Jeetje!!!!! Dat is toch echt iets waar je toch eigenlijk nog niet mee bezig bent... wat een shock zeg!!! Geen woorden voor... Hou je hoofd cool meis... ik hoop op nog wat mogelijkheden voor jullie. Knuffel
Jeetje @wennepen80. Snap heel goed dat je hier nog niet mee bezig was. Dit zag ik niet aankomen. Hele dikke knuffel. Hopelijk morgen toch nog een beetje goed nieuws. Dikke knuffel!
Nou mijn lh was 68 en mijn fsh 136... Wat dus overeen komt met de hormoonhuishouding van een 70 jarige Dus in de overgang Net weer bloed geprikt, weer lh en fsh. En amh maar daar moet ik geduld mee hebben voor die uitslag. Die moest ik ook een beetje als bevestiging zien volgens de gynaecoloog. Onze wereld stort even totaal in mekaar Maandag uitslag af wachten en als ie weer zo hoog is is het voor ons gedaan met kindjes krijgen..
Ohneee @wennepen80 Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen, vind het zo erg voor jullie! Wat een klote zooi... Hele lieve knuffel voor jou ♡
Wat onwerkelijk zeg!! Snap er niks van.. Hoe kan dit? Hoe is zoiets te verklaren? Geen woorden lieverd... echt zo klote!!! Dikke knuffel
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen vind zo erg voor jullie! Ik hoop dat er toch nog beter nieuws komt dikke knuffel!
1 op de 100 vrouwen komt vervroegd in de overgang helaas. Overal bestaan medicijnen voor maar om dit een tijdje uit te stellen niet. Google verteld me alles wat ik al wist en krijg niets meer uit de hoge hoed getoverd..
Ah jeetje. Dit slaat in als een bom!! Zo erg dit. Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Mag ik jullie clomid advies? Vanmiddag om 3 uur ongesteld geworden... is het dan dag 1? Of vanaf morgen dag 1?
Af en toe een opvlieger en mijn man zegt nu dat alles verklaard is ivm humeur van mij de laatste tijd.. Nee is me niet door mijn gedachten gegaan omdat ik dacht dat ik daar veel te jong voor was.
Bij mij zeiden ze als je meteen goed ongesteld bent is het dag 1, is het maar een beetje en zet het morgen pas goed door is het morgen dag 1.
Morgen moet je weer starten dan toch? Anders voor de zekerheid even met het ziekenhuis bellen? Jeetje ik heb veel bijwerkingen van de pregnyl deze reis. Voel vanalles. Althans ik denk dat het van de pregnyl is.
Ja ik start morgen weer. Wel weer zin in een nieuwe ronde, maar geen zin in de clomid. Morgen gaat mn beste vriendinnetje, en collega, haar zwangerschap in ons team vertellen. Leuk!!! Heb vanmiddag een slabbertje besteld voor der en laten bedrukken, ga ik geven met moederdag... staat op: "Als mama nee zegt, zegt mijn bonus tante wel ja!". Hihihi wat een lol! Hoeveelste ronde met pregnyl voor jou meis? Op welke cd zit je?
Ah dat is super leuk!!! Altijd spannend zo een aankondiging. Dit is nu de tweede ronde met pregnyl. Euhm hoeveel cd geen idee. Vorige week vrijdag de pregnyl gezet. Ik heb dit keer geen eisprong gevoeld. Dus denk zaterdag op zondag nacht vorige week.