vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Make it happen

13 dec 2016
    98
    2
    8
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ik heb vanmiddag een mooie echo gehad en een duidelijk kloppend hartje gezien :) Het zag er goed uit volgens de verloskundige. Over 2 weken heb ik weer een echo en dan kan ze ook de uitgerekende datum beter bepalen. Ik ben erg opgelucht!

Hopelijk voor jullie ook allemaal mooi nieuws binnenkort!

2. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw

Ik ben nieuw in deze topic . Van harte gefeliciteerd. Was t een zwangerschap in eigen cyclus ?

3. pris92

pris92 Lid

21 jul 2016
    91
    5
    8
    NULL
    NULL
    @Make it happen
    Wat fijn dat het allemaal.goed gaat hoeveel weken ben je nu en vanaf wanneer krijg je een echo

4. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat het er allemaal goed uitzag ! Konden ze een indicatie geven van hoever je nu bent? Of nog helemaal niet? Wel fijn dat je het hartje al hebt gehoord !!:)
    Ik moet morgen nog een paar uurtjes werken & dan hebben wij ook eindelijk de echo :D

5. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Wat fijn dat je een hartje hebt gehoord meis!
    Genieten geblazen hihi.

6. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat fijn make it happen! Hopelijk kun je nu gaan genieten.

Succes morgen mikjee! Hopelijk een mooie echo voor jou. Normaal kun je het hartje zien vanaf 6 weken en pas horen na 10 weken. Ze geven vaak wel een indicatie hoe ver je bent maar de uitgerekende datum word dan zeker met de termijnecho.

Hebe jij moet vrijdag naar het ziekenhuis toch ? Alvast heel veel succes.

Ik ben weer gestart met de clomid! Voel me opzich wel goed, ben alleen erg benieuwd waneer de eisprong zal zijn omdat mijn man over 2 weken een weekje weg is, dus dat vind ik wel spannend!

7. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    @Make it happen wat fijn! Mooi om te zien he!

Ik vond de 1e echo zo bijzonder! Een vlekje met daarin een knipperlichtje <3

8. Kim111

Kim111 Actief lid

8 jun 2015
    109
    5
    18
    @Make it happen Wat fijn!! Nu lekker genieten van je zwangerschap!

@mikjeee spannend de echo zo meteen! veel succes!

9. MaybeBaby89

13 okt 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
  10. Kim111

Kim111 Actief lid

8 jun 2015
    109
    5
    18
    Ik ben vanmorgen weer bij de gynaecoloog geweest en de eitjes waren nog niet gesprongen. Heb nu een Pregnyl spuit gekregen. Heeft iemand hier ervaring mee?

11. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    De echo was super ! Alles zag er goed uit, we hebben het hartje zien kloppen en zelfs al gehoord ! Echt super :D De schatting was nu 8 weken en 4 dagen

12. Make it happen

13 dec 2016
    98
    2
    8
    Vrouw
    Dankjewel allemaal :)

@Baby2017 ik heb Clomid 25 mg gebruikt en dit was de eerste echte rond en direct zwanger. Nooit verwacht. Leuk dat je ook mee gaat schrijven. Ga je ook beginnen met Clomid? Zo ja wanneer?

@pris92 ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger en de volgende echo heb ik op 9 mei. Nog eenmaal in het ziekenhuis en als alles dan goed gaat, dan mag ik naar de verloskundige. Hoe voel jij je nu?

@Mikjeee89 een echte indicatie konden ze nog niet geven, daar is het nog te klein voor. Maar het zag er in ieder geval goed uit bij een zwangerschap van 6 weken en 1 dag. Dat kan goed kloppen. Super! Heel fijn! Mooi ook dat je het hartje zelfs kon horen. Dat lijkt mij ook heel leuk! Nu ook gerustgesteld?

@Bloem fijn dat jij je goed voelt! Oh dat wordt dan inderdaad spannend. Hopelijk kun je deze ronde toch goed besteden;)

@papillons ja ik vind het ook heel bijzonder en mooi om te zien. Het blijft toch een soort wonder vind ik.

@Hebe veel succes vrijdag in het ziekenhuis!

