vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hebe dat blijft spannend voor je, weet je inmiddels al meer en is het bloeden gestopt? Hopelijk groeit hij verder mooi door.

Maybebaybe wat fijn dat 25mg nu zo goed aanslaat!

Ik hoef geen progesteron te prikken, dus echt 2 weken wachten. Vind het nu al lang duren!

2. Make it happen

13 dec 2016
    98
    2
    8
    Vrouw
    @Hebe dat is wel positief nieuws. Mooi hoor, maar ik begrijp dat je nog niet helemaal opgelucht bent. Weet je al meer nu?

@Bloem dank je. Ja, ik kan er wel meer van genieten nu, maar ik denk ook dat ik na de echo het pas echt geloof. Hoe gaat het met jou? Kun je het wachten volhouden?

@Maybebaby wat fijn dat je er nu weer eitjes gegroeid zijn. Grote kans dat de 10 mm niet mee gaat doen en er 2 doorgroeien. Dat was bij mij ook het geval afgelopen ronde. Ik had ook 25 mg. Succes morgen en hopelijk goed nieuws!

3. saar24

saar24 Actief lid

30 jun 2008
    205
    2
    18
    belgie
    voor mij nog 5 dagen en dan kan ik testen. ben eens benieuwd. maar heb er geen goed oog op. ik denk dat we te laat hebben geklust...

4. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Doet bij jullie de ff app het wel?
    Heb al 2 dagen dat hij mijn data niet in de grafiek zet.
    Of ik heb het maximale aantal data kwa cyclus dagen overschreden ;)

5. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    In ieder geval nog steeds geen ei gevonden..
    2 woorden 9 letters.... Duurt lang!

6. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    @maybebaby: fijn dat je nu de juiste dosis hebt en van die overstimulatie af bent. Ben benieuwd of je eisprong nu inderdaad geweest is !

@hebe: nog meer te horen gekregen?

7. Hebe

Hebe Actief lid

1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Ik duim voor iedereen op het wachtbankje hier!

Ik moet deze middag weer op controle. Mijn bloedwaarden zeiden dat mijn hormonen nog wat te laag waren. Ik heb nog wat gebloed, maar ik moest ook een uitstrijkje laten doen woensdag, dus is waarschijnlijk ook daarvan..

Het is wel intens allemaal zo. Ze willen mij heel goed opvolgen en dat is goed, maar nu moet ik hier op de middag wel gewoon vertrekken op mijn werk. Ik hoop dat mijn eitje gegroeid is en dat ik één van de volgende dagen pregnyl mag zetten.

8. Hebe

Hebe Actief lid

1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Geen goed nieuws. Bloedingen worden erger. Baarmoederslijmvlies dunner. Eitje is wel 17 mm. Ik heb bloed moeten laten trekken en krijg dan waarschijnlijk straks te horen dat ik weer even aan de pil moet. Alles even laten rusten. Verdorie toch, er was al zoveel hoop op een shot :(.

9. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh balen Hebe! Waarom weer aan de pil? En hoe kan het dat je eitje wel mooi door groeit maar wel bloedverlies hebt? Sorry maar weet er niet zoveel van! Sterkte meid

Wennepen moeilijk hè om zoveel geduld te hebben! Hoop voor je dat je eitje snel springt.

Ik zit nu denk ik op dpo4 en vandaag steeds steekjes en lichte menstruatiepijn. Geen idee wat het is maar doordat ik steeds wat voel word ik nog ongeduldiger omdat ik wil weten wat er gebeurd in mn lichaam. Nog 10 dagen....

10. Hebe

Hebe Actief lid

1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Ik heb inmiddels meer duidelijkheid. De dokter belde me na het bekijken van de uitslag van mijn bloed. Mijn hormonen zijn erg laag. Ik heb een cyste, geen 'bruikbaar' eitje, zoals ze dachten.. De bloedingen die ik heb zijn menstruatiebloedingen. Ik moet nu twee weken de pil nemen om mijn baarmoeder wat te laten rusten.. Er is veel gebeurd, ik heb op twee maanden tijd twee curettages gehad. Waarschijnlijk is mijn baarmoederwand nog niet voldoende hersteld. Waarschijnlijk reageer ik ook niet goed op clomid en zal ik de volgende cyclus meteen moeten starten met spuiten.. Spuiten er hier intussen nog mensen? Het is weer heel wat en ik begrijp ook niet alles. Ik had zoveel hoop al op een kans en dat valt nu weer weg. Moeilijk al die teleurstellingen. Op 28 april heb ik eerst nog een eileideronderzoek. Dat willen ze voor de zekerheid ook nog even doen bij mij, zei de dokter aan de telefoon. Heeft er iemand dat al gehad? Ik werd een beetje overdonderd en heb niet echt kunnen vragen wat het precies inhoudt..

11. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Och hebe, wat een teleurstelling! Lukt het wat om er mee om te gaan?
    Wel fijn dat je duidelijkheid hebt en dan na 2 weken rust door kan met spuiten, volgens mij is er nog iemand hier die spuit.
    Dat eileideronderzoek is volgens mij hsg ofzo, ik ken het zelf niet, lijkt me wel weer heel wat voor je!
    Knuffel voor jou meid.

12. Hebe

Hebe Actief lid

1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Dank je Bloem. Lief. Gisteren was ook mijn uitgerekende datum, dus het is me allemaal wel veel bij elkaar. Best wel veel geweend. Gelukkig is er mijn fantastische man. We tellen nu af naar het eileideronderzoek en hopelijk mag ik daarna dan meteen beginnen spuiten. Hoe voel jij je? Spannend afwachten..

13. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Dag dames. Mag ik met jullie meeposten?

Ondertussen ben ik bezig met mijn 3e ronde met clomid (gisteren laatste ingenomen van 3e kuur). Als ik over 3 rondes nog niet zwanger ben gaan we over op spuiten van Gonal-F. Hopelijk lukt het binnen deze rondes! Vorige keer was het 3e ronde clomid raak.

Wat is bij jullie de indicatie om clomid te slikken?

14. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hebe sterkte! Hopelijk mag je daarna meteen verder.

Welkom papillons, slik je 50 mg? Hopelijk heb je binnen 3 maanden een positieve test! Ik heb geen diagnose gekregen behalve dan dat ik zelf geen eisprong krijg, en jij ?

Ik moet nog een weekje wachten voor nod, ben deze week steeds misselijk geen idee waarom.. nog even geduld.

15. pris92

pris92 Lid

21 jul 2016
    91
    5
    8
    NULL
    NULL
    Hey dames
    @hebe hoop dat het snel beter met je gaat
    @papillons welkom in.de groep
    @bloem23 spannend hoop dat je een.positieve test in handen heb
    Ik had even een vraagje mijn vriend zijn zwemmers worden gecontroleerd dinsdag mag je dan wel gemeenschap hebben voor dat het getest word

16. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pris toen dat bij mijn man getest werd vorig jaar mochten we 2 dagen daarvoor geen gemeenschap hebben maar weet niet of dit in elk ziekenhuis het zelfde is!

17. pris92

pris92 Lid

21 jul 2016
    91
    5
    8
    NULL
    NULL
    @bloem23
    Ik loop in een fertiliteitskliniek dus ik denk dat ik moet wachten helaas

18. Hebe

Hebe Actief lid

1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    #478 Hebe, 17 apr 2017
    Laatst bewerkt: 17 apr 2017
    Welkom Papillons! Ik heb ook geen echte diagnose gekregen. Mijn follikels groeien niet uit zichzelf. Toen ik na een paar maanden na het stoppen met de pil nog altijd mijn regels niet had gekregen, ben ik naar de gynaecoloog gegaan. Hormoonwaardes waren niet abnormaal eigenlijk, enkel amper follikelstimulerend hormoon. Wat is jouw diagnose? Ik wou dat ik preciezer wist wat er mis is en iets kon doen, maar daar ben ik vast niet de enige in.. Clomid slaat bij mij niet goed aan, dus volgende cyclus spuiten waarschijnlijk. Even wachten tot de volgende controle 28/04 - ik heb dan meteen een eileideronderzoek..

Bloem, misselijk zijn kan best wijzen op een zwangerschap. Je was de vorige keer ook snel zwanger, niet? Wanneer was dat eigenlijk? Ik krijg alweer tranen in mijn ogen als ik aan jouw verlies moet denken.. :( Ik voelde me zelf ook bij momenten misselijk, niet heel erg, maar toch en ik was vooral veel sneller uitgeput, bv bij het sporten. Toi toi.

Pris, hier was het 2-3 dagen onthouding voor test van sperma. We hebben er hier veel mopjes over gemaakt, maar uiteindelijk was het toch heel belangrijk voor mijn man en duurde het ook wel eventjes vooraleer hij het zaad in zijn potje had :).

19. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hebe vorig jaar ben ik in mei naar 2 rondes clomid zwanger geraakt en hem met bijna 38 weken kwijt geraakt. Ik ben toen ook erg misselijk geweest, maar dat kwam pas na de test niet meteen na de eisprong.
    We zullen het zien volgende week, kan zelf niet geloven als het meteen zo is haha dankje!
    Jij ook succes met wachten..

20. pris92

pris92 Lid

21 jul 2016
    91
    5
    8
    NULL
    NULL
    Hey dames
    Misschien een rare vraag maar ik heb elf april mij eisprong gehad dag daarvoor gemeenschap gehad en ik deed net een ovulatie test en er staan weer twee.streepjes eentje iets lichter maar die streep moet toch allang weg zijn of zie ik dat verkeerd

Deel Deze Pagina