachtig
Op de foto 18 mm maar volgens de berekening net geen 16mm. Grens ligt bij hun bij 16mm. Aangezien het 1 a 2 mm per dag groeit is het een goede voordat hij springt. Ik heb wel het idee dat ik mijn menstruatie heb. Voel het gewoon lopen. Sorry voor de details. Dus er gebeurt echt iets. Oh ja jeetje dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik ben nu al zenuwachtig laat staan zo kort erop. Kun je je inhouden? Heel veel succes. Nog ff volhouden
Oké dan is tie er inderdaad bijna. Hahaha ik voel(de) ook van alles heel gek. Maar geeft wel een gevoel dat het wel werkt. En ja een beetje ik durf niet eerder te testen dus ik wacht tot ik eroverheen ga of gewoon ongesteld word.