@Kim volgens mij wordt Pregnyl gebruikt om de eisprong op te wekken, maar ik heb er geen ervaring mee. Hebben ze jou dat niet verteld in het ziekenhuis? Veel succes en hopelijk krijg je een mooie eisprong!

13. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    @Make it happen: Ja, dit geeft mezelf wel meer rust gelukkig.. Toch die bevestiging dat alles er goed uitziet.
    Hoe voel jij je nu verder?

14. pris92

pris92 Lid

21 jul 2016
    91
    5
    8
    NULL
    NULL
    @Make it happen
    Ik voel me tot nu toe goed
    Ben alleen heel moe en soms misselijk

15. Hebe

Hebe Actief lid

1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    #535 Hebe, 26 apr 2017
    Laatst bewerkt: 26 apr 2017
    Bedankt voor de succesberichten voor vrijdag. Ik hoop dat het een beetje meevalt en vooral dat die cyste weg is en we weer verder mogen..

@Mikjeee89 en Make it happen: super dat jullie goede echo's hadden! Die echo's zijn zo bijzonder. Ik kijk er alweer naar uit..

@Kim111: ik heb ervaring met pregnyl. Het prikken ging goed bij mij..Niet echt pijnlijk bij, want dat lees je soms. Gewoon even een prikje. Vloeistof inspuiten was geen probleem. Ik had daarvoor wel al fostimon gespoten, dus ik had al een bepaalde handigheid. Je spuit zwangerschapshormoon in je en dat merk je.. Ik had vooral een opgeblazen gevoel en zwaardere borsten. Ik was ook moe en sneller uitgeput als ik een inspanning deed, maar achteraf bleek ik ook zwanger, dus weet niet of dat daardoor kwam. Helaas ben ik die kindjes verloren.. Wanneer moet je de pregnyl zetten? Het handige is wel dat je zo goed kunt timen he. Succes!!

16. Kim111

Kim111 Actief lid

8 jun 2015
    109
    5
    18
    @Hebe bedankt voor je reactie! Ze hebben de spuit meteen woensdag na de echo in het ziekenhuis gezet. Vond de spuit ook niet pijnlijk. Ik ben vandaag ook zo ontzettend moe maar of dat dood de spuit komt weet ik niet.

Moest jij vandaag weer naar het ziekenhuis?

17. Make it happen

13 dec 2016
    98
    2
    8
    Vrouw
    @Kim111 fijn dat je de spuit niet pijnlijk vond. Hopelijk wordt de vermoeidheid snel minder.

@Hebe ja heel bijzonder een echo. Dat hoop ik ook voor jou! Hoe is het vandaag gegaan in het ziekenhuis?

@Mikjeee89 dat kan ik goed begrijpen hoor. Heel logisch! Ik voel me op zich wel goed, maar de misselijkheid neemt wel toe en ook heb ik afkeer en juist een voorkeur voor bepaalde producten. M.n. 's ochtends, maar met vlagen ook overdag. Ik merk dat kleine beetjes eten verspreid over de dag wel helpt. Ook ben ik meer vermoeid en heb ik sinds gisteren een soort spierpijn in mijn onderbuik. Alsof ik buikspieroefeningen heb gedaan. Maar ja allemaal voor het goede doel :)

@pris92 dat is minder leuk. Herken het. Meestal is dat in het eerste trimester het ergst.

18. Hebe

Hebe Actief lid

1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen

19. Hebe

Hebe Actief lid

1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Update van mijn hsg (eileideronderzoek): eileiders zijn mooi doorgankelijk, oef EN mijn cyste was ook weg, nog een oef. Ik mag dus weer starten - zo opgelucht. Ze geven me wel geen clomid meer gelet op vorming van cyste en dun baarmoederslijmvlies. Ik moet vanaf cyclusdag 2 fostimon spuitjes zetten, telkens een dag wel en een dag niet. Op cyclusdag 9 of 10 moet ik dan weer op controle (afspraak nog maken - eerst moeten mijn regels doorkomen). Blij dat ik weer mee mag doen!

Baby2017, ben jij al bezig met spuitjes?

20. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hebe wat fijn dat de uitslagen goed waren! En natuurlijk dat je weer verder kan, wat zullen jullie opgelucht zijn!

Deel Deze Pagina