vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim111

Kim111 Actief lid

8 jun 2015
    109
    5
    18
    @Hebe spannend! Wat duurt dat wachten lang he.. Hoop echt dat je zondag goed nieuws hebt! Je hebt dan al zo de neiging om nu al te gaan testen he..

@wennepen80 voor jou ook spannend! Zaadjes kunnen best lang overleven dus er is een kans :)

@Chloe28 Ik heb geen ervaring met Clomid zonder fm, maar als alles goed aanslaat en er zijn geen bijzonderheden is dat vaak de procedure geloof ik.

@Doobie het is altijd weer een teleurstelling. Probeer positief te blijven (ook al is dat moeilijk) en weer uit te kijken naar de volgende meting

@fluffyfishy voor jou is het ook weer spannend.. Na vanavond weer afwachten.. Hopen op een goede ronde!

Ik heb gister de eerste echo gehad en we krijgen een tweeling! Kan het nog steeds niet helemaal geloven. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan want ben pas 8 weken

wennepen80 vindt dit leuk.
  2. Hebe

Hebe Actief lid

1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    #682 Hebe, 9 jun 2017
    Laatst bewerkt: 9 jun 2017
    Welkom hier Chloe. Hopelijk groeit er ook bij jou snel een babytje in je buik!

Ik had net een beetje bruinverlies.. ben dus bang dat het voorbij is :(.

En proficiat Kim met je bijzondere zwangerschap! Was vast even verschieten.. Ik herinner het me nog zo bij mij, dat waren er dan wel drie..

3. Kim111

Kim111 Actief lid

8 jun 2015
    109
    5
    18
    Ahh wat balen weer Hebe :(

Ik moest inderdaad ook nog aan je denken vanmorgen.. Wat verschrikkelijk wat jullie meegemaakt hebben. Ik had ook zo gehoopt dat het deze ronde zou lukken voor jullie

4. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Hebe wat balen zeg! Hopelijk is het iets anders, maar je kent je lichaam het beste. Als ik op 9 dpo vol met puistjes sta, weet ik ook altijd genoeg..
    En wauw @Kim111 een tweeling! Wat bijzonder zeg :) van de schrik bekomen? Weten ze al of het een of twee-eiig is?

5. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Een tweeling Kim111!
    Wat leuk!!
    Ben zelf van een tweeling dus kan er over meepraten ;)
    Niet teveel zorgen maken meis en genieten van je wondertjes.

6. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wauw kim wat leuk voor jullie! Geniet ervan. Voel je je goed ?

Hebe wat balen, hopelijk is het iets anders en zet het niet door...

Succes meiden!

7. Hebe

Hebe Actief lid

1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Bloedingen worden heviger.. Er was al zoveel hoop. Zo moeilijk. Ik zag tranen in mijn man zijn ogen.. hij weent nooit, behalve toen ons kindjes geboren werden.. Ik vind het zo pijnlijk. Ik voel me zo schuldig dan. Even terug ergens moed gaan rapen en verder gaan. Iets anders zit er niet op.

8. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Lijkt me ook moeilijk om de pijn van je man te zien. samen pijn hebben en het even moeilijk hebben is oké, zoek dan ook steun bij elkaar! Maar voel je niet schuldig. Jij kunt hier niets aan doen/veranderen. Hopelijk vind je snel weer de moed om verder te gaan!

Ik heb woensdag mijn Ovitrelle gespoten, maar tot nu toe geen stijging van mijn temperatuur. Wordt er erg onzeker van.. bang dat dit ook niet werkt voor mij.

9. Kim111

Kim111 Actief lid

8 jun 2015
    109
    5
    18
    Wat erg om dat te zien dat verdriet Hebe.. iedere keer die hoop en dan weer die teleurstelling. maar jij moet je niet schuldig voelen jij kunt er helemaal niets aan doen! Knuffel!

Ze weten nog niet of het een of twee-eiig is maar ik denk zelf twee-eiig omdat ik deze ronde 2 grote eitjes had. Ik voel me verder goed alleen veel hoofdpijn maar dat heb je er natuurlijk allemaal voor over!

@fluffyfishy hopelijk gaat je temperatuur toch nog stijgen! Je wordt er zo onzeker van he..

10. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hebe wat verdrietig voor jullie, het is zo moeilijk. Maar ik hoop dat het jullie lukt om weer positief door te gaan. Mag je doorgaan met spuiten ?

Fluffyfishy is je temperatuur al gestegen ?

Fijn dat je je goed voelt kim, geniet ervan!

Ik heb morgen de echo, vind het heel spannend. Ben inmiddels weer erg beroerd dus even doorzetten!

11. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ja, maar helaas geen betrouwbare temperatuur ivm laat in bed en wat alcohol..
    dus morgen nieuwe kans ;) alhoewel ik er vanuit ga dat hij wel geweest is als ik kijk naar mijn afscheiding..
    Heel veel succes morgen bij de echo! Hopelijk zie je een mooi knipperend hartje :)

12. Kim111

Kim111 Actief lid

8 jun 2015
    109
    5
    18
    Heel veel succes morgen Bloem! :)

13. Angel2017

Angel2017 Lid

11 jun 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hallo dames ik ben nieuw hier. Super fijn dat dit soort forums bestaan. Soms voel je je even alleen en lijkt het of niemand het begrijpt... ik weet sinds kort dat ik pcos heb. Ik ben met clomid 50 mg begonnen dit werkte niet. Nu gebruik ik 100 mg eitje begint te groeien, ze hebben nu gezegd dat ik het 6 maanden zelf zonder controles moet gaan doen. Dit vind ik echt heel spannend. En toch wel vervelend omdat je nu niet weet of het wel echt aanslaat. Zit vandaag op dag 14 van me cyclus voel heel de dag steken in me eierstokken.

14. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Spannend tijd dan.
    14dpo misschien bijna eisprong?
    Maar doen ze dat niet bij houden voor jou met hulp van echo's?

15. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel meiden!
    De echo was goed, nog erg klein nu 6 weken maar het hartje klopte al! Nu rustig wachten tot de volgende echo!

Voor jullie veel succes allemaal, ik gun het jullie zo xx

wennepen80 en Angel2017 vinden dit leuk.
  16. Chloe28

Chloe28 Lid

8 jun 2017
    12
    2
    3
    Vrouw
    Hebe Sterkte :( is fostimon een beetje hetzelfde als clomid?

Kim111 Wat leuk, een tweeling! Gefeliciteerd!

Bloem23 Ah wat moet dat bijzonder zijn om mee te maken! Ik hoop dat wij allemaal ook snel mogen volgen

Angel2017 Deze maand moet ik ook voor het eerst clomid slikken zonder fm, vorige twee keer hebben zij dit wel gedaan, hoop dat je je ei krijgt/kunt vinden! Gebruiken je geen ovulatietesten?

17. Angel2017

Angel2017 Lid

11 jun 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Ja ik kreeg controles maar ze besloten toen ineens dat het niet meer hoefde

18. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    @Angel2017 welkom! Wat raar dat ze je niet eens een hele ronde volgen.
    @Bloem23 jaaa een hartje! Wat fijnnn!

Hier blijft mijn temperatuur laag, iets klopt er niet. Ovitrelle heb ik woensdag gezet dus had uiterlijk vrijdag, heeeeeel misschien zaterdag, mijn eisprong moeten zijn geweest.
    Ik heb gebeld naar de poli met het verhaal en de gyn heeft mij ook nog teruggebeld vandaag. Ze vertrouwt niet blind op temperatuur maar vindt het ook vreemd dat de temp vorige keer wel goed steeg. Nu moet ik woensdag/donderdag mijn progesteronwaarde laten prikken zodat ze die kan vergelijken met de vorige keer. Vrijdag belt ze me dan weer met de uitslag. Spannend dus nog even..

19. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Hoi meiden!

Ik ben ook nieuw hier. Heel fijn om zo ervaringen en herkenning te lezen van een ieder die in hetzelfde schuitje zit. De dierbaren die weten dat wij in de MMM zitten vinden het allemaal vervelend voor ons, maar toch is dat anders dan iemand die precies hetzelfde voelt..

Vanaf januari worden wij behandeld in een fertiliteitskliniek. Vanaf april ben ik begonnen met Clomid50 omdat mijn cyclus erg lang was en mijn eitjes daardoor niet goed rijpten.
    Eerste ronde Clomid ging volgens het boekje, maar vorige cyclus begon ik al te bloeden op dag 21. Het maakt mij soms ook lichtelijk onzeker. Clomid moet op dag 3 geslikt worden en morgen is mijn dag 3. Nu heb ik de afgelopen week 5 dagen (flink) bruinverlies gehad en vanaf vrijdagavond laat (23:00) zette het pas echt door en is het helderrood. (begreep als het pas savonds laat begint, je dan pas vanaf de volgende dag mag rekenen). Zojuist zag ik dat het bloedden alweer af nam. Komt het dan nu wel goed als ik morgen pas met de Clomid start? Het maakt mij soms zo onzeker haha...

Iedereen veel succes!!

20. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ben je niet bang voor overstimulatie van je eierstokken?
    Dadelijk heb je 4 eitjes die springen

Deel Deze Pagina