Volgende week vrijdag heb ik mijn echo, dat is dan ook CD14 voor mij. Nu wel echt last van bijwerkingen, met de 50mg niet gemerkt. Nu constant hoofdpijn en na die pillen ben ik de hele tijd kotsmisselijk en last van maagzuur. Hopelijk is het deze keer wel genoeg om een eisprong te krijgen!
Essie1986 het kan inderdaad nog te vroeg zijn. Ik begrijp heel goed dat het je verdrietig maakt om anderen op FB te zien die zwanger zijn of net bevallen zijn. Ik vind dat ook moeilijk. En ook het vertrouwen houden in je lichaam is zwaar. Je bent heel bang voor weer een teleurstelling. Ik denk dat het je goed kan helpen om hulp te zoeken hiervoor. Erover praten met iemand die er verder van af staat kan heel prettig zijn. Mikjeee89 vervelend dat je meer last van bijwerkingen hebt, maar hopelijk is het niet voor niks en slaat de 100 mg aan. Saar24 vervelend dat jij ook meer last van bijwerkingen hebt. Hopelijk is de echo positief!
ik had een goede follikelmeting met 25mg clomid heb ik 2 follikels op springen. eentje van 21cm links en eentje van 20cm rechts. dus kans op een tweeling is heel groot. maar we hebben wel groen licht gekregen gisteren al volop ons best gedaan. en de zondag voor de zekerheid nog eens. alhoewel de gyn zei dat dit waarschijnlijk al te laat gaat zijn dan. maar onze kans is benut en hopelijk test ik over 2 weken positief. ik ben alleen bang dat als mijn regels te vroeg gaat zijn, zoals vorige keer en dan is de kans op zwanger worden heel klein en nu de kans op een miskraam heel groot. maar daar kunnen ze ook iets voor geven. maar ja dan is deze cyclus zowiezo verloren. dus we hopen van niet he. ik ben nu wel al blij dat de 25mg clomid 'de juiste dosis' is voor mij.
oei. dat zijn meer bijwerkingen dan ik had. die hoofdpijn herken ik zeker. niet leuk he. maar veel succes met de echo vrijdag
@t mikjeee89,ik hoop ook dat er snel een eitje groeit. succes vrijdag. ik ben nu niet meer zo cker van mn bijwerkingen, heb enorm de griep te pakken @t saartje goed nieuws dus, ben blij voor je hopelijk ben je snel zwanger!! ik snap er inmiddels niks meer van mn hele cyclus is in de war, wat vinden jullie? ik heb normaal een cyclus van 35 dagen, nu was mn eisprong 2dagen eerder. ik had er flink last van, en mn ongesteldheid 5dagen eerder... kan dit door de clomid komen?ik vraag me af of het wel ongesteldheid is en niet innestelingsbloed maar dat had toch veel eerder moeten zijn?wat vinden jullie dames?ik ben helemaal in de war nog nooit zon korte cyclus gehad!
ja dit komt door de clomid. door de clomid rijpen je follikels sneller waardoor je sneller een eisprong hebt en dus ook sneller je ongesteldheid. heb je dan altijd stipt een cyclus van 35dagen? ik niet hoor. elke ongesteldheid kan een beetje afwijken. dat is normaal. maar dit komt dus door de clomid normaal. ik had voor de clomid cyclussen van 46 - 34 - 40 dagen. de eerste keer met clomid was mijn cyclus 32 of 33 dagen. en nu verwacht ik dat die nog veel korter is omdat de gyn zei dat op dag 14 mijn follikels al op springen stonden. dus dan vermoed ik een cyclus te hebben van 28 a 30 dagen.
Wat een mooi nieuws Saar! Super hoor en nu hopen op een positief resultaat. Ik kan mij goed voorstellen dat het weer heel spannend is. Ik zal voor je duimen. Essie ik denk ook dat het komt door de Clomid. Bij mijn eerste ronde was mijn cyclus ook korter. Van gemiddeld 35 dagen naar vermoedelijk 28 dagen (maar deze ronde is afgebroken, dus weet het niet zeker. Ik heb gisteren mijn laatste tablet Provera ingenomen, dus nu wachten op de onttrekkingsbloeding. Hopelijk kan ik snel weer beginnen met de Clomid.
Goedemorgen dames, Gisteren poging 1 met Clomid 50 mg. Of althans, het eerste pilletje genomen... Vind het enorm spannend..
Hallo Doobie, Dat begrijp ik heel goed dat je het spannend vindt. Dat vond ik ook hoor. Ik was ook heel benieuwd naar het effect en of ik bijwerkingen zou krijgen. Mij is het heel erg meegevallen, maar ik heb ook nog maar 1 ronde gehad. Hopelijk gaat het bij jou ook goed!
Vanochtend weer een echo gehad ( Dag 14 vandaag) en er was 1 eiblaasje te zien wat zeker gaat springen ! Duurt nog 5-7 dagen, maar toch.. de 100 mg heeft dus in ieder geval wel effect ik was zooooooo bang voor een tegenvaller weer vanochtend, gelukkig goed nieuws dus dat viel alweer mee
Oh wat mooi nieuws! Fijn hoor! Geniet van dat gevoel! Ik had vandaag minder leuk nieuws. Ik had vandaag een echo (3e dag menstruatie na een kuur Provera) en er zit een cyste van 3 a 4 cm op mijn rechter eierstok. Daar zaten ook 3 of 4 follikels de vorige keer. Ik mag dus niet beginnen met de volgende ronde Clomid, maar moet eerst weer een nieuwe cyclus afwachten. Gelukkig zit links geen cyste. Het valt me behoorlijk zwaar om weer een maand te moeten wachten. Het voelt vandaag echt alsof het nooit gaat lukken. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Bedankt voor jouw reactie! Gelukkig voel ik mij er nu alweer iets rustiger onder. Erover praten en het van mij afschrijven hier helpt ook. Ik probeer maar positief te blijven, want de Clomid werkt in ieder geval wel heel goed.
Dat is wel het voordeel van het forum denk ik, dat je de boel lekker van je af kunt schrijven. Hopelijk begint je nieuwe cyclus vlot, zodat je weer met de Clomid aan de slag kunt Succes vandaag Doobie! Laat je weten hoe het gegaan is? Bij mij slaan toch de twijfels al weer toe, of het wel allemaal goed aanslaat. Er was te zien dat er zeker weten een eitje zal gaan springen, maar mijn ovulatietesten die hebben vreemde resultaten dan. Van het weekend waren de streepjes erg donker, gisteren weer een heel stuk lichter. Clearblue gaf gisteren ook een open rondje aan, dus de eisprong zou nog niet in aantocht zijn. Maar die 5-7 dagen dat is tussen morgen en vrijdag, dus ik vind het erg vreemd dat de streepjes van het weekend donker waren en gisteren licht. Of zit ik mezelf nu gewoon gek te maken?