vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arlo

    Arlo Actief lid

    29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    Deze testen zijn van afgelopen dinsdag, woensdag en donderdag. Toen was ik naar eigen berekening 9, 10 en 11 DPO.
    Lijken me echt prima testen voor die termijn.
     
    wennepen80 vindt dit leuk.
  2. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Dacht dat je verder was;):thumup:
     
    Arlo vindt dit leuk.
  3. Arlo

    Arlo Actief lid

    29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    Nee volgens het zkh wel maar ik reken zelf vanaf m’n positieve ovulatietest. Die berekeningen schelen maar drie dagen met elkaar maar op deze termijn is dat natuurlijk best een verschil! :)
     
  4. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ik hoop er binnenkort mee te beginnen , Ik heb pcos.
    Had altijd redelijk normale cycli (wel met kleine uitschietertjes ) helaas sinds deze zomer vóór de laatste miskraam ging mijn cyclus raar doen met eeuwig positieve ovulatie testen.
    Ik vermoedde dat het eerst aan de testen lag , helaas deze cyclus bevestigd dat meerdere merken positief blijven zonder ovulatie (Kruidvat/action en van selfdiagnostics)
    Desondanks toch zwanger geraakt maar miskraam.

    Nu heeft mijn lichaam moeite :( misschien omdat ik aangekomen ben na de miskraam (emo-eten)

    Mag ik hier mee kletsen met jullie die ook clomid gebruiken?
    Als ik het dan krijg
     
  5. Arlo

    Arlo Actief lid

    29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    Hoi @MotherOfAnAngel wat rot dat je toch denkt Clomid nodig te hebben. Ik hoop dat het proces snel gaat en dat de Clomid goed aanslaat. Wanneer ga je naar de arts?

    Ik heb net toch weer een actiontest gehaald omdat ik toch ineens weer een vlaag van onzekerheid kreeg, maar de teststreep is net zo donker als de controlestreep. Clearblue digital zegt zwanger 2-3 dus alles zit nog goed :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Dio1985 en wennepen80 vinden dit leuk.
  6. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Nou vanmorgen moest Ik, helaas gaan ze me niet verder helpen behalve chromosomen onderzoek bij ons beide...

    Ze gaan me niet helpen totdat ik een normaal gewicht heb :(
     
  7. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Wat klote zeg:(
    Hebben ze bij mijn ook geroepen en toen ik de benodigde kilo's kwijt was zat ik volledig in de overgang:$
    Laat je niet te snel afschepen anders desnoods een second opinion in een ander ziekenhuis
     
    MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  8. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Dit
    Dit was mijn second opinion, eerste ziekenhuis zei precies hetzelfde maar met een positieve zwangerschapstest toch gebeld voor utro en kreeg ik het toch.
    Nu zal ik dat niet eens krijgen :(
     
  9. Arlo

    Arlo Actief lid

    29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    Wat kut zeg @MotherOfAnAngel! Moet je veel afvallen? Ik weet niet waar je woont maar ik ben bij het Spaarne Gasthuis in Haarlem geweest en daar waren ze hier niet moeilijk over. Ik heb ook iets overgewicht (5-10 kilo ongeveer). Ze gaven me wel de tip iets af te vallen, maar de behandeling kon gewoon doorgaan.
     
  10. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ik weet 96 ... na de laatste miskraam dus 1 kilo erbij!
    Het gekke is dat ik niet echt dik ben, ik zie eruit als of ik ongeveer 10 kilo overgewicht heb.
    Zeker niet alsof ik er bijna 30 overheen zit
    Zit vooral in mijn armen :$
    (Kijk mijn profielfoto , de meeste zeggen echt dat ik er niet uitzie alsof ik bijna de 100 aantik).

    Maarja , ik heb toch echt overgewicht maar het wilt er niet af.
    Ik ga een koolhydraten arm dieet proberen.
    Maar vaak als je dan weer koolhydraten eet dan komt het als een jojo terug...
     
