vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hopelijk wordt je snel gebeld . :D t blijft iedere maand spannend he ... Ik duim voor je op goed nieuws vandaag.

2. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Mag geen dosis verhogen helaas.
    Nu is het maar weer afwachten wat deze ronde clomid gaat doen..
    Maandag afspraak voor eerste echo.

3. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Balen man :(

4. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Spannend Wennepen!! Ik moet maandag ook voor de echo. Mijn allereerste...

wennepen80 vindt dit leuk.
  5. Chloe28

Chloe28 Lid

8 jun 2017
    12
    2
    3
    Vrouw
    wennepen jammer dat je niet mag verhogen, hopelijk doet de clomid goed zijn werk!

Ik heb vandaag op cyclusdag 12 een echo gehad en het eitje is nu al 19.2 (!) dat is best groot zo vroeg voor mijn doen. Gelijk pregnyl gespoten dus morgenavond mijn eisprong.
    Voor de pregnylgebruikers, 'klussen' jullie 36 of 40 uur na de spuit? Lees verschillende verhalen. Vanavond sowieso zodat er al wat op voorraad ligt;)

6. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Ik heb gister mijn pregnyl spuit gehad en morgen is de inseminatie

7. Chloe28

Chloe28 Lid

8 jun 2017
    12
    2
    3
    Vrouw
    cynmark29 en hoeveel uur is dat na de pregnyl? succes in ieder geval!

8. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    36 uur :) wij klussen donderdag en vrijdag ook nog

9. Ella32

Ella32 Lid

4 mei 2017
    28
    27
    13
    Vrouw
    Hallo lieve dames,

@Bloem23 ik lees net dat de laatste ronde raak was en je nu in blije verwachting bent, wat geweldig! Dit geeft ons hoop! Van harte gefeliciteerd meid :) nu lekker genieten van de zwangerschap!

@Hebe wat balen dat de boel niet snel genoeg gaat, maar blijf positief en succes morgen bij de controle!

Voor de nieuwe dames hier; heel veel succes en hopelijk binnenkort ook voor jullie goed nieuws!

Hier een update van mijn kant. De vorige ronde is helaas op niets uitgelopen. Een enorme teleurstelling. Vandaar ook even afwezig hier. Blijkbaar had ik teveel hoop en te hoge verwachtingen. Er zat niets anders op dan te starten met 3de ronde Clomid en daarna Ovitrelle voor de eisprong. Waar ik erg mee zit, is het gevoel dat ik niet serieus wordt genomen in het ziekenhuis waar is behandeld word. Continu andere gyno en altijd minstens een uur wachten om vervolgens van kastje naar de muur te worden gestuurd. Ik merk dat ik daardoor stress krijg en dat kan niet goed zijn. Ik kijk deze ronde even aan en mocht het nodig zijn, dan ga ik naar een ander ziekenhuis. Zondag a.s. zou mijn NOD moeten zijn. Mijn gevoel zegt dat deze ronde ook niet raak zal zijn, maar ik blijf hoop houden. Nog even afwachten..

Liefs,
    Ella

10. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Wat vervelend Ella!! Lijkt me een heel naar gevoel om niet serieus genomen te worden. In welk ziekenhuis loop je?

11. Hebe

Hebe Actief lid

1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Ella, het is loodzwaar he.. Ik heb elke keer (ook gewoon bij controles) weer zoveel hoop en die teleurstellingen komen hard aan. Ik vind het telkens moeilijker. Moed blijven houden - en ik duim mee.

Angel2017, hoe gaat het met jou? Heb je aangekaart dat je beter gevolgd wil worden?

Saar24, is je menstruatie doorgekomen of misschien uiteindelijk toch goed nieuws?

Ik ben deze morgen vroeg al op controle gegaan (cd 13) en nog niets te zien.. Het duurt zo lang. Ik heb bloed moeten laten trekken en de dokter belt me vanavond met de resultaten. Ik zal mijn dosis (nu enkele dosis menopur) waarschijnlijk moeten verhogen. Ik hoop het. Want laat dit aub veel sneller gaan.

12. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Och meiden, het schiet ook niet op he.. Je moet soms echt op je strepen gaan staan om iets voor elkaar te krijgen. Zo jammer is dat!
    Ik mag vanmiddag weer voor fm. Zal mij benieuwen...

13. Ella32

Ella32 Lid

4 mei 2017
    28
    27
    13
    Vrouw
    @Dio1985 ja heel erg! Ik loop in het IJssellandziekenhuis in Rotterdam.. en jij?

@Hebe ja het is steeds moeilijker om positief te blijven, maar we moeten wel! Gelukkig kan ik er met mijn man goed over praten. Heb je de uitslag van de bloedtest al binnen? Ik duim ook heel hard voor jou!

@Doobie ja uiteindelijk moet je wel voor jezelf opkomen! Hoe ging je fm vandaag?

14. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Helaas niets te zien. Voor de zekerheid bloed geprikt om te zien of er niet toevallig een eisprong heeft plaarsgevonden. Als dat niet het geval is, gebruik ik Provera. Daarna een HSG/baarmoederfoto en dan over tot spuiten... dus, door naar stap 2.

15. Hebe

Hebe Actief lid

1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    O Doobie - verdorie toch. Hou ons op de hoogte. Duimen dat je lichaam mee wil..

@Ella, goed te lezen dat je veel aan je man hebt, dat is zo belangrijk..

De dokter heeft me daarnet gebeld. Ik zat net op de fiets. Ik ben altijd nog zenuwachtig als ze zo bellen en floep er rare dingen uit - zo stom. Mijn hormoonwaarden waren nog erg laag, maar ok. Ik mag verhogen naar 1,5 dosis en meteen elke dag 1,5 dosis. Vorige ronde was het eerst nog afwisselend 1 en dan 1,5. Ik ben al blij dat we nu iets sneller mogen gaan. Maandag weer op controle. Komaan lichaam. Ik wou dat ik nog iets kon doen, maja..

16. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Enige verbazing alhier!
    Zojuist gesproken met het ziekenhuis en uit de bloedtest is gebleken dat ik tóch een eisprong heb gehad... nu maar afwachten !!

17. Hebe

Hebe Actief lid

1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Dat is goed nieuws!! Maar wel vreemd he? Ze vonden toch geen follikel bij de metingen? Kunnen ze dat dan missen? Konden ze je ook vertellen wanneer je dan je eisprong hebt gehad ongeveer? Duimen maar!

18. saar24

saar24 Actief lid

30 jun 2008
    205
    2
    18
    belgie
    weer niet zwanger hier... volgende stap is spuitjes en iui. mag nu geen clomid meer. heb ook door de clomid cystes op mijn eierstokken door overstimulatie. dus nu verplichte pauze. ze sluiten ook in juli en wij gaan tussendoor ook nog op vakantie. komt min of meer wel uit zo. in augustus nieuwe kansen..pfff

19. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Ja vond ik echt vreemd. Dikke vette groeispurt tussen vrijdag en gister, haha.
    Ik vermoed zelf dat ik mijn eisprong afgelopen maandag heb gehad, puur gebaseerd op het cervixslijm, maar verder konden ze daarover geen uitsluitsel geven. En ja, tis niet de eerste keer dat ze mijn eisprong hebben gemist, helaas..
    In ieder geval fijn dat we doorgaan naar stap twee, als ik toch ongesteld word...

20. Hebe

Hebe Actief lid

1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Wat rot rot Saar24 :(. Weet je ook waarom je eerst niet ongesteld werd? Heb je nu 6 maanden met clomid geprobeerd en daarom overstap naar spuitjes? Clomid sloeg bij mij ook niet goed aan. Ik zet nu al even spuitjes, het is beangstigend en ja had natuurlijk gehoopt dat het met pilletjes zou lukken, maar het komt goed. Die spuitjes vallen wel mee, je went eraan. Ik ben in ieder geval zwanger geraakt door spuitjes (helaas is dat niet goed afgelopen :().

Deel Deze Pagina