Uitslag binnen van 2e keer bloedprikken en dezelfde waardes als de 1e keer dus in de overgang Mogen in een ander zkh een second opinion aanvragen en dat gaan we denk ik ook maar doen ook.
@wennepen80 Ik zag net tussen de topics eentje staan van vervroegd in de overgang staat nog niet veel in maar iemand vroeg tips misschien komt er nog wat in te staan waar je wat aan kan hebben. Dikke knuffel
Jeetje wat is dit niet te bevatten!!! Zeker doen, ook voor je zelf. Jeetje. Hoe ben je er zelf onder?
Ik hoef denk ik niet te wachten tot het weekend of erna. Heb al pijn aan mijn onderrug. Helaas altijd een voorteken. Ben benieuwd wanneer het door gaat zetten. Als het weer maar 1 of 2 dagen is ben ik weer veel te vroeg.
Nog een beetje onwerkelijk. Van het weekend heel verdrietig en boos geweest. Nu alle forums af aan het struinen voor nog een laatste beetje hoop.
Helpppp vandaag 2 weken geleden de pregnyl gezet. Ik ben zo moe en af en toe gevoelige borsten. Maar goed kan nog 2 kanten op gaan natuurlijk. Ik wil zo graag testen maar ben bang voor de teleurstelling. Als ik nu eens wist wanneer ik mijn eisprong heb gehad.
Oei oei... hou nog even vol. Bijt op je lip en tik op je vingers als je wilt testen. Nog even volhouden... ik ga hard voor je duimen!!!!!!
Gaat wel hoor! De paniek die ik eerst heel erg had omdat ik bang was dat het weer mis zou gaan word steeds iets minder. Misschien omdat de bekende zwangerschaps kwaaltjes erger worden misselijk erg moe last van me darmen. Heb donderdag weer een echo vorige week zagen ze de zak en begin van de groei ofzo dus hopelijk donderdag iets meer te zien