Bms was 4 mm en eierstokken in rust. Moet nu bloedprikken op progesteron en hcg om te kijken waar ik in mijn cyclus zit. Woensdag uitslag
Okee. Op zich goed nieuws toch @wennepen80 ?? Kun je woensdag dan meteen door met een plan als je de uitslag hebt?
Ja ze gaan nu kijken waar ik zit in mijn cyclus en als alles negatief terug komt krijg ik waarschijnlijk weer medicijnen om mijn ongi op te wekken en dan misschien nog 1 ronde clomid om te kijken of dat wel aanslaat. Anders misschien hormonen spuiten. Morgenmiddag krijg ik de uitslag.
Oh dan toch nog een ronde clomid proberen? Hoe denk jij daarover? Hoop dat het dan snel aanslaat, want dat tobben is toch ook maar lastig... Hier vandaag fm gehad, maar was nog weinig te zien. Was ook vroeg, maar had vorige ronde al een groot ei op cd10. Nu 1 ei van net 9 mm op cd8. Dus nu moet ik vrijdag terug om te kijken...
Ze willen kijken of mijn lichaam na 8 kilo afgevallen te zijn wel weer op clomid reageert. Daarna wil ik geen proefpersoon meer zijn en door pakken.
Mooi Wen! Goed je grens stellen. Iets proberen is goed, maar idd... je ben geen proefpersoon. Hier 13 dpo... weinig symptomen op iets wat ergens op lijkt. Ik wil best testen... maar durf ook niet... grrr...
Fijn dat jij al meer vertrouwen erin hebt dan ik. Ik denk nu ook dat het wel goed zal komen nog deze ronde. Ben benieuwd naar je uitslag van bloedprikken vandaag. En dat die 8 kg dat je bent afgevallen een positief effect heeft! Dat zou mooi zijn toch?
Ahnee, klote weer een witte test. Maar wat vroeg test jij zeg, haha ik slaap nog wat langer door in de ochtend. Nu nog maar afwachten. Het zou nog kunnen??
@Dio1985 Ah nee maar nog 2 dagen toch? Ik kan het ook niet laten om te wachten tot de menstruatie. Daar zijn de zenuwen niet bestand voor. De eerste week gaat het. Maar de tweede Wacht week duurt zo langgggg
Hahaha ja ik was wakker.. kon niet meer slapen en moest super nodig plassen!!! Hahaha Vind je 14 dpo vroeg ja? Vond het al knap van mezelf dat ik niet eerder een test had verspild hihihi!!
Ik bedoel niet vroeg in dagen. Maar in tijdstip in de ochtend ja... haha. 14 dpo is keurig verder Nu alleen nog een tweede streepje!! X
Ooohhh hihihi ja... Blijf graag met beide benen op de grond haha dus al 14 dpo nog kansen heeft... graag. Maar ik ben beetje bang dat het voorbij is voor deze ronde. Als het goed is moet ik komend weekend ongi worden. Afwachten dus.... Moet jij vd week nog terug voor controle?
Uitslag binnen die ingeslagen is als een bom Mogelijk al in de overgang... Vrijdag moet ik langs komen en dan gaan ze nog eens bloedprikken en bespreken wat dit allemaal voor ons betekend. Heb het er best wel moeilijk mee.. Ben nog geen 38 en nu al in de overgang
Jeetje zeg wat klote! Dit verwacht je eigenlijk niet. Hopelijk zijn er nog opties voor nu een dikke knuffel
Oh jeee zeg!! Die zag ik zeker niet aankomen. Wat rot voor je! Ik snap dat je het daar wel effe moeilijk mee hebt, ja. Valt nu effe allemaal in 1 klap in elkaar. Hele grote knuffel voor jou ♡