  11. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nij geertgen kliniek doet ook niet moeilijk over overgewicht.
    Het proberen waard
     
  12. Arlo

    Arlo Actief lid

    29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    Nou ik heb m’n eerste echo gehad en wij krijgen een tweeling! Wat bijzonder en wat een geluk! :)
     
    wennepen80, Dio1985 en BB83 vinden dit leuk.
  13. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Oh wauw! Dubbel gefeliciteerd!!! Al beetje bijgekomen van het nieuws?
     
  14. Stormpy

    Stormpy Bekend lid

    3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

    Het is al even geleden dat ik wat schreef las wel zo nu en dan mee. Maar ons meisje is geboren ze is alweer 3 weken het gaat zo snel!

    @Dio1985 & @BB83 succes met jullie laatste loodjes!

    En de rest succes hoop dat jullie ook snel zwanger raken!
     
    BB83 vindt dit leuk.
  15. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Heee aah top zeg!! Gefeliciteerd!!!
    Ja, de laatste weken gaan hier in... begin nu al ongeduldig te worden hihihi

    Xxx
     
    BB83 en Stormpy vinden dit leuk.
  16. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Wat leuk stormpy!! Van harte :)
    Inderdaad de laatste loodjes, maar is goed te doen. Ik vind het nog wel even gezellig met die baby in mijn buik en ben het nog niet zat.

    Hopelijk voor de andere dames hier mbv clomid of anders ook snel zwanger en babynews in 2019! ♡
     
    Stormpy vindt dit leuk.
  17. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Hoi! Is dit groepje nog een beetje actief?
    Lijkt me leuk mee te kletsen!
    Ik zit nu op cd 11, eerste ronde Clomid, 50 mg. Net terug van de eerste echo... Niets. Geen groeiende eitjes, dun baarmoederslijmvlies. Nu ben ik toch meer teleurgesteld dan ik dacht dat ik zou zijn.
    Volgende week de 15e terug voor een tweede echo, anders Provera en dan daarna 100 mg.
    We mogen wel weer onbeschermd sexen... Dat is dan weer een voordeel :D
     
  18. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Welkom! Jawel hoor.. er wordt hier nog wel geschreven :) hihi
    Dit was nu je eerste ronde? Het is even zoeken naar de juiste hoeveelheid. Ze konden niet gelijk met 100 mg starten, dan had er weer kans geweest op overstimulatie. Ja hihi dat je geen seksverbod krijgt is ook wel weer prettig. Maar snap je teleurstelling wel hoor... je hoopt gewoon dat je lijf op iets aanslaat.

    Ik heb eerst een periode 50 mg gehad, na een paar rondes (4 ong) een vroege miskraam gehad en toen sloeg de 50 mg niet meer aan. Toen naar 100 gegaan en paar rondes (4 ong weer) later was het raak :) maar al met al ca 11 rondes clomid gebruikt (incl de mnden dat het niet meer aansloeg).
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  19. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Zo dan! Dat zijn er nogal wat! Ik hoop iig dat er op de echo volgende week wat te zien is. Ben iig blij dat ik dat gedoe met die ovutesten ed een beetje los kan laten! Mocht ik andere afscheiding krijgen, ga ik natuurlijk wel kijken, maar meer als bevestiging dan als zoektocht :p
    37 weken onderweg alweer! Hoe voel je je?
     
  20. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Nee, ik heb gelogen... waren 9 rondes clomid! Nog steeds genoeg haha, maar toch... had nog voor 1 ronde (de 10e) liggen... had daarna met arts moeten gaan babbelen over vervolg. Gelukkig niet nodig geweest.

    Ja ik gebruikte alsnog wel ovutest, beetje controlfreek haha!!

    Ja echt bizar... 37 weken. De nieuwsgierigheie begint nu wel de overhand te krijgen. Het zwanger zijn gaat me op zich wel goed af... maar zou de beeb graag willen ontmoeten hihi
     
    Dicky34 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina