Tjee.. dag is wel goed nieuws, maar klinkt ook als misschien 3x kans. Ze durven het wel aan? Geen verbod? Doen ze je van de week nog eens checken? Succes!
Nee we hebben gewoon het advies gekregen om om de dag te vrijen, wel met de kanttekening dat de kans op een meerling iets hoger is. Hoe lang zou het denken jullie duren tot er een eisprong plaatsvindt? De fertiliteitsarts schatte vandaag, maar ik heb nog geen vruchtbaar slijm en een ovulatietest is ook negatief. Tenminste, wel een licht streepje zichtbaar maar niet zo donker als het teststreepje. Ik raak nu alweer in de stress dat het toch niet tot een eisprong gaat komen. Argh wat een mindfuck is dat hele zwanger willen worden toch ook.
Ik krijg overigens geen echo meer, alleen een bloedtest volgende week om te zien of er daadwerkelijk een eisprong is geweest.
Relaxed.. hihi met zulke eieren komt die eisprong wel. Tis alleen niet te zeggen wanneer. Als die grootste vandaag 20 mm is, kan ie vandaag springen, maar met clomid kunnen ze dus echt ook nog groter worden. Aangezien het je eerste ronde is weet je ook nog niet wat clomid met je hele cyclus doet. Tis dus echt afwachten en doortesten met evo tests als je dat fijn vind. 2x per dag testen op hetzelfde tijdstip is wel aan te raden. Als je verder je huiswerk doet met qua om de dag, zou je 'm niet kunnen missen.
Nou ik heb me natuurlijk helemaal voor niets druk gemaakt. Vanmorgen een keurige positieve ovulatietest. M’n man is nu aan het werk maar hij mag vanavond weer aan de bak
Hé dames. Rustig topic hier inmiddels maar er wordt nog geschreven. @Arlo veel klusplezier. Fijn dat je je ei hebt gevonden met de test!
Ik heb vanavond een gipsen buik laten maken... blij met het resultaat!! Nu 6 weken wachten tot ie klaar is. Laat 'm bekleden met de stof van mijn trouwjurk.
Voelden jullie trouwens iets van de Clomid? Ik heb tijdens het slikken geen bijwerkingen gehad, behalve misschien wat stemmingswisselingen. Maar nu de eisprong is geweest voel ik echt van alles. Mijn tepels doen pijn, m’n onderbuik doet pijn, ik heb hoofdpijn.. dit heb ik normaal nooit. Ik wil niet denken dat het raak is want ik zit pas op 4dpo, dus kwaaltjes kunnen het echt nog niet zijn. Zou het van de Clomid kunnen komen?
Ja clomid kan erg mind-fuck werken qua signalen van je lijf. Laat je er niet gek door maken... tenminste, was bij mij wel zo...
Ik ben net gebeld door het ziekenhuis met de uitslag van mijn bloedtest. De progesteronwaarde was vrijdag erg hoog, wat betekent dat er een eisprong heeft plaatsgevonden. Dit wist ik natuurlijk al wel door de ovulatietesten, maar fijn om het bevestigd te zien. De arts raadde mij aan om pas na het weekend te testen omdat mijn eisprong vermoedelijk zondag of zelfs maandag pas heeft plaatsgevonden. Ik hoop dat ik dat volhou, haha! Als het raak is krijg ik een vroege echo om te checken of er geen meerling is ontstaan en als het niet raak is moet ik bij een volgende ronde met clomid weer echo’s laten maken omdat er zoveel grote follikels waren de vorige keer.
Pff ik heb toch een test gedaan en er is een heel licht tweede streepje op te zien. Nu ben ik extra “bang” voor een tweeling, zo vroeg al positief testen kan toch bijna niet anders?