Hihi ja erg is dat hè. Bij onze eerste heb ik ook echt alles tot in detail mee gekregen. Maar je lichaam kan je ook zo voor de gek houden. Ik heb toen vroeg getest. Ik kon toen al geen lasagne meer eten, kon ik rennen. Was toen al vrij snel duidelijk dus. En nog geloofde ik het toen niet. Hopelijk heb je de dagen vol gepland. Vliegen ze ook zo voorbij.
Heel veel succes nog een weekje. Hopelijk mag ik over een paar dagen aan sluiten. Mijn duimen draaien voor jullie. Hopelijk snel goed nieuws allemaal hier.
@Dio1985 succes nog even dat laatste te lange weekje. @meisje1987 ja inderdaad daarom maar niet eerder testen. En mijn peuter zorgt er wel voor dat ik er niet aan hoef te denken
Hee ladies! Spannend hoor @Stormpy veel succes met het wachtbankje straks Gisteren ben ik met vriend naar zkh geweest voor vervolgplan. Ik ga nu van clomid over op Gonal-F spuiten. En nog niet iui, we mogen zelf nog ons best doen in de slaapkamer. Krijg nu nog een keertje provera voor opwekken van mijn menstruatie en dan moet ik cd3 voor echo. Daarna ook een hsg inplannen tussen cd7-11 en dan met alle lichten op groen, ervoor gaan tussen de lakens!
Dat is super nieuws!!! Heel fijn te horen. Hopelijk is je menstruatie er snel en mag je snel starten met de Gonal f. Valt reuze mee overigens.
Alles was prima in orde. Door de groei was de eierstok in eerste instantie niet te vinden. Maar hij is gevonden . Een ei van 16.7mm. Vanavond de pregnyl zetten en dan binnen 48 uur een eisprong en het uiteraard gezellig maken samen. Ben benieuwd wanneer ik op het wachtbankje erbij mag zitten. Is me in ieder geval al verteld geworden dat ik met de pregnyl pas na 14 dagen kan testen ivm positief resultaat ervan. Scheelt dus alweer wat testjes Haha.
Haha ja dat denk ik ook. Ik prik zo hoor. Mijn vriend trok een beetje weg, die vindt naalden maar niks. Hahahaha. @Stormpy ohnee!! Effe uithuilen of valt het mee? Knuffel voor jou in ieder geval!
Oh nee!!!! Wat ontzettend balen. Dan ben je vroeger toch? Maar aan de andere kant als het dan toch moet komen. Kun je ook weer snel verder. Hele dikke knuffelllll
Nou ik vond het ook niet echt fijn de eerste keer. Ook bijna van mijn stokje af gegaan. Maar heb al ervaren dat ik hem gewoon heel voorzichtig erin moet steken onder in mijn buik. Is het bij mij tenminste het minst pijnlijk. Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Ik stel de pregnyl nog even uit tot dat we naar bed gaan. Ben zo bang dat we anders niet uit komen. De zaadjes hebben natuurlijk ook nog tijd nodig om te zwemmen. Zou zonde zijn als we hem na zoveel moeite ook nog missen.
Nee uithuilen lukt niet zo voel me wel rot. Ik had eerlijk gezegd beetje het gevoel met 2 eitjes dubbele kansen te hebben en het toch gewoon zou moeten lukken. Maar helaas en inderdaad ben 2 dagen eerder ongesteld geworden dus scheelt weer hoefde ik niet te lang te piekeren
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Zo zou ik ook denken. Maar je mag best enorm rot voelen. Probeer positief te blijven. Je reageert er in ieder geval op. Misschien een stomme vraag. Maar wat adviseren ze bij jou om te klussen zal ik maar zeggen. Hier houden ze stellig vast om de dag, zou beter zijn voor de zaad kwaliteit. Als ik zo lees op internet zit er wel een kern van waarheid in.
Ja vandaag zal ik me nog wel rot voelen maar morgen gaan we gewoon weer verder en weer prikken. En stomme vraag is het niet hoor! Maar hier ook om de dag of 3x in de week beetje hetzelfde. Nu mijn vraag word er bij jullie ook een tijd na de pregnyl meegegeven wanneer je het moet doen. Hier moet het na 32 uur na de pregnyl injectie.
