Doobie hopelijk slaat Clomid 100 wel aan. Misschien vrijdag al meer duidelijkheid Ik heb zaterdag mijn laatste Clomid tabletje geslikt en heb sinds vanochtend allemaal kleine bultjes op mijn handpalmen. Herkent iemand dit misschien?
Ik kom ook mee schrijven, ik ben bloem en 24 jaar oud. Vorig jaar begonnen met clomid 50 mg en was ik na 2 rondes zwanger, de zwangerschap verliep goed alleen is ons zoontje helaas tijdens de bevalling overleden. Vandaag ben ik weer bij de gynaecoloog geweest en omdat ik nog niet ongesteld ben geworden heb ik weer medicatie gekregen om dit op te wekken en dan weer beginnen met clomid 50 mg. Ben benieuwd... Weet iemand of tussen Duphaston, Primolut en Provera veel verschil zit? Kreeg vorig jaar primolut en heb nu duphaston gekregen.. Succes allemaal meiden, hopelijk snel positieve testen!
Welkom bloem. Wat een heftig verhaal meis Spannend dat jullie weer gaan proberen. Ikzelf heb provera geslikt maar dat heeft dus niks gedaan bij mijn. Maar of dat aan het merk heeft gelegen how knows Nu aan een strip anticonceptie om mijn ongi op te wekken.
@Bloem23: Jeetje, dat is heel heftig! Ik hoop voor je dat het snel raak is en dat je deze keer je kindje gezond en wel mag zien opgroeien. Ik heb zelf provera gekregen in het hele begin dus ik durf niet te zeggen of er verschil in zit. @wennepen80: succes, ik hoop dat je snel door kan. Ik ben vandaag bij de Gyn geweest en ik ben mezelf kapot geschrokken. Ronde 5, de overige 3 waren zelf en de eerste was controle. Nu wilden ze weer controleren om mij wat rust te geven. Maar helaas geen rust. Ik heb maar liefst 8 eitjes, 2 van een formaat dat te verwaarlozen valt maar 6 die "volgroeid" zijn. Dus ik mag even helemaal NIETS. Ze bellen mij straks over de vervolgstappen maar de kans is dus groot dat ik de overige 3 keer ook een overstimulatie heb gehad terwijl de eerste keer gewoon goed ging. Ik ben verbaasd.
Dankjulliewel! Ik vind het nu alweer spannend haha maar we gaan ervoor. Maybebaby jeetje dat is toch wel schrikken, 6 ook echt extreem veel. Hebben ze je inmiddels al gebeld ?
@Bloem23: Gaat jullie zeker lukken! Nee, en ik ben niet zo goed in wachten haha heb er echt de zenuwen voor nu. Zo benieuwd wat ze nu gaan doen.
Kim spannend hoor! Hopelijk een mooie eisprong! Die bultjes herken ik niet, maar ik ben nu nog maar met de 2e ronde bezig dus.... Misschien iemand anders hier wel. Maybebaby jeetje wat ontzettend vervelend. Dat is ook geen lichte overstimulatie. He bah! Zo frustrerend he? Weet je ondertussen al wat de vervolgstappen zijn? Bloem wat een heftig en verdrietig verhaal. Jeetje! Ik hoop oprecht dat je snel een gezond kindje op de wereld mag zetten. Doobie spannend weer voor jou. Hopelijk slaat dit wel aan! Wennepen ah wat balen zeg dat de Provera niets gedaan heeft. Heb je dat al eerder gehad? Hopelijk wordt je door de anticonceptie wel ongesteld, want dan kun je weer verder.
@make it happen. Nee dit was de eerste keer provera. Gynaecoloog had ook al gezien dat ik een zeer dunne baarmoederslijm laag had dus had al niet verwacht dat het zou lukken met provera. Nu halverwege de strip... Duurt lang! @mabybebaby. 6eitjes! Nee dan zou ik ook niet te dicht bij mijn man durven staan ivm kruisbestuiving
@Bloem: Welkom hier! Wat verschrikkelijk voor jullie wat je hebt meegemaakt. En wat knap dat jullie er weer voor gaan nu Zal niet makkelijk zijn om die stap weer te zetten. Ik heb ook alleen maar Provera gehad (1x) en dat werkte prima. Hoe het met de andere medicatie zit durf ik niet te zeggen.. @ Doobie: Succes met je echo vandaag !! Hopelijk is deze dosis goed voor jou @ Maybebaby: 6??? Jeetje, dat is wel héél veel !! Weet je al meer over hoe nu verder?? Hier eindelijk goed nieuws (denk ik) : Gisteren wilde ik eigenlijk de gynaecoloog bellen om Provera te vragen, had de hoop echt opgegeven deze ronde. Maar gisterochtend een flinke temperatuurstijging. Waarschijnlijk toch nog eisprong gehad ! Dag 27 vandaag, dus wel echt laat. Ik weet ook niet precies wanneer dan de eisprong geweest moet zijn, aangezien mijn temperatuursgrafiek niet mooi stijgt zoals je in mijn linkje kunt zien. Iemand enig idee wanneer die nu geweest moet zijn?
