Ja. Dankjewel lieverds!! Het gaat alweer hoor. Deze ronde valt de emo nog weer mee... Volgende week weer fm op cd8 en vanaf donderdag weer Gonal-F gaan prikken. Fingers crossed! X
@pris92 van harte gefeliciteerd!!! Fijn te lezen dat alles goed gaat! @wennepen80 heb je inmiddels al je ei gevonden? De rest zit als het goed is op het wachtbankje toch? Hier erg druk gehad. Paar dagen weg geweest met de Pasen. Nieuwe functie op het werk. Dus weer opnieuw toe aan vakantie hahaha. Vandaag hopelijk de laatste Gonal f gezet voor deze ronde. Afgelopen maandag een ei van 13.6. Hoop dat ik morgen de pregnyl mag zetten. Vanavond in de stress gezeten. Pen was leeg. Gaf nog genoeg aan met opdraaien. Stopte bij 37,5. Dacht al in een ader geprikt ofzo misschien. Nieuwe naald, weer niet. Gewoon op dus waarschijnlijk. Had gelukkig nog een beetje over van de oude pen en niet weg gegooid dus nog maar een derde keer geprikt. Jeetje. Maar ja. Hoop dat het klopt dat de pen leeg was en dus niet teveel heb gespoten. We zullen het zien morgen. Hopelijk mag ik ook snel aan sluiten
Ah jeetje nee. Wat ontzettend balen weer. Dat de 2 weken snel voorbij mogen vliegen en op naar een goede ronde!!
@meisje1987 nee nog steeds geen ei. Wel al 3 weken elke dag een positieve ovulatietest Morgen word ik terug gebeld door mijn gynecologe en dan ga ik eens navraag doen.
Maar je hebt nu geen hormonen toch? Of heb ik dat verkeerd gelezen? Ik heb met de pcos ook altijd een positieve test. Ik heb ze de prullenbak in gegooid. Kom er niet meer wijs uit. Leverde hier een hoop stress op. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Succes!
Oei.. snap je stress!! Nou hopelijk goed nieuws! Yup ... hier dag 7 op het wachtbankje... en nu helaas ziek! lijkt op griepje... hoofdpijn, zweten, koud, duizelig... bah bah!!!
Net getest en kan het nog bijna niet geloven maar er stonden gewoon 2 strepen. Ik hoop zo dat het deze keer goed gaat.
Oh wauw. Voorzichtig gefeliciteerd! Hoeveel dpo was dit nu voor je @Stormpy ? @wennepen80 hopelijk word je wat wijzer van de gyn, die testen zijn dan ook niet echt betrouwbaar ? @meisje1987 was het laatste in de pen nog voldoende? Duim voor je dat je goed nieuws had vandaag.
@Dio1985 Ah nee beterschap. Hopelijk een voorteken. De duimen draaien weer. Succes op het wachtbankje. @Stormpy oh echt wauwww voorzichtig gefeliciteerd!!! Eindelijk eens wat beter nieuws hier in het groepje!! Hoeveel dpo zit je nu? @wennepen80, al iets gehoord? Nou deze ronde weer zo een kwakkel ronde bah. Ik moet doorgaan met spuiten. Moet vrijdag terug. Hij groeit een beetje platter zeg maar. Maar nog niet voldoende voor pregnyl. Zoals ze zei kan het ook zijn dat hij al gesprongen is en daarom zo uit ziet. Ik weet het ook niet. Kan me niet voorstellen dat hij maandag 13.6 was en dan vandaag al gesprongen zou zijn. Maar goed. Was wel wat groter dan maandag. Maar niet echt veel. Dus we zullen zien of ik vrijdag door mag. Al vroeg aan de beurt vrijdag voor het spreekuur. Dus niet zo lang in spanning gelukkig. We moeten wel weer klussen voor het geval dat.
@BB83 ja volgens het opdraaien wel. Ik heb het aangegeven. Volgens de arts zou de pen vanzelf stoppen. Dus gaan er vanuit dat het goed is wat ik gedaan heb. Vanavond weer starten met een nieuwe pen.