Jammer doobie. Is altijd zo zuur het als je telkens goede hoop hebt en dan weer ongi word... Wij zijn net terug van een lang weekend op de camping. Het hele weekend niet geklust met mekaar vanwege luchtbed wat langs onze zoon lag Ook niet getemperatuurd. Vanmorgen wel en zag dat ik een stijging heb maar hoeveel dagen?? Vanmiddag weer even spieken naar mijn follikelen in het zkh.
Blijkbaar heb ik dus van het weekend een eisprong gehad! Helaas niet goed benut deze ronde. Dit weekend op de camping gestaan dus... Mag 20 juni voor controle terug.
Oh, wauw! Dat is snel gegaan, dan! Zie dat je vrijdag nog gezellig hebt gehad, zaadjes kunnen het zolang wel overleven dus je hebt nog kans! Ik ga morgen ook weer spieken. Denk dat ik wel iets van druk voel in mn buik, maar zeker weten doe ik het niet. Verder geen vruchtbaar slijm, maar heb ik al maanden niet meer.. Voordeel bij mij is dat ik niet vanzelf een eisprong krijg, haha. Dus kan goed timen
Dat vind ik straf Wennepen dat je zo snel een eisprong hebt gehad terwijl je bij laatste meting maar eitje van 11 mm had! Ons lichaam zit toch raar in elkaar.. Zoals fluffyfishy ook al zei, zaad blijft wel even leven in je lichaam, zo rond 72u dacht ik, dus wie weet.. Fluffyfishy, succes morgen!
Ja, toch de juiste druk gevoeld. Zat er 1 van 20 mm en 1 van 13 mm (toch weer twee. Alhoewel die van 13 waarschijnlijk niet mee zal doen) Heb meteen mijn injectie geplaatst, dus vanavond en morgenavond vrijadvies En dan weer 10 lange dagen wachten..
Wennepen wat fijn dat je een eisprong hebt gehad en de clomid zijn werk doet! Zaad kan een paar dagen blijven leven, spannend. Doobie balen, hopelijk ben je weer vol goede moed met de volgende ronde begonnen. Hebe voor jou zijn het nu de laatste wachtdagen toch? Wanneer ga je testen? Ik hoop op goed nieuws voor je!! Saar lukt het je om de wacht weken door te komen ? Fluffyfishy wat een goed nieuws! Spannend. Succes allemaal meiden, knuffel voor jullie.
Bedankt Bloem! Hoe gaat het nu met u? Heb je al kwaaltjes? Had jij eigenlijk een vermoeden dat je zwanger was tijdens je wachtweken, bepaalde symptomen? Het wachten duurt lang.. Ik zou mijn eisprong zondagmorgen 28 mei moeten hebben gehad. De dokter zei dat ik maandag 12 juni mag testen. Ik ga proberen tot zondag te wachten. Ik hoop zo op goed nieuws! Fluffyfishy, wat goed!! 10 dagen wachten na eisprong? Kan zo'n testje zo vroeg iets opsporen dan? Toi toi!
Hebe ik had tot de innesteling geen symptonen. De innesteling leek ik te voelen toen 8 dagen na de eisprong. Ik voelde steken in mijn onderbuik en een druk, ik herkende dit van mn vorige zwangerschap. Daarna vaak menstruatie pijn en waren mn darmen aan het rommelen. Deze buikpijn maakte me wel onzeker, verder toen geen symptomen. Vanaf dag 10 dpo begonnen met vroege testen en die waren al positief, ik kan nooit wachten. Sinds deze week beginnen de kwaaltjes, erg moe ik kan de heledag wel slapen en misselijk en hoofdpijn! Maarja dat ken je vast wel! Heel veel succes met wachten, ik duim voor je op een mooie positieve test!