@candl: ik ben ook bestempeld als pcos maar gebruik wel ovulatietesten. Moet zeggen dat het niet altijd even duidelijk is maar ik probeer het wel iedere maand om wat meer duidelijkheid te krijgen. Ik gebruik de sensitive van sensitest
@maybebaby89: dat is schrikken zeg! Zo balen dat ze niet gewoon vaker willen monitoren om dit soort dingen ook eerder te ontdekken. Fijn dat het werkt, maar zo goed is ook niet fijn. Hopelijk komt er snel balans bij een juiste dosis
@bloem23 jeetje wat een heftig verhaal zeg.. Ik hoop voor jullie dat het snel mag lukken! Ik heb zelf nu 1x Provera geslikt en bij mij werkte dat goed, over de andere medicijnen durf ik niets te zeggen @maybebaby89 dat is wel een erge over stimulatie! Heb je al iets gehoord over de vervolgstappen? @mikjeee89 hopelijk toch nog een eisprong gehad dan! Ik heb je grafiekje bekeken maar vind het ook lastig om te bepalen wanneer je je eisprong precies hebt gehad. Misschien dinsdag of woensdag? Ik had dinsdag een echo op dag 10 en toen stond er een eitje op springen. Gister weer voor een echo geweest en nu was het eitje weg dus heb een eisprong gehad! Volgende week bloed prikken om te kijken of het een goede eisprong was. Spannend! Stiekem hoop je al zo erg dat het raak is ook al moet je daar niet vanuit gaan
@Mikjeee89: Oh wat fijn dat je een eisprong hebt gehad! Goed nieuws dus. Ik zou helaas niet weten wanneer die is geweest, lijkt me lastig vast te stellen precies wanneer. Maar goed, het betekent dus wel dat het werkt! @Kim111: Wat goed! Ik duim met je mee dat het raak is. Een beetje hoop hebben mag altijd toch? Ik ben gebeld door de Gyn vandaag. Deze maand even de cyclus afwachten en bij de eerste tekenen van de maandelijkse vijfdaagse bellen. Dan gaan ze kijken of er geen cystes zitten. Schijnbaar heb je daar nogal kans op met 6 eitjes. Als er geen zitten door met 25 mg en anders een maand verplicht rust. Gelukkig tellen ze deze ronde niet mee omdat we nu 0 kans hebben op een zwangerschap. Dus ik heb nog twee rondes over met clomid. Ze blijven mij in de gaten houden dus dat is wel heel fijn. Afwachten dus maar weer en er het beste van maken. Mijn vriend en ik proberen er maar om te lachen, ik ben al bestempeld als legkip en paashaas haha.
Vandaag mocht ik testen maar helaas was.negatief de assistente zei nog wacht tot maandag maar ik was te nieuwsgierig dus weer een teleurstelling erbij
Kan mij voorstellen dat het lang duurt. Dat wachten valt niet mee. Hopelijk gaan de dagen snel voorbij voor jou, zodat je weer aan een nieuwe cyclus kunt beginnen.
Pris92 oh wat balen dat de test negatief was. Kan mij goed voorstellen dat het een teleurstelling is. Maar misschien maandag dan toch nog een keer testen? Maybebaby hopelijk geen cyste dan. Dat zou vervelend zijn, maar die kans is inderdaad helaas wel aanwezig als je meerdere eiblaasjes hebt. Hoop het niet voor je. Goed van jullie dat je er om kunt lachen. Soms kan humor ook wel goed helpen. Kim111 wat mooi! Super! Hoop het ook voor je! Mikjeee wat mooi dat je waarschijnlijk toch een eisprong gehad hebt, ook al is de cyclus nu weer langer geweest. Moet je nog weer bloedprikken op progesteron?
hier ook een teleurstelling. gisteren ochtend getest en negatief. vannacht zijn ze er doorgekomen. pfff had het ergens wel verwacht hoor. hop naar ronde 4 met clomid...