Nee ik heb alleen clomid gebruikt, 1ste ronde. De risico's zijn bekend maar zelfs een pcm heeft risico tegenwoordig haha. Ik snap wat je bedoelt en mooi dat je dit deelt maar ook heel moeilijk voor jou. Logisch dat je vaak nog verdrietig bent het is niet niets wat jullie hebben meegemaakt Mag je wel weer zwanger worden?
Dank je voor je lief berichtje. Ik heb wel wat complicaties gehad na bevalling (achtergebleven placenta restjes, borstontsteking, baarmoederontsteking etc. - 2 curettages gehad en dan wat onderzoeken), maar nu weer drie maanden ongeveer bezig met hormonen. Ik vind het wel allemaal erg lastig. Ik krijg er zoveel stress van en ben zo bang.. Ik kijk er enorm naar uit om terug zwanger te zijn - das echt heel belangrijk voor me. Duimen..
Zit weer in het ziekenhuis te wachten op afspraak gynaecoloog. Ben benieuwd of ze nu meer gaan ondernemen
Nou heb dus blijkbaar nog steeds die cyste aan mijn rechter eierstok Links zat al een ei van 10mm en bms was dun maar ben nu ongi dus dat stond daar wel gelijk aan. Moet nu cd 9 terug komen en dan om de dag om mijn eitjes te zien groeien. Dat tot hij gesprongen is en dan na 7 dagen bloedprikken om te kijken of het een goede eisprong was. Vandaag cd 3 weer beginnen met 5 dagen clomid 50mg slikken. Dus kort samengevat geen extra medicijnen en spuiten maar wel meer controle. Daar ben ik al blij om. Mocht dit niks opleveren dan ga ik verder vragen voor meer medicatie.
Jeetje! In ieder geval klinkt het wel alsof je in goede handen bent! Niet opgeven! Ik moet 24 juli voor mijn echo. Cyclusdag 12, want dag 10 en 12 vallen precies in het weekend. Vanaf morgen starten met chlomid 50mg en ik ben heel benieuwd of het wat doet. Op welk moment van de dag slikken jullie chlomid? En waarom dan? Mijn gyn adviseerde in de avond ivm mogelijke bijwerkingen?
Slik meestal rond de middag voor de lunch omdat ik er dan pas aan denk . Verder ook weinig bijwerkingen van gehad. 1x het gevoel dat mijn innerlijke thermostaat even oververhit werd dus begon al te wapperen met mijn handen (respect voor alle vrouwen in de overgang)
Ik heb zojuist op 14/15 dpo getest, maar helaas een negatieve test... jammer... had best een goed gevoel bij deze ronde... En mijn temp is ook nog steeds hoog... zucht! https://www.fertilityfriend.com/home/6aa4e3/ Naja.. ongi, kom maar door hop hop!!!
Bij mij zei de gyn s avonds ivm mogelijke bijwerkingen maar die had ik als nog hoor.. enorm last van opvliegers en huilerig.. 2 dagen na mn laatste pil was dit voorbij. Zet hem op !!
Je temp is zeker nog hoog.. heb je met een vroege test getest? Misschien nog effe wachten.. zo aan je temp kaartje te zien kan t wel eens raak zijn anders had die al moeten dalen toch? Ik duim voor je !!!!
Alles is nog mogelijk.. Misschien was je ei toch iets later? Geen bloed geeft moed! Of heb je al symptomen?
Enige wat ik steeds heb (al dagen, de hele week al eigenlijk) is buikpijn... Heb de digital CB test gebruikt... ik wacht het nog wel ff af (geen keus haha).
Phoeeee dat wachten om gek van te worden! En als we zwanger zijn moeten we weer 9 maanden wachten hihi. Ik zit nu op cd 15........ Vanmorgen in de auto naar mijn werk de hele weg de hik gehad.. nu heb ik gehoord dat vrouwen dit hebben tijdens hun vruchtbare dagen? Ach soms weet ik niet meer wat een fabel of een feit is..
Hoop voor jullie dames een dezer dagen een positieve test! Ik heb mijn eerste tablet chlomid in de avond ingenomen en pfff wat heb ik onrustig geslapen. Herkent 1 van jullie dit?
Ik had volgens mij weinig tot geen bijwerkingen. Ik nam ze sochtends of na ontbijt. Mijn temp is vanmorgen iets gezakt... ben benieuwd hoe die morgen is en of m'n ongi gaat doorkomen. Ergens hoop ik dat ik nu maar gewoon ongi wordt... kunnen we met de 2e ronde gaan starten.
Jammer dat die zakt zeg! Ik snap dat je nu liever ongesteld wilt worden want dan zit je niet meer in die onzekerheid. Maar ik ben nogsteeds voor je aan t duimen dat je t niet gaat worden hoor hihi Mocht je t wel worden, mag je daarna weer clomid slikken en zo ja weer 50 mg of mag je dan 100 slikken ?