Essie1986, hoe is het gisteren gegaan? Hebben ze nu wel alles goed kunnen zien? Ik heb vrijdag een echo op CD11, maar gisteren ging de menstruatie opeens weer vrolijk door.. zondag was het weg, dus baal enorm. Vraag me ook af of het dan wel helemaal goed verloopt op deze manier als ik nu nog steeds de menstruatie heb
hier moest ik duphaston nemen om menstruatie op te wekken. volgens de gyn zou ik afgelopen zaterdag mijn regels moeten hebben. maar nog steeds niets. zit op dag 29nu. mijn vorige cyclus was 47 dagen (zonder duphaston) ik ben eens benieuwd of ze er toch iets vroeger gaan zijn.
Dat ken ik niet, zijn dat ook pilletjes, of spuiten? Dit was de 1e keer dat ik de Provera gebruikt heb, gelukkig werkte dat wel want 3 dagen later was mijn menstruatie er eindelijk na 4 maanden Is Duphaston er ook niet in verschillende dosissen te krijgen dan ? Misschien is wat je nu hebt te licht, dat het daarom alsnog niet komt bij jou.
@Essie wat vervelend dat geen eigroei gezien hebben. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je het er zwaar mee hebt dat het zwanger worden lang duurt. Ik vind trouwens echt niet dat je je aanstelt hoor, want het is ook heel zwaar. Zeker als mensen in je omgeving zwanger zijn of net een kleine hebben. Dat is heel herkenbaar! Het enige dat je kan doen is hoop houden en proberen positief te blijven. @Mikjee89 wat balen dat je nu weer een menstruatie hebt. Kan mij voorstellen dat baalt! @Saar24 hopelijk wordt jou cyclus korter. Ik ben vandaag begonnen met de eerste ronde Clomid 50 en ik heb nog niet veel bijwerkingen. Wel een soort opvliegers volgens mij en een beetje hoofdpijn. We zullen zien, maar vind het wel spannend.
Morgen heb ik de echo om te zien of de Clomid aanslaat! Ik ben zo benieuwd.. Hoe doen jullie het trouwens met je werk enzo? Ik heb nu al moeite met het elke keer smoezen verzinnen om later op het werk te komen, naar mijn idee word ik nu al ongeloofwaardig neem aan dat jullie ook afspraken met de gynaecoloog hebben als jullie ook aan de Clomid zitten
Nou. Ik werk niet maar je werkgever is je verpkicht vrij te geven als het bekend is. We zitten wel met het werk van mijn vriend maar zelfs hij krijgt vrij. Morgen weer een echo om te kijken of de 100mg aanslaat. Heb wel last van bijwerkingen nu en wil liever over op spuiten. Hopelijk mag en kan dat.
Mijn werkgever weet niet dat we hier mee bezig zijn. Over 2 maanden loopt mijn contract af en zou ik in principe een vast contract moeten krijgen dus ik ga geen risico opzoeken natuurlijk.. voor het zelfde geld zijn we nog 3 jaar bezig en loop ik zometeen hierdoor mijn vaste contract mis
Ik moest elke 2 dagen heen, en vandaag zou die nog wel eens groot genoeg gegroeid kunnen zijn...dus we hebben goed nieuws! En zoals mn aardige gynecoloog zei, we hebben huiswerk wij hoeven nu pas over 3maand terug te komen, tenzij we zwanger zijn. ja ik zou ook balen, doe ik ook elke keer weer...sterkte
ik ben ondertussen al aantal keren weer geweest, en mn eigroei was dit keer goed, en hij zou komende dagen nog wel eens kunnen springen.... Vandaag weer gehoort dat iemand zwanger is, en ik vraag me dan af van waarom hun wel? klinkt heel gemeen maar wij hebben het goed voor elkaar, en sommige die zouden niet zwanger moeten zijn zoals meiden die zwaar aan de drugs zitten! of is dit raar dat ik zo denk??heb het er echt moeilijk mee dat ik dit niet snap... meer zo waarom is dit zo oneerlijk verdeelt?? ik had ook hoofdpijn op de eerste dag van clomid en las dat dit normaal is. Maar de verpleging aan de telefoon zei dat het hier niet van kwam...naja het zal wel dacht ik...
Gisteren echo gehad, hierop was nog niets te zien dinsdagochtend terug, opnieuw echo om te zien hoe het er dan voor staat..
Zelfde verhaal dus Mikjee. Alleen ik ga een dag later omdat ik dinsdag niet kan. Kan een lange weg worden hoop voor je dat er bij jou wel eitjes groeien!
dat zijn pilletjes. ik moest ze 10 dagen nemen. maar vandaag zijn ze er gekomen op dag 33. dat valt nog mee he? ik zal zien wat de gyn er van zegt maandag.
normaal moet ik nu beginnen met clomid (straks echo) het is dan de 2de ronde. eerste ronde sloeg clomid (50mg) te goed aan waardoor ik 4 follikels op springen had. dus kans op een 4ling was heel groot. daarom die pilletjes om menstruatie op te wekken zodat we nu terug met clomid kunnen beginnen. deze keer maar 25mg maar straks eerst een echo om te zien of alle follikels weg zijn. zoniet dacht ik dat ik terug een week of meerdere weken pilletjes moet gaan nemen tot ze weg zijn. ik hoop dus dat er niets meer zit
Op mijn echo waren gisteren aan 1 kant een paar kleine eiblaasjes te zien. Vorige week was het aan beide kanten nog niets. Baarmoederslijmvlies was wel mooi dik. Maandag nog 1 keer een echo om te zien of er toch nog iets doorgegroeid is / gesprongen is tegen die tijd, anders wordt de dosis opgehoogd naar 100 mg. Had gehoopt dat er nu toch al wel wat meer zichtbaar zou zijn geweest
Bij mij heeft de 100 mg helemaal niks gedaan en omdat ik last van de bijwerkingen had ben ik ook gestopt. Ik stap nu over op spuiten. Heel veel succes dames! Ik hoop dat het snel bij jullie lukt.
bij mij was alles verdwenen. nu voorlaatste dag met clomid en dan terug een echo op cyclusdag 14. hopelijk dan geen 4 of 3 eitjes meer