Ik wil eigenlijk pas zaterdag testen... maar ik weet niet of me dat lukt haha!! Zaterdag zou ik inprincipe 16 dpo zijn... maar omdat ik natuurlijk niet weet wanneer mijn ei gesprongen is... zou het zo maar 17 of 18 kunnen zijn of 14 of 15... Ben vandaag wel ontzettend moe.. eea in huis weer gedaan vandaag, nu even gestrekt op de bank hiji
@Dio1985 Ah spannend. Nog een weekje op het wachtbankje dan. Succes met wachten. Hopelijk zijn dit goede tekenen. @Stormpy mag je gewoon weer starten dan zonder uitgangsecho? Ik mocht de pregnyl gewoon in de buik zetten. Andere naald wel en dikkere vloeistof. Gewoon heel rustig inspuiten dan voel je er niks van. Uit ervaring van mijn werk. Ik was van de eerste ook zwanger bij de eerste ronde clomid 50mg. Is inmiddels 3,5 jaar en een echt boefje. En nu al de halve apotheek gehad Haha. Hoe oud is jullie 1ste?
@wennepen80 zeker klote maat komt goed hoe gaat het met jou en het afvallen? @Dio1985 oke spannend hopelijk vliegen de dagen beetje voorbij! @meisje1987 ja mocht gewoon gelijk weer beginnen en oké ik mocht alleen bil of been buik gevraagd maar mocht niet. En hier eentje van 2,5 apart hè dat dan bij de eerste zo raak is en de 2de je de hele apotheek nodig heb
Nog steeds slecht maar heb met manlief afgesproken vanaf maandag weer er tegen aan te gaan en ga daarbij ook elke dag stukje roeien op de machine.
Oh meisjes... ik ben zo happy en onwijs verdrietig tegelijk... Vorige week hoor ik dat een vriendin zwanger is... een foutje... spiraal er uit, wachtmaand voor nieuw spiraaltje, en oeps.... zwanger!! En zojuist vertelt mijn beste vriendin me dat ze zwanger is na 3 rondes... Ik ben vooral heel blij voor mijn beste vriendin, zij verdient het ook echt.. lange relatie en veel tegenslagen.. maar JEEEEETJE wat komt het keihard aan... echt kneiter, kneiter hard. Ik had gewoon tranen van blijdschap en verdriet. Zij weet mijn volledig situatie gelukkig wel... maar DAMN, wat een reality check zeg!!! We hopen beide dat het bij mij nu ook snel raak is... hoe mooi zou het zijn... samen zwanger. Sorry.. moest het even kwijt..
Wat leuk voor je vriendinnen maar zeker een flinke domper voor jou. Merk aan mezelf dat ik ook steeds minder vrolijk van andere zwangere vrouwen word. Hopelijk lukt het ons ook heel snel meis
Jeetje ja dit is een heel dubbel gevoel. Dikke knuffel! Hier ook op een week tijd 3 bekendmakingen. Ik heb ook echt tegen manlief gezegd, als nu nog ene zegt dat ze zwanger is knap ik. Je gunt het ze natuurlijk van harte, maar het steekt omdat we zelf zo veel moeite moeten doen. En dan mag je best enorm balen. Hopelijk lukt het bij jullie ook heel snel.
Nou ik ben nu dus wel geknapt... en mijn vriendin begrijpt het ook echt gelukkig. Dat is wel echte vriendschap vind ik... dat we het er ondanks haar geluk ook "verdrietig" over kunnen hebben zeg maar. Want voor haar ben ik echt oprecht blij. Maar voor mij persoonlijk doet het enorm zeer...
@wennepen80 tis ook niet makkelijk maar het gaat je lukken!! @Dio1985 Ahh eerst een knuffel! Snap je helemaal hoor! Je bent blij voor ze maar wilt zelf ook. Lijkt altijd of iedereen om je heen zo makkelijk zwanger word. Hier ook de een na andere fb aankondiging en dan nog de vragen erbij en wanneer komt er nog eentje. Maar er komt een dag dat jij een positieve test vast heb! En hopelijk is dat binnen een week
Ik snap het volkomen! Ik heb dat ook met mijn beste vriendin. Ik voelde gewoon dat het haar pijn deed toen ze het me vertelde. Maar dat is idd echte vriendschap. Moet je ook koesteren. Hopelijk mag je het snel met haar delen.
Nou ik weet het niet meer hier hoor. Donderdag avond de pregnyl gezet. Ik heb vandaag al de hele dag een vol gevoel/drukkend gevoel bij mijn eierstok. Beetje vreemd om te omschrijven. Maar ik zou nu toch mijn ei al gehad moeten hebben lijkt me?
Ja ik weet het ook niet. Zaterdag avond dacht ik mijn ei gehad te hebben. Hele avond beetje weeïg gevoel als of de menstruatie door zet maar dan vele malen mindere krampen zal ik maar zeggen. Dus kon het niet zo goed plaatsen eigenlijk. Maar goed het is nu meer stekerig. Weet het ook niet. Misschien toch een bijwerking ervan. Maar goed, het zal wel goed zijn hoop ik. Hoelang moet je nog wachten. Laatste week toch?
Niet toevallig ovulatuetest gebruikt? Of heeft dat geen zin met spuiten? Ja ik moet nog paar dagen wachten... hopelijk lukt het me om te wachten... wil in het weekend testen.
Nee ik reageer daar heel slecht op. Zo staat er niks en zo een vette streep terwijl er niks is. Dus heb ze niet meer gebruikt. We zien het wel. Ah spannend nog eventjes, het is al bijna woensdag zit je al op de helft.
Hallo dames, Hoe is het bij jullie? Hier na heel eigenwijs zijn, toch maar al een paar dagen op het wachtbankje gestapt. Ik voel vanalles, maar zal er allemaal wel bij horen. Probeer me ervan af te schakelen en niet er mee bezig te zijn. Maar dan komt weer een steek ect. Och ja nig maar een dikke week zullen we maar zeggen. @Dio1985 joehoeeee morgen is het al vrijdag. Heb je het niet testen goed vol kunnen houden? Hier draaien de duimen nog steeds dat de duiveltjes uit blijven.