Euhm nee wij moesten wel eergisteren al. Of ja moesten was het advies. Omdat hij al vrij groot was en dan al wat ‘klaar’ zou liggen. En dan om de dag en dan nog een paar dagen extra om de dag. Omdat hij ook kan doorgroeien. Is ons verteld geworden dat sommige er binnen 45 min kunnen zijn. Maar sommige ook verdwalen zeg maar en er pas na 12 uur zijn. Als het ei dan al gesprongen is kan dat te laat zijn. En het schijnt dat de sterke 5 dagen kunnen overleven. Dus daar hopen we dan maar op Haha. Maar ik voel me nu net weer als bij de eerste. Toen had ik geen pregnyl, toen moest moeder natuur haar werk doen. Was toen ook zo bang dat we hem zouden missen.
Oké misschien volgende keer ook maar gewoon om de dag en op de dag extra ofzo. Hier pakken ze echt boekje erbij oh zo laat de prik zo laat moet je het doen. En dat moeten is dan vaak een probleem. Als iets moet lukt het niet
Oh nee hier niet. Ik stond om half 4 buiten en mocht hem gewoon in de avond zetten. Met de Gonal f waren ze ook niet zo moeilijk. Ik deed het wel stipt op tijd zodra de wekker ging, klaar maken en spuiten. Maar de artsen zeiden allemaal eigenlijk een half uurtje verschil is niet zo erg. Wel als je in een keer van de ochtend naar de avond gaat zeg maar. Maar dat snap ik dan niet eigenlijk na 32 uur. Tegen mij is gezegd dat je ei springt tussen de 12 en 36 uur met een uitschieter van 40 uur, met de pregnyl dan. Ik vraag altijd veel als ik er ben. Had ook gevraagd als hij zelf ook kon springen. Dat kon ook maar met de pregnyl is het zeker dat hij springt. Dus is eigenlijk geen pijl op te trekken. Het ei kan vanaf 16mm al springen met een doorgroei tot 22 mm. Zijn natuurlijk uitschieters ook bij. Vandaar dat wij van te voren ook al ‘moesten’ en dan nu doorgaan zeg maar tot na ei. Al reageert mijn ovulatie test nergens op. Dus ook maar door gaan tot volgende week ergens. Maar dat moeten is idd een dingetje. Hier ook een peuter rond lopen en dan maar hopen dat hij in de avond niet wakker word en het lukt. Maar ja probeer dan maar positief te denken dat we het nu nog zelf ‘mogen’ doen.
@meisje1987 Oké apart zeg dat ze overal wat anders zeggen indd die spuiten moet ik ook ongeveer op zelfde tijd geven maar die pregnyl mag jij die jezelf geven? Ik mocht wel vorige keer maar ze deden heel moeilijk. Uiteindelijk gewoon na het Zh gegaan ervoor. En ja wel vaag dat ze bij mij zeggen 32 uur dan heb ik hem denk gewoon gemist want ik voelde daarvoor een pijn en ineens was het weg dus zal dat wel geweest zijn en deden het pas veel later. Ga volgende keer gewoon seks marathon doen
Ah nee, zo klinkt het idd een beetje. Dus toch maar beginnen om de dag zodra het goed begint te groeien en dan zo volhouden. Ja ik mag de pregnyl zelf zetten. Vond het wel een beetje eng. Maar is heel goed mee gevallen. Geen last ervan gehad. Alleen nu van het hcg denk ik dan, pijnlijke borsten en soms een beetje misselijk. Heb jij bijwerkingen ervan gehad? Ben benieuwd of ik het ga voelen. Voel wel een druk maar verder niets eigenlijk. Ben benieuwd. Ja gek is dat hè. Heb al heel veel verschillende dingen gelezen. Maar hou me aan dit advies. Heeft bij onze eerste zo ook mogen zijn, dus er zal wel een kern van waarheid in zitten.
@meisje1987 Ja inderdaad heb de 15de afspraak dus ben dan weer benieuwd! En waar moest je die pregnyl zetten? Ik kreeg hem van het Zh in me bil heb paar dagen niet lekker gezeten. Terwijl ik van de vorige keer herrinerde dat het geen pijn deed. En last van me borsten had ik ook heeeel erg tot ik ongesteld werd en toen was het weg. En hier was ik van de eerste zwanger met clomid 100 in 1x En zonder pregnyl hoe oud is jou kindje? @Dio1985 Toch wel jammer genoeg maar we gaan gewoon verder en hopen op nu een goeie maand. Hoe gaat bij jou hoelang moet je nog wachten?