Echt bizar Wennepen!! Snap er niks van!! Moest je weer contact opnemen met de gyno na x aantal dagen als er geen verschil is? Ik heb nergens echt last van eigenlijk... zaterdag ga ik testen, we zullen zien...
Wennepen, wat rot.. Hebben ze al eens gesproken over het zetten van pregnyl of ovritelle? Dat doen ze bij mij altijd van zodra een eitje groot genoeg is (18 mm). Ik heb zelfs nog nooit ovulatietesten gebruikt en temperaturen doe ik ook niet.
Idd! Waarom vraag je niet om een pregnyl of ovitrelle @wennepen80 ? Ik heb afgelopen vrijdag voor de 3de keer ovitrelle gekregen en van het weekend dus een eisprong gehad. Nou twee lange weken tegemoet
Heb net met de gynaecoloog gebeld.. Althans de assistente en die gaat overleg plegen met de gynaecoloog over hoe nu verder. Heb ook aangekaart dat er middelen zijn om de eisprong te laten gebeuren dus ben benieuwd wat ze me gaan vertellen als ze vanmiddag terug bellen.
Volgens gynaecoloog toch mijn eisprong gehad? Testen hoefde niet perse te knallen en omdat er een streepje op stond word dat door hun als positief gezien.. Dus misschien was dat roze aan mijn papiertje een innesteling bloeding of restant van eisprong.. Vind het raar dat mijn temperatuur dat niet laat zien maar volgens gynaecoloog zei dat ook niks. Kast muur gevoel wederom
Fijn Wennepen!! Een lichtpuntje!! Ik help het je hopen... spannend, heel spannend!! Dat wachtbankje kan mij inmiddels gestolen worden!! Ik ben stiekem al wel in de "zevende hemel" dat ik zo netjes heb gereageerd op de 1e rond clomid, dat er een duidelijke eisprong is geweest, volgens mij een 10 gescoord voor huiswerk. Maar het is nu toch wel heel spannend... ik vraag me dan stiekem wel af he... stel dat het is mislukt... wat zou er dan mis zijn gegaan?? Jammer genoeg kom je daar nooit achter...
Oh wat vervelend dit @wennepen80 dat je nog steeds geen eisprong gehad hebt! Ik zou wel echt je gyn weer bellen en vragen om weer een echo. De vorige keer had je ook gelijk dat die nog niet gesprongen was. Doe je ook ovulatietesten? Een follikel kan ook een cyste worden.. bij mij sprongen ze ook niet vanzelf en moet nu dus Ovitrelle spuiten om ze los te laten komen. Ik hoop dat mijn eisprong vannacht heeft plaatsgevonden. Had vanochtend een kleine temperatuurstijging, maar ook erg onrustig geslapen. Ben benieuwd naar mijn temperatuur morgen..
Oke, lezen is ook een vak.. er waren nog heel wat posts.. Fijn dat het er toch op lijkt dat je een eisprong hebt gehad. Ik had vorige keer ook een rare ronde. Had op woensdag de Ovitrelle gezet en die dinsdag er op kreeg ik pas mijn eerste tempstijging. Terwijl je na die spuit na 40 uur een eisprong moet hebben. Gyn zei bij mij ook dat dat helemaal niets zegt en geen vertrouwen in temperaturen heeft. Ik heb echt het idee dat zij geen gelijk heeft en mijn temperatuur wel. Nu lijkt het er wel op dat na mijn spuit er op tijd een eisprong is geweest, morgen dus meer duidelijkheid.
Nee, helaas weet je dat nooit. De gyn heeft het me afgelopen keer nog eens uitgelegd, want was best teleurgesteld dat het nu na 2 rondes niet gelukt was. Ze zegt dat ik nu evenveel kans heb gehad als een stel dat met begonnen is en daar is het ook niet altijd in 2 keer raak. Eigenlijk wel logisch. We zijn al zo lang bezig dus voor mij duurt het nu al ontzettend lang, maar eigenlijk hebben we nog maar weinig eerlijke kansen gekregen.
Ze zeggen niet voor niks dat je er ongeveer een jaar voor uit moet trekken eer je zwanger bent. Dan kan het alleen maar mee vallen toch? Ga voor je hopen dat je een uitzondering van de regel bent en volgende week een mooie positieve test in handen hebt
Beetje in de chart galerie gekeken van ff en het is dus niet onmogelijk om toch zwanger te zijn met lage temperaturen. Zeg er duidelijk bij nee dit is niet mijn kaartje
Maar ook hier is de temperatuur wel hoger na eisprong dan voor eisprong. Dat zie ik bij jouw kaart helaas niet. Toch hoop ik voor je dat die wel geweest is, je kunt niets anders doen dan afwachten. Zijn ze er met bloedprikken achtergekomen dat je eisprong geweest is?
Stom zeg!! Mijn temp blijft tot nu toe hoog. https://www.fertilityfriend.com/home/6aa4e3 Ik denk wel dat ik ongesteld ga worden... sinds gister echt dat gevoel. Liep in de winkel en dacht zelfs... moet snel naar de wc, weet bijna zeker dat er nu bloed moet zijn... maar tot nu toe niks... en had gister 2 pukkels. Krijg ik bij iedere menstruatie aangekondigd... Ik moet bekennen dat ik ook al wel een test heb gedaan... hihi... kon me gister niet meer inhouden. Ik heb een ovutest gedaan en zwtest. De ovutest was positief, daarna zwtest gedaan... daar was niks op te zien als ik het weekend nog niet ongi ben... zal ik nog een keer testen... het kan nog, maar... tja... denk dat 't 'm niet is deze ronde...
Belachelijk, is zo'n kleine moeite!! Ik was bij mijn vorige cyclus ook onzeker over mijn eisprong. Had een telefonisch consult aangevraagd en ze zei meteen: dan gaan we bloedprikken. Snap sommige ziekenhuizen echt niet. Je kijkt/luistert toch naar de patiënt en als die onzeker over iets is dan ga je toch of een echo plannen of bloed laten prikken. Wanneer mag je weer iets van jezelf laten horen?
Ah vervelend hè, die testdrang. Ik heb hetzelfde, bij puisten is t bij mij gewoon klaar, maar dan toch nog even testen.. maar het kan nog! Geen bloed is moed!
Ja vind het ook stom dat ze niet even meer moeite doen.. Over anderhalve week mag ik testen en als ik weer ongi word cd 3 voor een echo om te kijken of de boel schoon is. Ze zag de vorige echo mogelijk een cyste rechts en wou zeker weten dat die weg was.