vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Spannend mikjee!
    Knap dat je jezelf zo in de hand kan houden.. Ik had allang een test gedaan hihi:D

2. Kim111

Kim111 Actief lid

8 jun 2015
    109
    5
    18
    spannend Mikjee!

ik zit nu ook op het wachtbankje.. Kun je met clomid ook al een vroege zwangerschapstest doen of kun je echt het beste pas testen 14 dagen na je eisprong?

Houden jullie iedere keer dat je op het wachtbankje zit ook rekening met wat je eet? Ik ga vanavond uit eten en vroeg me dat af :)

3. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Oeeh!! Spannend!
    Ik hou het hier in de gaten ;)

4. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Ik hou gewoon de twee weken aan..(om teleurstelling te voorkomen)..
    En nee ik houd daar echt geen rekening mee, soms duurt dat wachtbankje best lang en ga ik mezelf al allerlei dingen onthouden, terwijl ik een week later ongesteld word. Gewoon eten wat je lekker vindt :) (misschien daarna voor een lange tijd niet meer ;) hihi)..

5. Kim111

Kim111 Actief lid

8 jun 2015
    109
    5
    18
    Zo dacht ik er eigenlijk ook over :) want wie weet hoe vaak ik nog op het wachtbankje zit

Voor jou ook weer spannend Doobie! Hopelijk heb je een goede eisprong gehad.

6. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik hou geen rekening met eten, wel met alcohol (alleen met de menstruatie).

Vind het van mezelf ook best knap hoor, dat ik nog niet getest heb haha. Maar omdat ik ook een enorm late eisprpng had (Dag 25) ben ik bang dat de LF nu ook langer kan zijn.. vandaar dat ik me nog probeer in te houden tot het weekend :D

7. pris92

pris92 Lid

21 jul 2016
    91
    5
    8
    NULL
    NULL
    Hey dames
    Ik had een vraagje verliezen.jullie.ook zoveel vocht beneden ik kan 3 keer op een dag.me ondergoed veranderen en het is best wel vervelend zijn dit bijwerkingen van clomid

8. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend mikjee!!

Kim een vroege zwangerschapstest is mogelijk maar levert vaak stress op omdat je het dan nog niet zeker weet of een tuurstreepje krijgt. Vorig jaar had ik op dpo12 tuurstreepje en dpo 13 duidelijk positief.

Pris door clomid verlies ik wel meer maar niet zo erg als jij beschrijft. Misschien dat andere het weten ?

Ik ben gisteren gestart met clomid, maar vandaag helaas ziek, vermoed bijwerkingen ook al had ik daar helemaal niet opgerekend omdat ik vorg jaar weinig last had. Maar nu echt heeel erg diarrree, buikpijn en misselijk, kent iemand dat? Heb dat nog nooit van iemand gehoord.

9. pris92

pris92 Lid

21 jul 2016
    91
    5
    8
    NULL
    NULL
    Dankje wel bloem ik hoop dat iemand anders het weet want het is echt geen fijn gevoel en het is vies en de assistente zegt dat het door de clomid komt maar dat kan toch nooit zoveel zijn

10. pris92

pris92 Lid

21 jul 2016
    91
    5
    8
    NULL
    NULL
    Dankje wel bloem ik hoop dat iemand anders het weet want het is echt geen fijn gevoel en het is vies en de assistente zegt dat het door de clomid komt maar dat kan toch nooit zoveel zijn

11. Make it happen

13 dec 2016
    98
    2
    8
    Vrouw
    Ja, heel vervelend inderdaad. Toch fijn dat de eisprong geweest is en inderdaad beter laat dan nooit.

