vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Hii, welkom! Spannend zo'n eerste ronde... en eigenlijk blijft iedere ronde dat wel een beetje hoor. Hopelijk slaat de 50 mg netjes aan :) nog een paar nachtjes slapen voor je controle :)
    Ben reuze benieuwd!!
     
  2. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Ik zit nu in het ziekenhuis, net die akelige glucose test moeten doen. Mijn god... nog 1 uurtje wachten (van de 2 uurtjes) en dan nog een keer prikken. Hopelijk hou ik het binnen zo op de nuchtere maag... man man man wat een akelig iets!!

    Gisteravond hebben wij een 2e herkansing gehad voor een 3d echo :) zooo leuk!! hihi
    Alweer bijna 28 weken... ga nu langzaam aan aftellen :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Hopelove, BB83 en wennepen80 vinden dit leuk.
  3. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Ja, die stilte lijkt me ook heel akelig (wij hebben 2 honden). Fijn dat de pups het wel goed doen :) doen jullie er straks een houden?
     
  4. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ja we houden het pupje met de witte streep in haar nekje.
    Lilly luck heet ze:p
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  5. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Wat mooi zo'n echo:)
    Nog even volhouden en dan kun je gaan genieten:thumup:
    Zo'n drankje is zeker geen pretje :confused:hopelijk snel de uitslag
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  6. Hopelove

    Hopelove Lid

    28 okt 2018
    51
    12
    8
    Vrouw
    Dankjewel!!

    Ja, ik ben vandaag voor het eerst geweest. Er waren 3 eitjes gezien, ik vroeg hoe groot ze waren, maar ze gaf alleen aan dat de grootste 14mm is (cd 11 vandaag), de andere 2 kwamen ook in de buurt. Zaten nog wat kleinere, die maakte verder niks uit. Ze heeft gelijk duidelijk aangegeven dat wij het voor nu veilig moeten doen. Wornsdag moet ik weer terug om te kijken hoe groot de eitjes dan zijn....
     
  7. truusjee

    truusjee Niet meer actief

    Wie kan mij helpen?

    Ik slik nu voor de 4e maand clomid 50mg.
    Nou zou mijn NOD woensdag zijn. Maar heb sinds gister al wat bruin verlies.
    Sinds vanavond meer en een veeg roze gehad?

    Moet ik mij zorgen maken dat mijn menstruatie eerder is begonnen? Of moet ik pas rekenen wanneer mijn menstruatie echt helder rood is? Want dat is het nog niet

    Hoor graag jullie ervaringen.
     
  8. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    De clomid werkt iig wel :) 14 mm op dag 11 is erg mooi... maar volgens mij nog te klein om binnen 2 dagen te springen. Denk dat ze het zekere voor onzekere willen nemen en je daarom nu veilig moet vrijen. Hopelijk is woensdag alleen die van 14 mm doorgegaan en zit ie op ca 18 mm.. dan pas gaat ie naar z'n hoogtepunt om bijna te springen. Overigens kunnen eitjes met clomid aardig groot worden voordat ze springen... succes!
     
    Hopelove vindt dit leuk.
  9. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Hmm... lastig... ik zou zeggen pas bij iets meer en helder rood is het echt ongi. Wat je tot nu toe verloor kan oud zijn. Op welke dag is normaal de NOD? Exact op dag 14? Weet niet of het dan evt nog met een (late) innesteling te maken kan hebben... lastig. Denk dat je niet anders kan dan afwachten.

    Of je lichaam begint wat afkeer te krijgen van de huidige hoeveelheid/hoogte clomid (breekt soort van door) en moet ie op ten duur omhoog. Je controles gaan goed? Sorry, weet t helaas niet.. ben geen dokter hihi
     
  10. truusjee

    truusjee Niet meer actief

    15e dag was mijn eisprong! Tenminste positieve ovulatie. Ik moet van de week toch even t ziekenhuis bellen!
    Bedankt voor je reactie
     
  11. Hopelove

    Hopelove Lid

    28 okt 2018
    51
    12
    8
    Vrouw
    Ja de clomid werkt inderdaad wel, maar ze had het vandaag al over volgende cyclus 25mg... heb daar niet echt vertrouwen in.

    Er zijn 2 eitjes doorgegroeid, 16 en 17mm (allebei in de rechtereierstok). Die ander is blijven hangen op 10, en ze verwacht ook niet dat die nog doorgroeit..

