vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. candl

candl Lid

15 feb 2017
    32
    6
    8
    NULL
    NULL
    Helaas voor mij geen groeiende follikels tot nu toe. Ze willen het nog een week aankijken, moet a.s. dinsdag weer voor een echo komen. Heeft iemand daar ervaring mee? Is er nog kans dat er wat gaat gebeuren de aankomende 6 dagen?

2. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Balen Kim! Hopelijk heb je wel een goede eisprong gehad zodat je meteen verder kunt. Ik heb geen ervaring met tarwekiem.

Mikjee dat je zolang kunt wachten, knap hoor. Ik begin altijd dpo 12 al met testen, wil het dan al zeker weten haha..

Candl wat vervelend de bijwerkingen, ook al is de kuur maar 5 dagen tis naar om je zo te voelen. Hopelijk zie je vandaag een mooi eitje en is er geen nieuwe kuur meer nodig. En mocht dat wel nodig zijn er kan per maand heel veel verschil in bijwerkingen zitte dus hopelijk dan geen last. Ben benieuwd hoe de echo was?
    Ik heb maandag de eerste echo!

3. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Candl ik had je berichtje zonet blijkbaar gemist.
    Wat jammer dat er nog geen groei te zien is. Ik kreeg vorig jaar met clomid geen echo's dus heb geen idee wat normaal is. Ik had toen wel altijd pas een eisprong rond dag 18 en hoor van veel meiden dat ze pas later een eisprong hebben. Maar of de eitjes dan op dag 10 al gegroeid moeten zijn weet ik niet.

4. Klowee

Klowee Lid

13 sep 2016
    73
    9
    8
    België
    Ik had ook geen groeiende follikels met clomid. Kreeg eerst 50 mg en omdat het baarmoederslijmvlies nog dun was mocht ik meteen dubbele dosis proberen. Dat had ook geen effect. Toen mocht ik overstappen op gonal f inspuitingen. Dit had wel het gewenste resultaat van! 1 follikel van 20mm en toen mocht ik pregnyl spuiten en na de eisprong utrogestan nemen. 5 april moet ik testen..

Indien een negatieve test moet ik weer eerst 100mg clomid nemen en dan overgaan op gonal f zodat ik niet te lang moet spuiten, want de clomid gaf wel een zetje blijkbaar volgens de waarden in mijn bloed...

5. Make it happen

13 dec 2016
    98
    2
    8
    Vrouw
    Balen Kim dat de test negatief was! Hopelijk de volgende ronde meer geluk.

Maybebaby ik hoop ook voor jou dat alles weg is en je weer kunt starten.

Candl wat vervelend dat je zoveel last hebt van de bijwerkingen en er geen groeiende follikels zijn. Niet fijn dat je weer moet wachten. Hopelijk dat er dinsdag wel 1 of 2 follikels gegroeid zijn.

Spannend Klowee! Hopelijk een positieve test!

Voor jou ook spannend Bloem dat je maandag de eerste echo hebt. Hopelijk een mooie echo!

Oh wat spannend Mikjeee! Het klinkt wel goed hoor, maar ik wil jou geen valse hoop geven.

Ik lees ook wisselende verhalen over tarwekiemolie. Ik weet wel (ben diëtist) dat er geen wetenschappelijke onderbouwing voor is. Als je gewoon gezond eet, dan krijg je in principe voldoende vitamine E binnen. Vitamine E zit bijv. in plantaardige oliën, zoals zonnebloemolie, pindakaas, noten, halvarine en vloeibaar bak- en braadvet. Maar ik zeg hier natuurlijk niet mee dat het geen effect kan hebben. Wie weet heeft het dat bij jou wel:)

6. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Had ik de 1e keer ook niet met 50 mg, helemaal geen groei te zien. Dat is ook daarna niet meer gekomen, waarna ik over ben gegaan op de 100 mg die gelukkig wel zijn werk deed. Ik ben bang dat dit bij jou deze ronde ook niet meer zal gaan groeien, volgens mij hadden ze dan nu al wel iets moeten zien eraan :(

7. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoop voor jou inderdaad dat volgende week dan alles weg is. Dan kun je weer vol gas de nieuwe ronde in ! Hopelijk dan dit keer zonder overstimulatie:$

Ik wil van het weekend pas gaan testen.. dacht gisteren even dat ik ongesteld ging worden vanwege naar gevoel in mijn buik, maar dat is vandaag weer totaal verdwenen. En als ik mijn temp.kaartje zo zie, dan vind ik het er zelf toch stiekem wel behoorlijk gunstig uitzien:p

8. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Wow mikjee!
    Kijk op je ff en zie dat je positief getest hebt!
    Gefeliciteerd meis!!

9. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaaa ! Vanmorgen was die temperatuur zo mega hoog, ik moest en zou testen. En POSITIEF !! :D
    Kruidvattest was met 15 seconden al duidelijk en werd steeds donkerder, geen twijfel mogelijk. Clearblue 2-3 weken :p

Bijgevoegde bestanden:

10. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Haha woow dat had je snel gezien, je mag me te snel af haha:p dankje!

11. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh super mikjee gefeliciteerd!!! Hopelijk een goede echo over 2 weken.

12. candl

candl Lid

15 feb 2017
    32
    6
    8
    NULL
    NULL
    @mikjeee89 Wat een goed nieuws, gefeliciteerd!

13. Kim111

Kim111 Actief lid

8 jun 2015
    109
    5
    18
    Wat een goed nieuws Mikjeee gefeliciteerd!!

Vanmorgen bij de gyneacoloog geweest en uit mijn bloed bleek dat ik geen eisprong heb gehad. Hij snapte er niks van omdat zijn collega op de echo op dag 10 een eitje van 20mm zag die op dag 12 weg was. Hij zei vandaag dat hij een eisprong op dag 10 ook wel erg vroeg vond en weet nu niet zeker of ze het wel goed gezien hebben.. het kan zijn dat ik later nog een eisprong heb gehad of geen eisprong dat weten we dus niet.. nu weet ik dus ook niet of de Clomid zijn werk heeft gedaan. Nog een week afwachten of ik ongesteld wordt en anders moet ik terugbellen.

Vind het wel raar dat ze op de echo een eitje zagen van 20 mm die na 2 dagen weg was, dan moet er toch een eisprong geweest zijn of ze hebben verkeerd gekeken?

14. pris92

pris92 Lid

21 jul 2016
    91
    5
    8
    NULL
    NULL
    @mikje89 gefeliciteerd op naar een mooie echo. Ik mag maandag weer naar de gyn dus ben benieuwd.

15. Make it happen

13 dec 2016
    98
    2
    8
    Vrouw
    WAUW Mikjeee! Gefeliciteerd:) Hoeveel rondes heb jij nu gehad met Clomid? Dit geeft hoop!!
    Hopelijk een mooie eerste echo!!

Balen Kim dat je geen eisprong hebt gehad volgens het bloedonderzoek. Wel vreemd inderdaad dat ze geen eitje meer zagen. Kan het niet zo zijn dat je eisprong pas later is geweest? Dan kan de waarde namelijk ook nog te laag zijn.

16. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Hier nog STEEDS aan het wachten op ongi :(
    Maandag laatste pil.
    Had het toch echt vandaag verwacht.
    Zo een dooddoener hé.

17. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal!! Dit was mijn 3e ronde clomid, dus dat is me echt niet tegengevallen! Nu jullie nog 😊

He balen wennepen , dat schiet ook niet op he?

18. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Super!! Gefeliciteerd!!!

19. Make it happen

13 dec 2016
    98
    2
    8
    Vrouw
    Wat balen Wennepen. Vreselijk is het dat je moet wachten. Normaal baal je als je ongesteld wordt en nu zit je er op te wachten. Ik herken het. Hopelijk breekt het snel door, zodat je weer verder kunt.

Dat is inderdaad mooi snel Mikjeee:)

20. Hebe

Hebe Actief lid

1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Dag allemaal,

Ik heb een heel stukje terug gelezen. Ik heb op 27 maart mijn eerste pilletje Clomid genomen. Dosis van 50 mg. Ik ben in het verleden niet goed begeleid geweest en ben zo door veel te zware medicatie (spuiten, fostimon) zwanger geraakt van een drieling. Ze zijn na een zwangerschap van 22 weken geboren. Ze hebben nog een half uurtje geleefd en zijn daarna gestorven, dat was op 8 december vorig jaar. Ik ben daarna nog twee keer geopereerd geweest wegens placentarestjes die waren achtergebleven. Heel veel verdriet dus. Ik ben nu eindelijk terug mogen starten met Clomid. In het verleden sloeg dit niet aan bij mij, maar ik moet van meet af aan beginnen. Ze willen heel voorzichtig zijn en mijn zwangerschap kan mijn lichaam veranderd hebben. Ik las hier dat Bloem ook een kindje verloren heeft, het spijt me zo voor jou.. Jij bent op dezelfde dag weer met Clomid gestart als ik denk ik. Wanneer moet je op controle? Ik volg en schrijf hier graag een beetje mee. Veel succes en goede moed iedereen!

Deel Deze Pagina