Knap dat je nog niet getest hebt, maar ik begrijp het. Ik zou ook bang zijn voor een teleurstelling. Ik kan mij ook goed voorstellen dat je er gek van wordt. Leuk he dat zwanger willen worden ;)

Ik zit nu op dag 17, dus het kan natuurlijk nog. Ik heb sinds afgelopen zaterdag wel af en toe verlies van helder/dun slijm, dus ik denk dat ik wel rond mijn vruchtbare periode zit. Sinds afgelopen weekend maken we het maar gezellig om de dag ;)

Op welke dag zit jij nu? Over hoeveel dagen mag je testen?

12. Make it happen

13 dec 2016
    98
    2
    8
    Vrouw
    Vervelend Pris dat je daar last van hebt. Ik herken het ook niet in de mate. Hopelijk wordt het snel minder, want het lijkt mij niet prettig.

Balen Bloem dat je ziek bent. Misschien bijwerkingen inderdaad, maar dat herken ik niet. Ik las wel in de bijsluiter dat buikpijn en diarree kan voorkomen. Hopelijk gaat het snel over.

Kim spannend hoor dat je ook op het wachtbankje zit. Ik hield in het begin rekening met het eten, maar doe dat nu ook niet meer. Heb dit zo vaak gedaan, terwijl het niet nodig was. Alleen alcohol drink ik niet, maar dat drink ik sowieso al niet.

Ik vind het ook knap hoor Mikjeee dat je nog niet getest hebt.

Ik hoop zo voor iedereen hier dat we snel allemaal positief testen, met een goede en mooie zwangerschap!

13. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Bleghh,, er komt zo nu en dan een vervelend gevoel in mijn buik opzetten, wat weer weggaat. Ben dus bang dat het testen al snel niet meer nodig zal zijn :(

14. candl

candl Lid

15 feb 2017
    32
    6
    8
    NULL
    NULL
    @pris92 Ik heb daar ook last van gehad maar wel alleen de dagen dat ik het slikte. Wel in mindere mate dan jou.

@mikjeee89 & @kim111 Spannend ik duim voor jullie!

Heb wel veel last gehad van de bijwerkingen dit was mijn eerste keer clomid. Misselijk, hoofdpijn, huilbuien, sterretjes zien de hele dag, ook had ik bijwerkingen die niet op de bijsluiter stonden. De hele kuur last gehad van mijn slokdarm, het gevoel dat er een grote hap eten vast zat in mijn slokdarm en na iedere keer slikken steken bij mijn schouderbladen. Begon dag 1 van de kuur en was de dag na de kuur meteen verdwenen. Heb sinds dag 3 van de kuur steeds steekjes links en rechts. Morgenochtend de echo (dag 10) dus ben benieuwd of er wat gegroeid is.

15. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Candl, balen van al die bijwerkingen ! Hopelijk wordt het wel minder naarmate je het vaker gebruikt, dat was bij mij wel zo : 1e x 100mg erg veel last, nu de 2e x 100 mg alleen wat hoofdpijn gehad en verder niets :)

Hoe is het bij jou Kim, heb je al getest of nog niet? Wanneer je je NOD?

Ik zit vandaag op 14 dpo, ondanks dat vervelende gevoel in mijn buik gisteren is toch mijn temperatuur weer hoger en ziet het er dus nog steeds goed uit :$ Als de menstruatie weg blijft wil ik zaterdag gaan testen, als ik zo lang kan wachten nog :p

16. Kim111

Kim111 Actief lid

8 jun 2015
    109
    5
    18
    Ik heb vanmorgen getest (vandaag is mijn NOD, dag 14 dpo) en helaas negatief.. balen. Morgen weer een afspraak bij de gynaecoloog en de uitslag van het bloed.

Mikjeee89 ik hoop dat jij een positieve test krijgt!

17. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Balen ! :( Maar nog niet ongesteld dus?

