Ja ik weer niet meer wat ik moet denken of doen. Ze zijn zo laks. Ze vonden het na cyclus dag 12 genoeg en ik kon thuis zelf verder gaan zonder echo's.
Angel2017 Zoals wennepen80 zegt, ik zou er inderdaad ook op staan dat ze deze cyclus volgen. Als dit goed aanslaat kan je inderdaad zelf alleen verder gaan zonder fm. Heel raar dat je niet meer hoeft terug te komen, als ze niet eens weten of het goed aanslaat of zelfs té goed
Welkom Caro25 en Angel2017 EN heel veel succes! Caro25, het maakt je inderdaad verschrikkelijk onzeker - en het lijkt ook altijd bij jou net niet te lopen zoals het zou moeten.. Ik weet er alles van. Doorbijten en moed houden, al is dat niet altijd eenvoudig. Het komt wel! Angel2017, jee ik vind echt dat ze je minstens 1 ronde moeten volgen hoor! Het is zo belangrijk en ook gevaarlijk.. Ik ben zwanger geweest van een drieling door slechte opvolging (maar ik wist toen niet dat ik slecht werd opgevolgd, ik had geen idee en niemand wist dat ik met een hormonenbehandeling bezig was toen). Ik zou wel overwegen om naar een andere dokter/ ziekenhuis te stappen. Ik wil je niet bang maken, maar heb zelf zo'n slechte ervaring en wil niet dat er nog iemand dat overkomt. Chloe28, fostimon is niet helemaal hetzelfde als clomid, maar het doet ook wel je eitjes groeien. Het is follikel stimulerend hormoon dat je inspuit. Ik ben nu wel overgeschakeld naar menopur, maar dat is erg gelijkend, ook follikel stimulerend hormoon, maar hier zit ook een beetje LH bij. Ik maak heel weinig zelf hormonen aan blijkbaar.. Alles ligt stil bij mij. Bloem23, een kloppend hartje, super, ik ben zo blij voor je!! Ik kijk er zelf zo weer naar uit - die echo's zijn onbeschrijflijk he.. Veel succes verder - ik duim voor een goede zwangerschap, tot het einde..
Hebe, ohh jeetje een drieling. De zwangerschap is niet doorgezet neem ik aan?. Ik ga ze idd maar bellen dan....
Toch wel.. ik ben 22 weken zwanger geweest van drie wondermooie meisjes. De dokter die mij toen volgde en ook mijn medicatie heeft gegeven, bleef altijd vrij rustig onder mijn drielingzwangerschap. Achteraf hoorde ik van andere dokters dat die dokter vele fouten met mij heeft gemaakt en dat ik een reductie had moeten laten uitvoeren, dat je daar eigenlijk niet in te kiezen hebt.. maar dat wisten we allemaal niet. Ik had al een serieuze buik op 22 weken, ze zeiden dat mijn baarmoeder ongeveer zo groot was als iemand die 34 weken zwanger is van een eenling.. Ik heb plots weeën gekregen en voor 24 weken grijpen ze in België niet in (geen weeënremmers of dergelijke). De bevalling was het meest pijnlijke moment uit mijn leven. De kindjes hebben nog vele lange minuten op mij geleefd en bewogen. Ze waren prachtig, helemaal af, enkel nog heel klein (zwaarste en langste kindje was 435 gram en 28 cm lang). Ik wil je niet bang maken met dit verhaal, maar wees aub voorzichtig. Ik wil niet dat dit ooit nog iemand overkomt - zelfs niet mijn grootste vijand (mocht ik die hebben).
Nou ik krijg gewoon kippevel, wat fijn dat je dit deelt ik wist hier nog niet zoveel over. Ik ga toch maar actie ondernemen dan, dit gun je idd helemaal niemand.
Hebe wat heftig zeg ! Wennepen hoe gaat het met jou, ongeveer 10 dpo toch? Angel2017 heb je al contact gehad met het ziekenhuis? Ik had gister een evaluatiegesprek met mijn arts, hij gaf aan dat mijn cyclus wel gevolgd moet worden en ik pregnyl moet spuiten omdat mijn eitje de eerste keer een cyste werd. Dinsdag heb ik dus weer een afspraak voor een echo.
10dpo ja maar mijn temperatuur is al 3dagen gekelderd dus verwacht mijn ongi wel een keer van het weekend
hier een testje gedaan 12 dagen na iui. negatief. nu 15 dagen na iui. nog steeds geen regels te zien. maar ik heb al hoofdpijn gekregen.meestal teken dat menstuatie er aan komt.. maandag bloedtest laten doen..
Wennepen Saar24.. toch wel spannend. Hou ons op de hoogte! Deze morgen controle, cd 9, nog weinig beweging aan eierstokken.. Het gaat zo traag bij mij. Verder spuiten, maar ze willen nog niet ophogen. Woensdag opnieuw op controle.
Jammer @wennepen80 eerste ronde mislukt.. ga je nu verder zonder echo's? @Hebe cd 9 is toch best vroeg nog? Bij mij is er op dag 9/10 ook nooit wat te zien en op dag 14/15 is er al een follikel groot genoeg. Of werkt dat anders met spuiten? @Chloe28 goed dat je nu toch gevolgd gaat worden! Hopelijk dinsdag een mooi ei en geen cyste @saar24 jammer van je negatieve test.. @hier.. ik weet het allemaal niet zo goed. Woensdag heb ik mijn bloed op progesteron laten prikken en de gyn belde me vrijdag op dat er een goede eisprong had plaatsgevonden. Ze zei dat het overeenkwam met een eisprong vorige week vrijdag en dat de Ovitrelle goed zn werk gedaan heeft. Het kan ook haast niet anders dan dat Ovitrelle zorgt voor een eisprong, maar mijn temperatuur spreekt dat zo tegen. Deze is pas vanaf dinsdag gestegen. Ik hoop dat de gyn gelijk heeft natuurlijk, dan zit ik nu op 9dpo, anders op 6 dpo. Ik ga zaterdag een test doen als ik niet eerder ongesteld ben. Dan zit ik voor beide scenario's goed.
@fluffyfishy, ik neem eigenlijk nooit mijn temperatuur. Ik hoorde dat er zoveel andere factoren een invloed hebben op je temperatuur en door de pregnyl weet je toch zeker wanneer je je eisprong heb gehad - dat zeggen mijn dokters toch. Ik zou je daar niet te veel zorgen over maken dus. Fijn te lezen dat er bij jou op cd 9 ook meestal niets te zien is en dan vrij snel daarna wel. Bij mij gaat het altijd wat traag. Ze durven mij geen hoge dosissen geven. Vorige keer heb ik 27 dagen spuitjes gezet vooraleer er een eitje groot genoeg werd. Ik hoop echt dat het nu sneller gaat.. Saar24, hoe gaat het met u? Wennepen, jij terug gestart? Al een beetje bekomen? Ik had toch een weekend nodig om terug wat moed te rapen..
Hoi meiden, ik lees al een poosje met jullie mee... ik ben vandaag gestart met Clomid. Vind het best spannend!! Op dit moment voelt het echt als een kans om onze kinderwens waar te maken, omdat ik PCOS heb. Good luck ladies! Liefs Dio
Trug van echo links 18,5 en rechts nog verassing ei van 17 mm vanaaf de pregnyl en woenadag de inseminatie
Vanmorgen bloed laten prikken voor fsh. Die was de vorige keer te hoog en dat vonden ze raar in het zkh. Daarna de gynaecoloog gebeld over mijn afspraak van morgen. Van mij hoeft die niet door te gaan vanwege ongesteldheid maar daar is het een beetje een raadsel waarom ik deze afspraak had moeten maken.. Vorige keer invalgynaecoloog van een ander zkh gehad en die hebben blijkbaar andere richtlijnen. Ook meteen gevraagd of ik mijn dosis clomid mag verhogen naar 100 aangezien mijn enkele eitje zo traag reageerde de vorige cyclus. Vandaag cd 3 dus hoop dat ze snel terug bellen zodat ik mijn eerste dosis kan gaan slikken. Gewoon weer met frisse moed verder met de volgende ronde. Positieviteit altijd hoog bij mij