Helaas niet vriend lief heeft een virus in zijn keel dus het werd hem niet maar die dag daarvoor hebben we heb wel goed benutigd das denk ik wel goed ook
@mikje89 Ik ben blij me ei is gister gesprongen er zat wel vocht in me buik door dat die gesprongen is maar het is een goeie eisprong geweest over twee weken telefonische afspraak gepland dus ben benieuwd
Ik val hier even tussen. Ik heb plots licht rozig bloedverlies.. Wat kan dit zijn? Verdorie toch . Ik heb vanavond een controle afspraak voor meting follikel bij dokter, dus ga wel snel meer weten, maar toch.. Ik ben bang dat eitje (op zondag 14 mm) is gestopt met groeien en dat het nu afvloeit, kan dat? Ik reageer nog op de andere berichtjes. Fijn Make it Happen dat je zwanger bent, proficiat!
Hebe wat vervelend.. ik durf niet te zeggen wat het kan zijn. Heb je er ook steekjes bij of slijmerige afscheiding?
Geen steekjes en heel weinig afscheiding. Ik had ook heel weinig baarmoederslijmvlies de vorige keer (4mm). Afwachten maar weer zeker.. Ik heb er wel geen goede hoop meer in.
Vervelend Hebe, het enige positieve wat ik kan bedenken is een ovulatie bloeding ? Ook al komt dat niet vaak voor. Hoop dat je vanavond meer duidelijkheid krijgt!
Ja ik dacht ook aan een ovulatiebloeding vandaar dat ik dat vroeg. Ik hoop voor je dat je vanavond toch goed nieuws krijgt.
Fijn dat het dagje rust jou goed heeft gedaan. Er gebeurt veel in je lichaam nu en dat is ook wel even wennen. Tenminste, dat vind ik wel. Bij mij is het ook op en af qua hongergevoel en vol zitten. Ik heb sneller honger, maar zit ook sneller vol Spannend hoor! Ik heb 25 april de 1e echo. Al best wel snel dus. Hopelijk mooie echo's voor ons.
@Pris die test is inderdaad positief! Heel fijn voor jou! Zoals Mikjeee ook al zegt, je hebt je kans goed benut hoor. Nu inderdaad 2 lange wachtweken. Ik zal voor jou duimen! @Hebe wat rot zeg dat je een beetje bloedverlies hebt gehad en nu in onzekerheid zit. Misschien kan het inderdaad een ovulatiebloeding zijn. Dat komt wel eens voor. Heb je al meer duidelijkheid?
@ Hebe dank je! @Bloem jij was nog benieuwd naar een foto van mijn zwangerschapstest. Deze is van vanochtend en het streepje is weer iets donkerder dan gisteren. De foto is helaas wel een beetje klein, maar wel duidelijk toch? Stom he, maar ik vond het testen vanochtend toch weer spannend. Ik vind het fijn om hier mee te kunnen lezen en te kunnen reageren op jullie posts. Als jullie het niet meer prettig vinden, omdat ik nu zwanger ben, dan begrijp ik dat volkomen. Dan verlaat ik de groep wel.
Bedankt allemaal voor jullie berichtjes. Ik moet vanavond om 19u (en altijd lang wachten) pas naar de dokter. @Make it happen: dat is duidelijk een positieve zwangerschapstest! O ik hoop er binnenkort ook zo eentje vast te houden. Geen probleem voor mij dat je hier blijft schrijven.
@Hebe: Ik hoop ook dat het "gewoon" een ovulatiebloeding is!! Heel veel succes zometeen Fijn Pris, dat je nu eindelijk toch een goede eisprong gehad hebt. Succes met je geduld bewaren @Make it happen: fijn dat je zo vlot terecht kan! Nu vraag ik me af waarom ik dan zo lang moet wachten op de 1e echo haha
@mikjee89 Het wachten vind ik.het moeilijkst hahah ik haat het maar hoop wel een mooie test te hebben
@Hebe bedankt voor je reactie op mijn foto en aardig dat ik mee mag blijven schrijven. Fijn dat je straks terecht kan. Veel succes en hopelijk toch een positieve echo! Ik hoop ook voor jou dat je snel een positieve test hebt! @Mikjeee blijkbaar verschilt dat per ziekenhuis ofzo. Ik vind het ook wel snel. Had verwacht dat ik pas vanaf 7 weken de 1e echo zou hebben. Nu daarvoor weer in spanning zitten @Pris herkenbaar hoor dat wachten moeilijk is. Dat is het ook helaas. Probeer afleiding te zoeken. Dat helpt mij in ieder geval altijd wel. Succes!
Probeer jezelf echt in te houden met testen, ga niet te vroeg testen want hier doe je jezelf alleen maar pijn mee. Ik heb mezelf kunnen inhouden tot 15dpo, toen was de test overduidelijk positief. Als je te vroeg test, krijg je straks teleurstellingen waardoor je jezelf alleen maar klote gaat voelen
Ik ga me proberen in te houde tot 26 april ik moet wel anders krijg.ik idd een teleurstelling en dat wil ik niet
Make it happen mooie test! Hoop dat het een beetje door begint te dringen haha. Ik had met 6 weken de eerste echo toen geloofde ik het pas echt. Ik hoop dat je mee blijft schrijven, en hopelijk kunnen we over een tijdje allemaal zwanger mee schrijven! Hebe weet je inmiddels al meer ? Succes.
Beter nieuws dan gedacht. Eitje is nu 16 mm, baarmoederslijmvlies 4,5 mm. De dokter maakte zich precies niet meteen zorgen om de lichte bloedingen. Hij sprak van een gevoelige baarmoederwand.. Ik moest bloed laten trekken en hij zou me vanavond nog bellen (tussen tien en elf) met verdere instructies. Ik blijf wel wat bang eigenlijk. Ik ben opgelucht, maar niet 100 procent opgelucht. Dat komt waarschijnlijk ook wel door alles wat er met me gebeurd is.. Anyway, wordt vervolgd .
Goedemorgen Dames, Ik ben er even een tijdje uit geweest, laatste keer hier schrijven was 29 maart. Heb vandaag weer eens gekeken en alles bij gelezen. @Mikjeee89: Hoe is het nu? Kan je genieten van je zwangerschap? @Hebe: wat ontzettend heftig zeg. Een gigantisch verlies, ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van een mooi klein kindje en mag hopen dat ze je deze keer goed in de gaten houden ook tijdens het gebruik van de hormonen! Goed nieuws van het eitje!! Weet je al iets meer over het bloed dat ze hebben afgenomen? @Candl: Ben je al begonnen met spuiten of moet je nog wachten? Ik heb over spuiten juist wel gehoord dat het heel effectief is. Ken veel verhalen waarbij clomid tabletten weinig deden en op het moment dat ze gingen spuiten het snel raak was. @Makeithappen: Gefeliciteerd!! Bij mij is het allemaal weer in gang gezet. De 6 eitjes waren gelukkig allemaal gesprongen en ik heb nu dus 25mg. Gisteren echo gehad en ik had er een van 19mm, 1 van 13mm en eentje van 10mm. Daar waren ze heel blij mee. Ze zei wel weer dat als deze cyclus goed zou gaan ik het opnieuw zelf mocht gaan doen zonder controles. Heb maar gezegd dat ik het fijner vind als ze mij nu gewoon in de gaten houden. Morgen echo om te kijken of hij is gesprongen.