Ik zit ook op 14 dpo maar durf niet te testen, bang voor negatieve uitslag ;) Vorige keer heb ik ook een keer getest, negatief, dag later ongesteld.. Dan wacht ik nu nog wel een paar dagen, dan wordt die kans wat kleiner dat dat gebeurt:p

18. Kim111

Kim111 Actief lid

8 jun 2015
    109
    5
    18
    Nog niet ongesteld maar heb wel een rommelend gevoel in mijn onderbuik dus het kan er ieder moment aankomen denk ik.

Knap dat je nog niet getest hebt. Ik wilde er eigenlijk ook mee wachten maar was weer veel te nieuwsgierig ;)

Gebruikt er hier iemand tarwekiemolie? Ik hoor daar wisselende verhalen over

19. MaybeBaby89

13 okt 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Oh wat spannend allemaal zeg! Is alweer even geleden dat ik hierop keek maar wat een berichtjes erbij weer.
    @Kim111 jammer dat de test negatief! Stiekem niet toch te vroeg getest? Ik gebruik geen tarwekiemolie, waar is dat goed voor?

@Mikjeee89: Spannend!! Wanneer ben je van plan om te gaan testen?

@Candl: Die symptomen ken ik inderdaad, heel erg gehad zelf ook. Hopelijk groeien er eitjes en zie je ze vandaag! Succes!

Ik mag nog steeds niks. Volgende week zouden mijn maandelijkse vriendjes er moeten zijn. Dus dan gaan ze kijken of ze alle 6 gesprongen zijn. Ik hoop zo dat alles weg is zodat ik met een lagere dosis verder kan. Vind het best spannend.

20. Kim111

Kim111 Actief lid

8 jun 2015
    109
    5
    18
    MaybeBaby89 ik hoop ook echt voor je dat alles weg is zodat je weer aan een nieuwe poging kunt beginnen.

Ik lees soms dat vrouwen sneller zwanger zijn geworden door het gebruik van tarwekiemolie. Dit staat erover op internet:

Vitamine E
    Tarwekiemolie bevat specifieke bestanddelen, waaronder een zeer grote hoeveelheid vitamine E. Vrouwen met een tekort aan vitamine E worden vaak niet snel zwanger. Hun lichaam is dan niet in de juiste conditie om zwanger te raken. Als het je ook niet lukt om snel zwanger te raken, dan kan het dus zijn dat je een tekort hebt aan vitamine E. Het kan dan helpen om tarwekiemolie te slikken. Dit middel bevat een grote hoeveelheid vitamine E en het kan de vruchtbaarheid dan ook bevorderen.
    Meer energie
    Daarnaast beschikt tarwekiemolie over octanasol. Dit ingrediënt vergroot de energie en de kracht in je lichaam. Je hebt dan een beter uithoudingsvermogen. Iets dat ook weer goed is voor je vruchtbaarheid en een vroege zwangerschap.
    Positieve invloed op stress
    Dankzij de stof octanasol, heeft tarwekiemolie een positieve invloed op stress. En stress is iets dat je moet voorkomen als je zwanger wilt worden. Stress vormt weer een risico voor je vruchtbaarheid. Als je last hebt van stress dan maak je teveel oestrogeen aan. Je cyclus raakt dan verstoord, omdat je lichaam juist te weinig progesteron aanmaakt. Dit hormoon zorgt ervoor dat je baarmoeder klaargemaakt wordt om een bevruchte eicel te kunnen laten innestelen.
    Ondersteuning bij de innesteling
    Tarwekiemolie bevordert niet alleen je vruchtbaarheid, maar helpt het bevruchte eitje ook bij de innesteling. Ongeveer zeven dagen na de bevruchting zal het eitje zich gaan innestelen in de baarmoeder. Tussen de tijd van de bevruchting en de innesteling kan nog van alles misgaan, waardoor de innesteling niet goed verloopt en je dus niet zwanger raakt. Tarwekiemolie biedt ondersteuning tijdens het innestelingsproces. Door het slikken van deze olie is de kans groter dat het eitje zich innestelt en je dus echt zwanger raakt.

Deel Deze Pagina