Ja hè bij de eerste was tie toen echt niet zo dik te krijgen. Dat was zo streepje van zie ik nu wat of verbeeld ik het me. Deze is duidelijk
Ik mag morgen terug bellen voor een afspraak. Eindelijk weer verder na 2 maanden verplichte stilstand. PCOS diagnose gehad helaas maar wel een stukje duidelijkheid voor ons. Vond het wel weer rete spannend
Ohh. Ik dacht dat bij jou de diagnose al veel eerder wad vast gesteld dat het PCOS is? Fijn dat het er nu iig is en kun je werken aan een plan hieraan. Hoe gaat het met afvallen, heeft dat nog een positief effect gehad?
Het enige positieve van 7,5 kilo afvallen is geweest dat mijn temperatuur constanter is geworden. En natuurlijk dat mijn kleding een stuk ruimer is gaan zitten
@Dio1985 Niet echt voelde juist weinig. En wauw @wennepen80 wat knap zeg 7,5 kg. Fijn dat ze je nu weer verder helpen
Maandag afspraak gynaecoloog. Helaas niet mijn eigen want die is 3 weken volledig volgeboekt. En daar heb ik dan weer geen geduld meer voor haha
Dat is super nieuws! Fijn weer verder te kunnen. Hopelijk valt de Behandeling een beetje mee die ze willen starten.
Nou ze was eigenlijk niet zo positief vanmorgen. Mijn ei groeit niet rond maar meer ovaal. Al met al is hij 16,7 mm dus ik mag vanavond toch de pregnyl zetten. Dus we gaan er weer voor. Op hoop van zegen deze reis
Ik hoop met je mee!! Vreemd dat ie ovaal blijft, enig idee waardoor dat komt? Ach. Als er maar een ronde zwangere buik van gaat komen he
Nee geen idee. Ze dachten maandag al dat hij misschien gesprongen was omdat hij niet rond was. Daarom moest ik nog 2 x terug. Verder geen idee. Niks gaat normaal bij mij. Dus had niet anders verwacht Haha.
Het gaat ik ben zoooo bang dat het fout gaat. Ik durf amper na de wc. Elk krampje schiet ik in de stress en nu weer slijm ik kan me niet hetrinneren dat ik dat bij de eerste ook had. Ik wou dat ik kon gaan slapen en over 10 weken weer wakker werd.
He bah... ik kan het me zo voorstellen... probeer rustig te blijven... en iedere zwangerschap is anders qua kwaaltjes of symptomen. Probeer te ontspannen meis... kus
Jeetje meid. Probeer, hoe moeilijk het ook is, een beetje te ontspannen. Maar ik snap dat dit heel erg moeilijk is. Ik weet van bij onze eerste dat ik de eerste 12 weken ook zo bang was. Heel veel krampen, ms gevoel gehad en veel afscheiding. Vond dit ook vreselijk. Dikke knuffel, hopelijk kun je snel gaan genieten.
Tnx meiden! We hopen op het beste! Ik heb volgende week maandag echo in het Zh. Dus hopelijk gaan de dagen beetje snel. We gaan vrijdag een weekendje weg dus hopelijk gaan dan de dagen snel zonder er teveel over na te hoeven denken