Oeps.. bedoel donderdag... morgenochtend moet ik bloedprikken. En dan hoor ik het die dag... weet niet meer hoe laat. Laat het morgen ff weten zodra ik t hoor...
Ik heb weinig last gehad... soms stemmingswisseling... maar niet echt gekke dingen ofzo. Weet niet hoe dat met pillen en diarree zit... weet wel dat het hele kleine pilletjes zijn die snel oplossen...
Ik heb vanmorgen bloedgeprikt in het ziekenhuis. En ja hoor... ze zei dat ik duidelijk een eisprong heb gehad. Ik gaf ook aan dat ik vrijdag een knaller van een ovutest had en dat m'n ei dus denk ik zaterdag gesprongen is... op zaterdag was m'n test nog wel positief, maar minder knallend dan die van vrijdag en m'n temp is ook netjes iets hoger... dus fijn!! Nu wachten tot volgende week zaterdag!! Tegen die tijd zal de test wel echt in mijn handen branden!!!!! Haha #geduldiseenschonezaak pfff
Jeeeeeej!! Fijn om te horen meid! Nu hopen op een knal zwtest!! Ik moet volgende week donderdag voor echo, ben benieuwd!! Hoeveelste cd was jouw eisprong ?
Wanneer springt mijn ei nu eens Al een hoop ovulatietesten volgeplast maar nog geen knaller er tussen. Hoeveel moet je er zo per dag doen? Ik doe nu smorgens smiddags en savonds. Zo bang om hem te missen..
Volgens mij cd 16, de knaltest was cd 15. Het is zeker spannend die eerste echo... kijken wat de clomid voor je heeft gedaan.
Ik deed er 1 per dag... en vrijdag 2. Volgens mij zou je hem niet zo snel kunnen missen zodra ie zich aankondigt toch? Ik hoop voor je dat ie nu snel springt. Kom op eitje!!
Hey dames Hoe is het met iedereen ben al een tijdje niet meer op het forum geweest maar hoe is het met iedereen ik ben vandaag 14 weken en heb tot nu niet veel last van kwaaltjes Liefs pris
Wow al 14 weken pris! Wat gaat het toch snel Hier aan de 2e ronde clomid bezig en op zoek naar mijn ei. Voel wel een beetje dat ik van het kastje naar de muur gestuurd word door het zkh. Die afwacht mentaliteit kan ik niet zo goed hebben heb ik de afgelopen dagen gemerkt
Je hebt nu wel een mooie dip te pakken!! Is het wat ik denk dat het is?? Ik heb wel geluk gehad dat mijn ei braaf is gesprongen, m'n vriend was de hele week van huis!! Bah!! Ik probeer mijn kaartje ook te downloaden, maar lukt steeds niet ik zit vandaag op de helft van het wachtbankje... krijg er een houten kont van hihi maar ik houdt vol!
Hopelijk wordt je wachten beloont meis. Weet niet meer met mijn temp.. Ovulatietesten lopen wel iets op maar nog steeds niet die ene knaller. Zal zo is een foto maken.
Jeeeetje ik snap je reactie!!! Ze lopen idd op, dat wel!!! Ik kan je heel lastig zeggen wat ik ervan vind... ik dacht eerst 5/7 de meest donkere, maar dat klopt weer niet met je temp... pffff...
Mijn kaartje doet het eindelijk. Kon afgelopen dagen niks plaatsen... rommelig kaartje, of niet? Wat vind jij?
Kan het zijn dat ik 5/7 eisprong heb gehad of is die test niet positief? Dat verklaard wel mijn temperatuurstijging van vanmorgen.
Het zou best wel is kunnen! Niets gevoeld? Als je temp nu hoog blijft, dan moet dat wel... maar ja... echte knaller was het nu ook weer niet he? Vind het heel lastig Wen...
Heb vandaag en gisteren wel krampjes gehad. Ach we wachten morgen maar weer af. Ondertussen weer een week verder