Ik heb het nog nooit ontdekt, haha, maar kan wel zoals ik vaker zie op het forum. Ik hoef ook niet langer te wachten, want mijn LF is maar 10 dagen. Op dag 11 na eisprong word ik altijd al ongesteld,
Ah te snel op verzenden gedrukt. Hebe: je zit nu dus ook al op 10 dpo! Wachten tot zondag, knap hoor. Bloem: vervelend die kwaaltjes! Maar ze horen er bij. Die vriendin, waar ik eerder over vertelde, ligt in het ziekenhuis vanwege uitdroging. Ze moet wel 30x per dag spugen. Dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Hoi dames, Ik lees nu al een tijd met jullie mee, hopelijk vinden jullie het goed als ik ook mee schrijf. Het is toch fijn om met 'lotgenoten' te praten, omdat die (helaas) weten hoe het is Mijn verhaal ik het kort, in maart is er pcos vastgesteld nadat mijn menstruatie voor een lange tijd weg bleef. Gestart met primolut en clomid 50mg, op dag 19 was het eitje 18,5mm maar dat is later helaas een cyste worden. Opnieuw primolut en clomid 100mg genomen, op dag 15 een ei van 17mm, op dag 16 mocht ik pregnyl spuiten en nu helaas wel ongesteld geworden, al is het ook fijn dat dit na maanden weer een keer uit zichzelf is gekomen. Omdat 100mg is aangeslagen, hoef ik niet meer langs het ziekenhuis voor echo's. Ik zal het nu dus met ovulatietesten moeten doen. Zijn er hier ook meiden die zonder fm clomid slikken? En slikken jullie nog vitamines naast foliumzuur en vitamine d? Ik duim voor iedereen dat iedereen snel een positieve test mag krijgen en Bloem23 gefeliciteerd!
Welkom Chloe. Wat vervelend dat je hier moet aansluiten. Ik vind het ook fijn om met lotgenoten te praten. Ze weten toch waar je over praat.. Fijn dat de 100 Mg Clomid aanslaat bij jou. Protocol in ons ziekenhuis was eigenlijk ook 1 ronde volgen en dan 5 rondes zonder metingen. Alleen krijg ik niet vanzelf, of te laat, mijn eisprong. Ik word dus nu wel iedere maand gevolgd om te kijken wanneer ik mijn injectie Ovitrelle moet zetten. Dit zorgt voor een eisprong. Ik slik een multivitamine met alles erin en extra vitamine d en b12 omdat ik daar tekorten in heb.
Dankje Fluffyfishy! Vervelend dat je ei niet uit zichzelf springt, maar ook fijn dat ze je goed volgen! Met de Pregnyl vond ik het ook een geruststelling dat ik wist dat het eitje zou springen, nu maar hopen dat het niet weer een cyste wordt . Je mag dalijk op het wachtbankje zie ik, spannend!
Dat ziet er inderdaad goed uit! Ben daar nog een beetje onbekend mee maar denk dat ik ook vanaf nu mijn temperatuur ga bijhouden. Hij zou nu eigenlijk hoog moeten blijven toch? Of in ieder geval niet moeten zakken naar je temperatuur op 4/5 juni? Op 6 juni zie je een duidelijk piek, daar kan je dus uit leiden dat je eisprong is geweest?
Idd temperatuur moet hoger blijven dan je basale temperatuur. Bij mij dus boven de 36.55. En de dip die je ziet na eisprong is het gele lichaam. Heeft iets met de productie van progesteron te maken geloof ik. Als ik dadelijk rond de 7/10 dpo zit kan er nog een implantatie dip voorkomen maar dat is niet altijd zo. Temperaturen is geen exact sience. Je kunt er makkelijker je eisprong mee opsporen maar een echte zwangerschap is toch alleen maar op te sporen via testen doen
Zo, de teleurstelling is inmiddels weer wat weggezakt.. dus kan nu weer normaal doen.. Sorry hoor! Volgende week vrijdag gaan we weer even kijken of we een ei hebben.. ik ben benieuwd!