    Ja heb net nog een ovulatietest gebruikt en negatief. Ben heel benieuwd wanneer het ei springt.. hoop voor dinsdag, want dan gaat mijn man weg. Ben heeel benieuwd. Weet jij hoe groot ze ongeveer kunnen worden met clomid?
     
  12. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Geen (onveilig) sex verbod gekregen voor die 2 van 16 en 17? Ik heb geen ervaring met 25 mg...

    Volgens mij kunnen eitjes met clomid gemakkelijk 20/22 mm worden... dat was volgens mij geen uitzondering. Je voelt ze dan ook echt! Pfff...

    Ik weet even niet meer hoe snel ze gemiddeld dag konden groeien... dacht 1 a 2 mm per dag, maar weet dat ff niet meer. Misschien dat iemand anders hier dat weet.... ik vermoed dat je ie (of beide) wel voor dinsdag springen hoor ;) denk dit weekend al wel.
     
  13. Hopelove

    Hopelove Lid

    28 okt 2018
    51
    12
    8
    Vrouw
    Ja, ze wilde liever niet dat we ervoor gingen ondat zij gewoon 1 ei willen zien. Ze raad het daarom ook af om onbeschermd gemeenschap te hebben. Ze zei er wel bij dat het uiteindelijk onze eigen keus is. Vandaag met mijn partner over gehad en wij willen ervoor gaan.. weet zeker dat ik anders spijt zou krijgen. Bij 3 had ik sowieso een nee, maar bij 2 wil ik het proberen..

    Ja ik voel ze vandaag al zitten. Zeker nu tegen de avond aan (had s ochtends vroeg de afspraak). Denk echt dat ze weer wat zijn doorgegroeid. Hoop echt dat ik snel mijn eisprong heb. Kn echt niet wachten.

    Jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!!
     
  14. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Ik had er met 2 denk ik ook voor gegaan hihi..
    Zal voor je duimen dat ie snel springt.

    Thx!! :) Nog maar 11/12 weekjes... nooit gedacht "nog maar" ooit te zeggen hihi...
     
    BB83 en Hopelove vinden dit leuk.
  15. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Meestal groeien eitjes 2mm per dag en kunnen zelfs doorgroeien tot 25/30mm als je pech hebt.
    Grote kans dat ze beide springen.
    Dus als jullie geen probleem hebben met 2 baby's moeten jullie er voor gaan.
    Krijg je nog echo's om de groei te volgen?
     
  16. Hopelove

    Hopelove Lid

    28 okt 2018
    51
    12
    8
    Vrouw
    Lijkt mij een bijzonder gevoel!! Geniet ervan, heb je zeker verdiend!
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  17. Hopelove

    Hopelove Lid

    28 okt 2018
    51
    12
    8
    Vrouw
    Oeh... hoop dat ze niet dan pas springen.. had inderdaad al eerder gelezen dat ze door de clomid langer kunnen doorgroeien.

    Jammer genoeg geen echo’s meer. De arts staat er gewoon niet echt achter. Ze heeft ook niks meer gezegd over het prikken van progesteron. Ik blijf in ieder geval tot maandag ovulatietesten gebruiken. Als deze negatief blijven denk ik wel dat ik maandag even bel naar ze voor eventueel een echo of iets.
     
  18. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Gewoon op je strepen staan dat je meer controle wil ivm met follikel groei.
    Anders andere arts aanvragen.
    En wat is de moeite om even op progesteron te prikken toch.
    Kan zo boos om worden dat ze zo laks zijn:mad:
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  19. Hopelove

    Hopelove Lid

    28 okt 2018
    51
    12
    8
    Vrouw
    Ja ik heb altijd het gevoel dat ik veel te makkelijk ben met oke of ja zeggen terwijl ik er eigenlijk niet helemaal achter sta.. want nu ben ik weer heel onzeker over of ze nog wel goed door gaan groeien... zucht. Denk dat ik morgen toch maar even bel, iig vragen om uiteindelijk te prikken op progesteron.

    Enige wat ze zei is dat ik maar moest bellen als de menstruatie doorbreekt, en weer nieuwe kuur clomid gekregen....
     
  20. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Je wordt vanzelf mondiger. Ik herken het wel... was in het begin ook eerder overrompeld... en dacht later... ja daag!!!

    Ik hoefde namelijk op ten duur helemaal geen controles meer... maar bleef toch iedere ronde terug komen. Vonden ze uiteindelijk ook geen probleem... als ik dat fijn vond, mocht dat. Dus iid wat Wen zegt... gewoon erop terug komen... je hebt er nog is over nagedacht en wilt toch meer info, prikken en echos.
     
    Hopelove en wennepen80 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina